ללא מאמן: 0-2 ענק לשעריים מול מכבי יבנה!

בצל הסערה שעברה באמצע השבוע לאחר התפטרותו של מוסא בן חיים, אירחה מכבי שעריים את מוליכת הטבלה מכבי יבנה. שחקניו של אורי קרגולה כלל לא הגיעו למשחק, ושחקני שעריים שעלו עם מוטיבציה גבוהה ניצלו זאת, כבשו פעמיים ויכלו לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר. בסיום, שעריים מנצחת 0-2 את מכבי יבנה שהייתה במשחק חלש מאוד, מאבדת את המקום הראשון

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 03-11-2018
  • 10:33

מכבי שעריים אירחה בצהריי יום שישי את מוליכת הטבלה, מכבי יבנה. שעריים הגיעה כאמור ללא מוסא בן חיים שהתפטר ביום רביעי האחרון עקב מחלוקות תקציביות, כשאת מקומו על הספסל תפס מני סוויסה. מנגד יבנה, מגיעה לאחר שהפסידה באמצע השבוע במסגרת הגביע לקטמון, אך בליגה היא במקום הראשון. חסרו ביבנה, נתי ארזואן, דניאל בלומנפלד ואביחי ממן. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)


כבר מן הפתיחה ניתן לראות שיבנה משחקת ללא חלוץ טבעי כשמי שאייש את עמדת החלוץ הוא איציק אבושדיד. כבר לאחר שתי דקות של כדורגל קיבלנו הזדמנות מצוינת של שעריים, כשכדור עומר נהדר נשלח לאושרי טוויל שבועט כדור שמתגלגל לעבר השער אך לא מצא את המסגרת.

 

משחק טוב של אושרי טוויל בחוד ההתקפה של שעריים (אבייתר ברק)

 

הזדמנות גדולה לשעריים. 7 דקות מהפתיחה יצאה יבנה להתקפה כשבסופה אבושדיד בועט נהדר מהפינה השמאלית ומוצא את הרשת, אך הקוון מרים דגל ופוסל את השער בטענת נבדל.

בדקה ה-13 שוב ראינו התקפה יפה של יבנה שמגיעה למולאט גברה, שבועט מצד ימים שטוח את מפספס את המסגרת, מכאן והלאה ראינו רק קבוצה אחת על המגרש וזאת הייתה מכבי שעריים. בדקה ה-26 יצאה שעריים להתקפה אדירה, תום מדהלה נשלח בצורה נהדרת באגף שמאל בתוך הרחבה כשהוא פנוי לגמרי, מגלגל כדור רוחב מדויק ורז מזרחי דוחק את הכדור פנימה. 0-1 נהדר לשעריים!

 

מהלך נהדר של תום מדהלה מסתיים בשער יתרון של שעריים (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-35 שוב היה זה תום מדהלה שנשלח בכדור גובה נהדר לתוך הרחבה, מדהלה מנסה להשתלט על הכדור ובלמה של יבנה, שחף הלמן מרים רגל גבוהה, מדהלה נשכב על הדשא והשופט מורה על הנקודה הלבנה ומוציא צהוב להלמן. מדהלה עצמו ניגש לבעוט ומכניע את עידו לוי. 0-2 ענק לשעריים.

לאחר שני השערים תום מדהלה מתגרה מעט באוהדי יבנה בתנועת ׳תירגעו׳ ומלהיט את הרוחות. 

 

תום מדהלה כובש את השני של שעריים ורץ לחגוג (אבייתר ברק)

ארבע דקות לסיום המחצית יבנה מגיעה למצב נהדר בכדי לחזור למשחק, הגבהה טובה של סער קלדרון מוצאת את אבושדיד פנוי לגמרי בתוך הרחבה, אבושדיד בועט מהאוויר גבוה ולא מוצא את המסגרת. פספוס גדול לאבושדיד ויבנה שיורדת להפסקה בפיגור של שני שערים.

