תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 7: גיא צמח מארח את יניב בוכניק

לאחר שבשבוע שעבר אירחתי את ליאור טרי אוהדה השרוף של שמשון ת"א, וקבוצתו הביסה את צעירי טייבה. השבוע בחרתי לארח את חברי יניב בוכניק, יו״ר הפועל קרית אונו ואולי המזל יהיה השבוע עם קרית אונו...

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-11-2018
  • 12:13

יניב, איך אתה מסכם את העונה החולפת?

"בעונה החולפת הקבוצה שלנו ניצלה ברגע האחרון, אחרי ניצחון במשחק המבחן, מירידה לליגה ג׳".

נראה שהסקתם מסקנות, איזו קבוצה נבנתה בקרית אונו העונה?

"בעונה הזו עשינו מתיחת פנים כאשר בראש ובראשונה היה חשוב לנו לבנות סגל עם שחקנים שייצרו אווירה אחרת. החזרנו הביתה שחקנים צעירים, שגדלו אצלנו במועדון ונדדו במועדונים אחרים, דוגמת ינאי אלבז ואורן פרידמן. בנוסף החזרנו את אביעד זרביב הוותיק לקדנציה שלישית במועדון שלנו, כדי שיתרום גם במנהיגות שלו. אליהם צירפנו שחקנים ותיקים בליגה כמו מור זאבי ומאיר דרעי והם למעשה אמורים לתת את הערך המוסף. אבל השינוי המשמעותי ביותר מבחינתנו היה חזרתו של המאמן אודי כבודי לקדנציה שנייה כמאמן, לאחר כשנתיים וחצי מאז שנפרד מאיתנו. התרשמנו שאודי כבר בשל ומנוסה יותר ומתאים להוביל את השינוי בקבוצה".

מה המטרה של קרית אונו העונה?

"בתחילת העונה הצהרנו שהמטרה שלנו היא להיאבק בצנעה על מקום בפלייאוף העליון".

איך אתה מסכם את פתיחת העונה עד כה?

"התחלנו טוב את העונה, אבל בשני המשחקים האחרונים (מול עמישב בבית וג׳ת בחוץ), ספגנו שערים לא מחוייבים בדקות הסיום ואיבדנו נקודות יקרות, שהיו יכולות להצמיד אותנו לצמרת הגבוהה. אנו בהחלט אופטימיים מהמגמה ומהמחויבות של כל השחקנים להצלחה״.

 

ונעבור לתחזית :

שמשון בני טייבה – הפועל הוד השרון

יניב - המשחק המרכזי של המחזור תארח שמשון טייבה את הוד השרון: מאבק צמרת בין שתי קבוצות בעלות יומרות לעליה. טייבה אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות חייבת את הנקודות אם היא רוצה להצהיר על כוונות לעלייה. הוד השרון במומנטום טוב, אבל הביתיות תאזן. ההימור שלי: תיקו.

גיא - משחק בין שתי קבוצות שיהיו בצמרת עד סוף העונה. הוד השרון עם פתיחת עונה מצוינת תפגוש את שמשון בני טייבה שעוד לא אמרה את המילה האחרונה ובשבוע האחרון חיזקה את הקבוצה בסאלם אבו סיאם שאמור לייצב לה את ההגנה. ההימור שלי: תיקו.

 

יכולת מצוינת של ערן זגר תיתן להוד השרון עוד 3 נקודות ? (ניר שמיר)

 

בית״ר פ״ת - כפר קאסם שועאע

יניב - בית"ר פ"ת תרצה להתאושש בביתה מהתבוסה במחזור האחרון. ההימור שלי: תיקו.

גיא - שועאע כפר קאסם שהוציאה תיקו במשחק האחרון נגד אור יהודה. מפגינה יכולת טובה ובעיקר אופי העונה. מנגד בית"ר פ"ת פתחה טוב את העונה אבל לא שומרת על יציבות. ההימור שלי: ניצחון לשועאע כפר קאסם.

 

צעירי טייבה - רו״ח ת״א

יניב - משחק תחתית בין שתי קבוצות שחייבות נקודות. ההימור שלי: תיקו.

גיא - שתי הקבוצות צמאות לנקודות וזו הזדמנות עבור שתיהן להשיג נקודות. שתי הקבוצות ביצעו זעזוע והחליפו את מאמניהן ולדתי זה ישפיע בעיקר על רו"ח. ההימור שלי: ניצחון ראשון לרו"ח העונה.

 

מתן מלכא ורו"ח יקחו נקודות השבוע? (גיא צמח)

 

כפר ברא - בני ג׳ת

יניב -  עושה רושם שכפר ברא נכנסו למומנטום, אבל ג׳ת מעט טובה יותר. ההימור שלי: ניצחון לבני ג'ת.

גיא - כפר ברא התאוששה מפתיחת העונה הלא טובה שלה והיא בתקופה טובה, לעומתה בני ג'ת עם פתיחת עונה מצוינת ומכוונת גבוה, המגרש הביתי יאזן את יחסי הכוחות. ההימור שלי: תיקו.

 

בית״ר ר״ג - שמשון ת״א

יניב -  שמשון ת"א המוליכה עם יתרון איכותי בולט כמעט בכל משחק, כך יקרה גם הפעם. ההימור שלי: ניצחון לשמשון ת"א.

גיא - שתי הקבוצות בכושר מצוין כרגע, שמשון מגיעה אחרי משחק הגביע באמצע השבוע ולדעתי הביתיות של בית"ר ר"ג והעייפות של שמשון יאזנו את פערי האיכות. ההימור שלי: תיקו.

 

מ.כ אור יהודה - עירוני בית דגן

יניב - הסגל הנוצץ והביתיות של אור יהודה יכריעו. ההימור שלי: ניצחון קל לאור יהודה.

גיא - אור יהודה בתקופה לא טובה, אבל בביתה תרצה לחזור למסלול הניצחונות, בית דגן לא תקשה עליה. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

 

יעקב טל ורולי מוצפי יחזרו למסלול הניצחונות השבוע (אורי רחביה)

 

בני יפו אורתודוכסים - עמישב פ״ת

יניב - שתי קבוצות שתתמודדנה העונה במרכז הטבלה. ההימור שלי: תיקו.

גיא - יפו אחרי ניצחון חשוב בהרצליה על רו"ח ת"א, תרצה להמשיך את המומנטום החיובי. ההימור שלי: ניצחון לבני יפו אורתודוכסים.

 

הפועל קרית אונו - נחלת יהודה

יניב - הקבוצה שלי הפועל קרית אונו תפגוש את נחלת, שלמרות פתיחת עונה רעה היא קבוצה עם סגל מספיק טוב ובשבוע האחרון סיימה בתיקו נגד שמשון בני טייבה האיכותית. יחד עם זאת קרית אונו שלי בבית צריכה ויכולה לנצח כל קבוצה. ההימור שלי: ניצחון לקרית אונו.

גיא - קרית אונו עם פתיחת עונה טובה ומכוונת לפלייאוף העליון, תפגוש את נחלת יהודה שבוע שעבר הוציאה נקודה ראשונה העונה ותרצה להמשיך את צבירת הנקודות, בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו ידה של נחלת הייתה על העליונה, השבוע זה יהיה שונה. ההימור שלי: ניצחון להפועל קרית אונו.

 

קרית אונו צריכה את חלוצה מאיר דרעי בכושר הבקעה טוב על מנת לקחת 3 נקודות (איתן ידגר)

תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 7: גיא צמח מארח את יניב בוכניק

הוסף תגובה
תגובות