תוצאה גדולה, יכולת נמוכה: יפו מביסה את כפ"ס 4-1

מכבי יפו אומנם הביסה את בית"ר כפ"ס 4-1 משערים של אור אילוז, רואי בן בסט, נוריאל בוזגלו וסהר שבתאי, אבל יכולת גבוהה לא ראינו ויותר חולשה גדולה של כפ"ס שאם ישתפרו מאד הם יהיו חלשים. יפו? העמדה מצוינת של רוני אוואט, אבל השחקנים פשוט לא מספיק טובים

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-11-2018
  • 16:01

בית"ר כפ"ס אירחה את מכבי יפו למשחק שבעבר היה נחשב למשחק סופר מעניין, והיום נחשב לעוד משחק תחתית בין שתי קבוצות שרק רוצות להישאר בליגה. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

המשחק נפתח שקול ועייף. שתי הקבוצות לא משחקות טוב, ועד ה-דקה ה-11 לא ראינו ולו סיכון אחד לשער. בדקה ה-11 רימון כהן, שלא מככב ביכולתו, מאבד כדור באמצע המגרש והכדור מגיע לאור אילוז שמשחרר בעיטה יפה וחזקה הישר למשקוף. לא עוברות שתי דקות  וכנראה לשופט נמאס ורצה להכניס עניין למשחק העייף והמשעמם שראינו בהתחלה, והוא שורק לפנדל שלדעת רבים לא היה ולא נברא. שוער כפ"ס הודף לסהר שבתאי שלאחר מכן נופל על הקרקע והשופט שורק לעבירה שלא ברור איך ראה. אור אילוז מנצל את ההזדמנות עד תום וכובש מול ג'רמי חאובל, וקובע 1-0 ליפו. 

 

נוריאל בוזגלו 'מוכשל' ע"י חאובל. היה פנדל?  (איתן ידגר)

 

אלעד שיק מכפ"ס לא מבין את החלטת צוות השיפוט (איתן ידגר)

 

אור אילוז מכניע את חאובל
 

לא עוברות שלוש דקות ונוריאל בוזגלו מראה יכולת גבוהה, ועם דריבל נהדר שלו הוא עובר את המגן ובועט טוב לשער, חאובל הודף היישר לרגליים של רואי בן בסט שכובש מקרוב וקובע 2-0 ליפו. 

 

שחקני יפו חוגגים עם אוהדיהם (איתן ידגר)


כפ"ס ניסתה לחזור למשחק, בדקה ה-20 אלעד כהן נשלח מול שוערה של יפו, בן וולובלסקי, ובמקום לכבש בועט חלש החוצה. חמש דקות עוברות, אלעד כהן מרים כדור טוב ואלעד שיק בלמה של כפ"ס נוגח החוצה. יפו בשלב זה ממתינה מאחור וממתינה למתפרצות, כשכפ"ס מנסה ללחוץ ולהשיג שער מצמק. 
בדקה ה-28 גיא אבן שמכניס כדורים יפים לחלוציו, והפעם היה זה לירין הלל שמקבל כדור ענק שמגיע מתוך הרחבה אך בן וולובלסקי הודף היטב.

 

עד לסיום המחצית כפ"ס מנסה ללחוץ אבל השחקנים שלהם ממש לא בכושר, היפואים כבשו צמד, אך למרות זאת לא הרשימו בכלל והמחצית מסתיימת ביתרון 2-0 של יפו. 

 

המחצית השנייה המשיכה באותה מגמה רק עם הבדל אחד, יפו הכניסה את יוסי סלליך - היחיד שמסוגל ויש לו יכולות בסגל של יפו כנראה, כי למעט הוא ונוריאל בוזגלו, האחרים מחפשים רק הגנה. בדקה ה-67 יוסי סלליך נשלח עם המהירות ופוגש יחד עם שוער כפ"ס את הכדור, הכדור מורחק לתיבת ה-16 בגובה, ובוזגלו נוגח פנימה לשער ריק, 3-0 שער מקרי ליפו, אך גם מזל צריך בכדורגל.

 

יפו חוגגים עוד אחד ועוד אחד..

 

שמונה דקות לסיום וזה כבר 4-0 ליפו, יוסי סלליך נשלח לתוך הרחבה ומוציא רוחב נהדר לסהר שבתאי שמחמישה מטרים דוחק את הכדור פנימה, 4-0 ליפו.

 

סהר שבתאי חוגג את השער הרביעי של יפו (איתן ידגר)

 

5 דקות לסיום ליעד ברקוביץ מכניס כדור לאלעד כהן שמול וולובלסקי מצליח לצמק עבור כפ"ס, אך זה מעט מדי ומאוחר מדי. 4-1 ליפו.

 

בן וולובלסקי נכנע וכפ"ס מצמקת (איתן ידגר) 

 

עם הכניסה לתוספת הזמן, סלליך מוציא רוחב לשבתאי שמנסה בשחצנות אופיינית לכבוש עם העקב, אך נהדף ע"י הגנת כפ"ס.

 

לסיום: 4-1 ליפו ולמרות שהתוצאה משכנעת, היכולת של יפו ממש לא משכנעת. מה שכן אפשר ובגדול, זה לפרגן למאמנה של יפו רוני אוואט שהעמיד יפה את שחקניו מול כפ"ס ולמעשה הוא המצטיין במשחק. יוסי סלליך ונוריאל בוזגלו הראו יכולות גבוהות, יחד עם שחקני ההגנה שלא התאמצו אומנם יותר מדי אבל עשו את עבודתם.

