נבחרת המחזור ה-7 בליגה א' דרום: בחסות "סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור השביעי בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו יבנה והכח מנצחות ונשארות מוליכות, מכבי יפו עוצרת את מ.ס. כפר קאסם ואזור את שמשון. בתחתית גם מחנה יהודה וגם הבקעה נשארות מאחור... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? פרסים בחסות ה"סאסנה" הסושי בר בטיילת ראשון לציון

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-10-2018
  • 14:47

מצטייני הדרום:

שוער: בן וולובלסקי (מכבי יפו)

שוערה של מכבי יפו היה המצטיין בשורות קבוצתו עם מספר הצלות, שהביאו לקבוצתו נקודה יקרה מול ההתקפה הקטלנית של מ.ס כפר קאסם. בן שלט ברחבה, והשרה המון ביטחון למשחק ההגנה של מכבי יפו.

 

בן וולובלסקי הביא נקודה יקרה ליפו מול כפר קאסם (גיא צמח)

 

הגנה:

רחמים צוקול (אדומים אשדוד)

מגנה של אדומים אשדוד, היה מצוין מול בקעת הירדן, עשה עבודת הגנה נפלאה ועזר לחבריו בהתקפה עם מסירות והגבהות מסוכנות מאד. הוא היה מעורב בשני השערים לזכות קבוצתו ומספר רב של מצבים. 

 

יהודה חוטה (הפועל אזור)

בלמה של אזור היה מצוין מול כפר שלם. חוטה הוא בלם חזק, ויחד עם גיל קיין עצרו את התקפת שמשון כפר קאסם. יהודה בלם שמשחק עם הרבה נשמה והקרבה במשחק שלו. 

 

דור הלוי (מכבי הרצליה)

בלמה של הרצליה מציל את קבוצתו מעוד משחק, ויחד עם הבלם השני ברק לוי הם מביאים נקודות לקבוצתו. דור כבש צמד במשחק והביא עוד נקודה חשובה לקבוצתו.

 

מאיר אוחיון (הפועל כפר שלם)

מגנה השמאלי של כפר שלם, היה פעיל מאד על הכנף של קבוצתו. עשה הגנה, תמך רבות בהתקפה והיה בולט מאד במשחק של קבוצתו. 

 

קישור:

מוחה בדיר (שמשון כפר קאסם)

קשרה של שמשון כפר קאסם היה מצוין בקבוצתו, כבש את שער היתרון, אבל מעבר לשער היה פעיל מאד, עשה גם הגנה וגם התקפה וכל הכדורים עוברים דרכו. היה המצטיין במשחק.

 

ירדן מגידיש (עירוני קריית גת)

קשרה של קריית גת, קשר אחורי שקט, רגוע וקלאסי שמקבל כדור  בקישור ובונה את המשחק מאחורה, ומעביר קדימה את הכדורים. והוא למעשה מתחיל את כל ההתקפות של קבוצתו מהקישור, ושולח קדימה לשחקנים המהירים של קבוצתו. 

 

רז אמיר (מכבי יבנה)

קשרה של מכבי יבנה, רז אמיר, פתח את המשחק עם בישול מהיר וכבש את השער השלישי של קבוצתו בדרך לניצחון חלק מול בית"ר כפ"ס. התקפת יבנה נראית נהדר והרבה מזה שייך לרז אמיר.

 

משחק נהדר לרז אמיר מול כפ"ס (אבייתר ברק)

 

איתי בן הרוש (עירוני קריית גת)

הקשר כנף של קריית גת, יחד עם אדי אדרי היו מסוכנים מאד מהקישור של קריית גת. איתי כבש שער חשוב ובישל לליאל סספורטס את השני, ויחד הם הביאו ניצחון חשוב וקשה לקבוצתם. 

 

איתי בן הרוש וסספורטס הובילו את קריית גת לניצחון

 

התקפה:

אריאל לזמי (הכח ר"ג)

חלוצה של הכח ר"ג היה נפלא נגד נורדיה. אריאל שחקן מהיר מאד עם ובלי הכדור, מסכן את השער מכל מקום אפשרי והבעיטה שלו שכבש את השער הייתה חד לפינה מחוץ לרחבה. אין ספק שאריאל שחקן מעל הליגה.

 

שריקי לוקח את קבוצתו לצמרת הגבוהה (אבישי אפטקר)

 

עידן שריקי (אדומים אשדוד)

צמד שערים לחלוץ הוותיק של אשדוד, שלוקח את קבוצתו לצמרת הגבוהה. עידן היה נייד מאד, חילק כדורים לחבריו ויצר מצבים מסוכנים לחבריו. 

 

מאמן המחזור של ליגה א' דרום - יוסי חכים (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: יוסי חכים (הפועל אזור)

רוני אוואט עצר את מ.ס. כפר קאסם החזקה, שלומי משה ניצח בחוץ את מחנה יהודה, אבל מעל כולם הרשים יוסי חכים, מאמנה האלגנטי של הפועל אזור. שמתברר שהוא מכיר את הליגה ובעיקר את שחקניו הכי טוב, ואם לפני שבוע התפטר וחזר אחרי יומיים ושחקניו הבינו את הרמז, ומאז הם מביאים 4 נקודות. ניצחון גדול על יפו במחזור הקודם והשבוע תיקו בחוץ מול שמשון כפר קאסם שנחשבת לקבוצה מהחזקות בליגה א'. שאפו!

 

קבוצת המחזור:

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרכב בלי מושג (הסגול 29-10-2018, 15:21)
    אשדוד נצחו בבקעה 2 שחקנים קרית גת נצחו במחנה 2 שחקנים הסגול ים נצחו את נורדיבה בקושי שחקן. בושה!!!!
  2. יבנה עגלות (יעקב א 02-11-2018, 23:18)
    ומאמן ויושב ראש חושבים שמנהלים את ברצלונה. שופוני ינש.
  3. Hakoach (Eli chakimi 03-11-2018, 10:13)
    All the way from New York even after 35 years my heart and soul with you people it's about time you go back to the second division and hopefully you go to the first decision soon