נבחרת המחזור ה-8 בליגה א' דרום: בחסות "סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור השמיני בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו שעריים ללא מאמן בכיר על הקווים מנצחת את יבנה, הכח ר"ג מנצלת זאת ומנצחת את כפר שלם ופותחת פער בפסגה. כפר קאסם... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? בחסות ה"סאסנה" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-11-2018
  • 15:23

מצטייני הדרום:

שוער: ניל אברבנל (ירמיהו חולון)

שוערה של ירמיהו חולון היה מצוין במשחק החוץ מול קריית גת. ניל במצב של תיקו אפס, הציל לפחות פעמיים במצבים של 100 אחוזים. ניל שוער מהטובים בליגה וללא ספק מביא נקודות חשובות לקבוצתו. 

 

הגנה:

פיליפ חאיכ (מכבי יפו) 

בלמה המצוין של מכבי יפו. הנהיג את ההגנה של קבוצתו, ובעיקר תמך וכיוון בחבריו והיה מהגורמים שהביאו ניצחון כל כך משכנע על כפ"ס. פיליפ בלם מהטובים בליגה וכשהוא טוב קבוצתו מנצחת.

 

חיים פונטורמולי (ירמיהו חולון)

בלמה של ירמיהו חולון, היה מצוין מול קריית גת. לא היה ניתן לעבור אותו וקריית גת ממש נעצרו אצלו. חיים מחזיק את ההגנה של חולון למן פתיחת העונה והם חייבים לו את פתיחת העונה הנפלאה שלהם.

 

ציון אזולאי (מכבי שערים)

הקשר של שעריים שיחק כבלם והיה נפלא מול מכבי יבנה. ציון שחקן חכם, שמשחק עם ניסיון רב ומול קבוצתו בעבר מיבנה הוא היה נפלא, עצר את כל התקפות יבנה ועזר לקבוצתו להביא שלוש נקודות חשובות. 

 

משחק שקט ונהדר של ציון אזולאי במרכז ההגנה של שעריים (אבייתר ברק)

 

קישור:

רון אלקובי (מכבי הרצליה)

קשרה הצעיר של הרצליה רק עלה מהנוער העונה, ולאט לאט מתפתח לשחקן הרכב משמעותי בהרצליה. רון שחקן עם כישרון רב ויכולת טכנית גבוהה, הפך לשחקן חשוב במערך של טיאר בהרצליה.

 

תום מדהלה (מכבי שעריים)

קשרה של מכבי שעריים, היה ללא ספק השחקן המצטיין בניצחון הגדול של קבוצתו מול מכבי יבנה. תום בישל את השער הראשון, הביא לפנדל בשער השני אותו הוא גם כבש, ומעבר לכך הטכניקה, המהירות והכל של תום הביכו פעם אחר פעם את הגנת המוליכה, ערב המחזור.

 

משחק ענק של תום מדהלה הוביל את שעריים לניצחון מול יבנה (אבייתר ברק)

 

בן בוטבול (אדומים אשדוד)

קשרה המצוין של אדומים אשדוד, עולה ויורד ולמעשה ה'פליימקר' של האדומים. משחק נפלא כבר מספר מחזורים ועושה הכל על המגרש. ללא ספק מאז הגעתו של גילי לנדאו לאשדוד בן פורח. 

 

בן בוטבול פורח מאז הגעתו של גילי לנדאו (אבישי אפטקר)

 

אורן אסיף (ירימיהו חולון)

קשרה של ירמיהו חולון "שובר" את התקפות היריבה ומסכן את שער היריבה. אורן נמצא בכל מקום במגרש ונלחם על כל כדור לטובת קבוצתו. כבש שער ועזר לקבוצתו לנצח את קריית גת המצוינים. 