 

עבודה נהדרת של רוני אוואט (איתן ידגר)

 

מנגד חניכיו של סירוטקין נראים ללא חשק וללא רצון. חייבים שינוי רציני בכפ"ס. (איתן ידגר)

 

מנגד שחקני כפ"ס צריכים להשתפר כדי להיות חלשים. השחקנים של סירוטקין לא בכושר וממש לא חדים. השחקנים נראים עייפים וללא חשק, מה שאפיין בעבר את שחקני סירוטקין. גיא אבן מנסה להכניס כדורים ללא הרף לחבריו, ללא ספק מדובר בשחקן חכם שאם היה לו חלוץ שעושה תנועה, היה יכול ליהנות ממנו. מעבר לכך צריך חריש עמוק בכפ"ס, אחרת הם ירדו ליגה.

 

בעל הבית בכפ"ס, מקסים סוסן, כועס לאחר המשחק. חייב לעשות חושבים, אחרת קבוצתו תסתבך (איתן ידגר)

 

מילה על קהל יפו: 120 איש הגיעו, עודדו את קבוצתם ללא הרף ולא קיללו אפילו פעם אחת. שאפו!!

 

קהלה של יפו הגיעה ועודד את קבוצתו לאורך כל המשחק. שאפו! (איתן ידגר)

שחקני יפו חוגגים ניצחון חלק מול כפ"ס (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתב חחחחח (חיים 03-11-2018, 16:14)
    כתב בכיר עלק חחחחח ו חחחחח. ועוד חחחח מאוד מצחיק כתב בכיר יפו אימפריה כול הכבוד ניצחון גדול לכתב הבכיר אין מוסג בכדורגל
  2. אוהד (כפר סבא 03-11-2018, 16:23)
    חיים לך הביתה ימושחט הרסת אותנו רודף בצע
  3. עולה (סגול 03-11-2018, 16:30)
    סירוטקין אתה בושה לכדורגל חולה כסף כל שחקן שרצית קיבלת /ברקוביץ / אלעד/ דנין / שאולסקי / לך הביתה כישלון מגעיל
  4. השערוקים מגיעים חחחח טוחנים אתכם (יפו הצבא משעריים מגיע תיזהרו 03-11-2018, 17:02)
    הצבא הכחול מגיע
  5. אוהד רון (יפו 03-11-2018, 17:06)
    פששש ממשיך לסגור חשבון עם שחקנים ועם יפו, לא יעזור לך כלום על אפך וחמתך נמשיך לנצח ולהבקיע, אגב לא היית במשחק אז יש תקציר שמוכיח כמה אתה קטן!!!
  6. צריך להיות הוגנים (ביתר כפר סבא 03-11-2018, 17:17)
    תאור משחק הזוי ונראה כי מונע ממניעים אישיים נגד שחקנים ומועדון, שלטנו במשחק אבל בלי תכלס , החלק הקידמי של יפו יעיל מאוד הלוואי עלנו חלוצים כאלה, רק שלא נרד ליגה
  7. עיתונאי קטנציק (אבי 03-11-2018, 17:21)
    אצה במקרה הטוב רכלן ברגע שאבדת את האמינות איבדת את הרליוונטיות .איש קטן וחרטטן
  8. קרוב (אחד שיודע 03-11-2018, 17:59)
    אייך שחקנים יכנסו לכושר אם מאמן שעסוק רק בלעביר בטים על קבוצות אחרות בא לאימון עושה משחקונים 40 דקות והולך ישר לטלפון לראות עם הבטים נתפסו
  9. לא הגיוני (הוגה דעות 03-11-2018, 18:01)
    קבוצה שמבקיעה רביעיה לא שיחקה חלש.קבוצה שמשחקת חלש לא כובשת רביעיה אלא סופגת רביעיה.ניכר שמדובר בכתבה מגמתית מתוך שיקולים זרים ולא עיתונאיים.פגיעה קשה באמינות האתר
  10. הלוואי (הולך לאיבוד 03-11-2018, 23:13)
    אוהד רון הדביל אני מקווה ,שכל שבוע תכתוב את השטויות שלך ומכבי קביליו יפו ינצחו ברביעיות
  11. כפר סבא (שחקן 04-11-2018, 00:48)
    ככה זה ניראה ששחקנים באים לשחק בלי כסף ומקבלים הבטחות עד ינואר בזמן שהמאמן מקבל משכורת בזמן בגלל זה הוא אפילו לא חושב להתפטר אין לו כבוד מהמר רודף בצע חולה
  12. כנסו (אחד שיודע 04-11-2018, 07:50)
    עד מתי רשעים יעלוזו מר סוסן תתעורר חיים עושה לך בהס הביא שחקנים שגמרו עים כדורגל אלעד כהן ליגה ב לא יוכל לשחק כנל ברקוביץ אלעד שיק סוס מת ואם מודדים לגיא אבן כמה הוא רץ במקרה הטוב 1.5 קמ במשחק איזה בושות חיים ממשיך לטחון אותך ולגנוב דעת נהינו בית אבות לא קבוצת כדורגל
  13. הכח (אחד שיודע 04-11-2018, 10:15)
    ל12 עם חיים בגד ומכר את גל יוסף שעזר לו גם מחוץ לכדורגל ובעוד מלא דברים אז מי זה דני או מקסים שחיים לא ימכור אותם האפס הזה הלך לשמשון כפר קסם והציע את עצמו בשביל 6 אלף בחודש הוא שכח שגם בשמשון יןדעים מי הוא וקיבל בעיטה מהבעלים
  14. מוזר או בעצם לא (יניב 05-11-2018, 12:34)
    הסיקור במשחק של יפו תמוה מאוד לא מקצועי בלשון המעטה. ה"כתב" מגמתי נגד יפו וכולנו יודעים למה.