 

עם פתיחת המחצית השנייה מגיב אורי קרגולה ומבצע שני חילופים כשמכניס את חיים יוסף ויקיר ארצי במקומם של רועי הררי ועמית לוגסי. אין ספק ששני החילופים העירו את המשחק של מכבי יבנה, אך זה היה מעט מדי עבור החבורה של קרגולה שרוצה לחזור למשחק.  בדקה ה-52 יבנה יצאה להתקפה מסוכנת באגף ימין כשאור זוזט מעביר כדור רוחב לרחבה וסער קלדרון חודר יפה לרחבה ובועט, אך רוזנקוביץ במקום וקולט את הכדור. בדקה ה-55 משלים קרגולה את שלושת החילופים שלו, כשמוציא את אבושדיד שהיה חלש ומכניס במקומו את דור מוסקוביץ.

 

בדקה ה-66 קיבלה שעריים עבירה מצד ימין אלכסונית לכיוון שערו של עידו לוי, שחף הלמן שבא בטענות על שריקתו של השופט, כנראה ופלט כמה מילים מיותרות, ראה את הצהוב השני והורחק.

 

שחף הלמן יצא למקלחת מוקדמת (אבייתר ברק)

 

13 דקות לסיום ותום מדהלה יכול היה להשלים משחק מושלם, כשקיבל כדור בפינת הרחבה מצד שמאל, סובב את הכדור ופספס במעט את המסגרת.

אין ספק שבמחצית השנייה יבנה נראית טוב יותר ומניעה את הכדור טוב, אך למצבים ממשיים מול שערו של רוזנקוביץ, היא לא מגיעה. בר ירוחם בהחלט הראה טכניקה ושליטה טובה בכדור, אך אם לא ישחרר את הכדור בזמן כל זה לא שווה.

 

7 דקות לסיום ושעריים שוב קרובה לשלישי, חילופי מסירות נהדרים בין רז מזרחי לטל משען, משאירה את האחרון למצב של בעיטה מזווית קשה, למרות זאת משען מוצא את המסגרת אך עידו לוי הודף, מזרחי מגיע לכדור החוזר ובועט מעל השער. 2 דקות עוברות ובצד השני רז אמיר בועט נהדר מחוץ לרחבה, אך רוזנקוביץ מזנק נהדר וקולט את הכדור. 

 

בתוך תוספת הזמן יבנה הייתה חייבת למצוא את הרשת, דור מוסקוביץ מוביל כדור נהדר שרז אמיר פנוי לגמרי באגף ימין, אך המסירה של מוסקוביץ מגיעה מאוחר מאוד, למרות זאת אמיר משתלט ומעביר רוחב מדויק לחיים יוסף שמ-10 מטרים חייב למצוא את הרשת אך בעט לידיו של רוזנקוביץ.

 

האם זהו משחקו האחרון של רוזנקוביץ בשעריים? (אבייתר ברק)

 

בסיום שעריים מנצחת 0-2 לאחר משחק ענק של שחקני שעריים, שניצלו משחק חלש מאוד של חניכיו של קרגולה. יש לציין משחק ענק של ציון אזולאי ששיחק כבלם ומנע מהתקפת יבנה לסכן את שערה של שעריים.

 

משחק ענק לציון אזולאי במרכז ההגנה של שעריים (אבייתר ברק)

 

בסיום ניתן היה לראות התפרצות רגשות של דורון רוזנקוביץ שוערה של שעריים, שבכה בסיום המשחק כמה שייתכן כמשחקו האחרון הקבוצה. בסיום אמר דורון: "בשם כל השחקנים, הניצחון הזה מוקדש למוסא בן חיים, ולכל מי ששייך לשעריים".
כשנשאל האם זהו משחקו האחרון בקבוצה אמר דורון: "אני לא רוצה להגיד דברים סתם, ננוח שישי שבת, נחשוב ונגיע להחלטות".

 

תום מדהלה ניגש לאוהדי יבנה ומתנצל (אבייתר ברק)

 

בסיום יכולנו לראות את תום מדהלה ניגש לאוהדי מכבי יבנה ומתנצל על התנהגותו. 