 

סאמח מרעב (מ.ס. כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם, נמצא בכל מקום במגרש, יותר התקפות ומכין לחבריו כדורים מצוינים לכיבוש. סאמח אם הוא רוצה הוא השחקן הכי טוב בליגה, כישרון ויכולת יש לו הכל תלוי בו. מול אזור כבש שער בישל שער נוסף והיה מעורב בשניים האחרים ובכל התקפה למעשה של קבוצתו. 

 

התקפה:

שרון גורמזנו (הכח ר"ג)

חלוצה של הכח ר"ג הוא ללא ספק הווינר הגדול של הליגה. כבש עוד שער בדקות הסיום והביא עוד נקודות סופר חשבות לקבוצתו. שרון חלוץ מהטובים בליגה וסקורר אדיר ומול כפר שלם הוא הוכיח זאת שוב. 

שרון גורמזנו מוביל את הכח למקום הראשון (גיא צמח)

 

 

נור ביסאן (מכבי הרצליה) - כוכב המחזור!

הופעת בכורה חלומית לחלוץ הצעיר של הרצליה שרק עבר השבוע מבקעת הירדן, וכבר כבש צמד ובישל. חלוץ עם כישרון כל כך גדול אם ימשיך ככה ישחק ברמות הגבוהות ביותר בעתיד.

 

מאמן: שלומי שלמה (ירמיהו חולון)

איסמעיל עאמר עשה ניצחון ענק על אזור. צחי טיאר הוכיח שהוא מאמן מהטובים בליגה וניצח את שמשון כפר קאסם החזקים., רוני אוואט העמיד והכין את קבוצתו נהדר והביא ניצחון ענק מבחינתו על כפ"ס. אבל מעל כולם ניצח  שלומי שלמה, מאמנה של חולון ששוב מוכיח שבשקט ובצניעות שלו הוא אחד המאמנים הכי טובים בליגה. שאפו!

שלומי שלמה, מאמן המחזור של אתר 'גולר' (אלעד ירקון)

 

קבוצת המחזור: מכבי יפו

מכבי יפו אין סגל שחקנים בכיר אבל רוני אוואט הכין את קבוצתו נהדר למשחק החוץ מול כפ"ס וכל שחקן מיפו נתן את הנשמה ונחלם על מנת להביא ניצחון סופר חשוב לקבוצתו על כפ"ס. יפו זוכים מתנה ה"סאסנה"-הסושי בר של טיילת ראשון לציון. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון הנבלה........ (חולה יפו 06-11-2018, 18:46)
    איך קורה שמכבי קביליו יפו נבחרה אצלו באתר כקבוצת המחזור , כאשר יום שישי הכתב הבכיר קטל אותנו על הניצחון ? למישהו יש הסבר לפיצול האישיות של בעל האתר הזה ??????
  2. בבלט (המוכתר משעריים 06-11-2018, 18:49)
    לפי איז פרמטר אתם קובעים מי הוא מאמן בכיר.בואו נשים דברים על דיוקם מוסא בן חיים בקושי אימן שנה שעברה היתה ליגה חלשה להחריד ולכן הגיע בקושי רב עם חולון בעלת תקציב גדול למקום חמישי,הוא מאמן סך הכל שלוש שנים.לא הייתי אומר שיש איזה מדד לקבוע שמני סוויסה פחות טוב ממנו או מרוב מאמני ליגה א,אפילו יולה על רובם
  3. בדיחה (הוגה דעות 06-11-2018, 19:40)
    קבוצת המחזור היא ללא כל ספק מכבי שעריים מאמן המחזור שוב ללא כל ספק הוא מני סויסה וכוכב המחזור מעל ומעבר לכל ספק הוא תום מדהלה.כל הבחירות בכתבה פשוט מגוחכות
  4. איך בוזגלו לא ניכנס ! (תמיר 07-11-2018, 01:34)
    גול ובישול וסחיטת פנדל תהיו טיפה אובקטיבים ,
  5. אדומים אשדוד (רונן חזן 07-11-2018, 21:01)
    בן בוטבול אוכל את הליגה הזאת. כוכב שלנו השנה מה נעשה בלעדייך ביום שישי