שחקני מכבי שעריים בראשותו של תום מדהלה חוגגים ניצחון ענק! (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש מאמן (הבורר 03-11-2018, 11:04)
    מני עשה בית ספר לקרגולה הנהלת שעריים צריכה לעשות הכל כדי להשיג תקציב להמשך העונה את הכסף המיותר לצוות המקצועי הקודם הם כבר חסכו זה לא בשמיים אפשר לעלות ליגה
  2. כל הכבוד תום (יוחאי 03-11-2018, 11:05)
    תום שכחת מי נידה אתך מקביליו יפו?זהו המאמן המנוצח. החזרתם לגודלם הטיבעי.חשבו שהם גדולים על הליגה...
  3. כל הכבוד (הוגה דעות 03-11-2018, 11:05)
    אין מלים.התוצאה מדברת בעד עצמה.
  4. שליטה מוחלטת (שערוקי 03-11-2018, 11:08)
    שליטה מוחלטת של שעריים עם מאמן מס 1 על הקוים מני סויסה
  5. למה ללא מאמן (שערוקי 03-11-2018, 11:32)
    מני סויסה אחלה מאמן צריך להמשיך בשעריים
  6. שיהיה בהצלחה (שערוקי 03-11-2018, 11:32)
    שעריים זה מעל הכל מאמן בא ומאמן הולך ורבע מהכסף של הצוות המקצועי מני סויסה יותר טוב מהם פעם ראשונה שראינו כדורגל משובח משעריים עכשיו הכל תלוי בהנהלת שעריים לאן הולכים וזה המבחן שלכם יש קבוצה מצוינת יש מאמן מצוין אתם חיבים לדאוג לשעריים מכל הבחינות
  7. קרגולההביתה (גיא 03-11-2018, 11:36)
    לך הביתה אתה מאמן שחושב הגנה הבאת לפה את כל הזבל של יפו הקמצנת להחתים חלוץ אתה בושה
  8. דורון אוהבים אותך (אוהד כחול 03-11-2018, 12:57)
    תודה לכם שחקני שעריים
  9. מני סוויסה (פרשן 03-11-2018, 12:58)
    מני סוויסה הוא שחתר תחת מוסא בן חיים והביא להתפטרותו , כביסה מלוכלכת מכבסים מבפנים ולא באסיפה שבה מאמן שוערים מדליף וממציא דברים
  10. מני סוויסה (פרשן 03-11-2018, 12:58)
    מני סוויסה הוא שחתר תחת מוסא בן חיים והביא להתפטרותו , כביסה מלוכלכת מכבסים מבפנים ולא באסיפה שבה מאמן שוערים מדליף וממציא דברים
  11. הייתי במשחק (אסי 03-11-2018, 13:10)
    שעריים סוף שיחקו עם מאמן עם תעודה כל הכבוד מני הניסיון שלך ניצח את המשחק
  12. מגוחך (הוגה דעות 03-11-2018, 14:18)
    לייחס את הנצחון למני סויסה.. .הוא עלה עם ההרכב שניצח בשבוע שעבר וגובש על ידי בן חיים.כמה אימונים הוא העביר לפני המשחק ⁉ ......
  13. יפו, תכינו את הטחת (מרמודרקים 03-11-2018, 15:08)
    שעריים אימפריה.
  14. אביתר ברק (שעריים 03-11-2018, 16:00)
    ברק היקר לפני שאתה עושה כותרת תבדוק את הפרטים מכבי שעריים נשארה עם מאמן מצוין בשם מני סויסה ואפילו יש לו גם תעודה...אז לא היה חסר כלום ודורון השוער נישאר ומכבי שעריים חזקה מתמיד.
  15. למה אין מילה על הקהל החם ???? (שערוקי 03-11-2018, 16:39)
  16. אחלה מני שבעולם ! אוהבים אותך בירושלים (הירושלמי 04-11-2018, 01:25)
    מאמן מצוין ואדם מקסים ! כל הכבוד על הנצחון יאללה שעריים
  17. שחקנים (הוגה דעות 04-11-2018, 09:13)
    למיטב ידיעתי והבנתי חותמים חוזה עם הקבוצה ולא עם המאמן .לכן המחוייבות של השחקן היא כלפי האגודה.המאמן איננו המעסיק שלהם
  18. עכשיו ההנהלה חיבת לדעת (שעריים בנשמה 04-11-2018, 11:04)
    קבוצת כדורגל נבנת מהנהלה שמעסיקה מאמן ולא הפוך