קרית אונו עם ניצחון 0:3 על צעירי טייבה

קרית אונו היא ללא ספק אחת מההפתעות הטובות של ליגה ב' דרום א' העונה. קבוצתו של אודי כבודי רשמה ניצחון משכנע 0:3 על צעירי טייבה והיא ממוקמת במקום השלישי בטבלה. כבודי: "לא מסתנוורים משום ניצחון או מיקום בטבלה, אנחנו חייבים להמשיך לעבוד חזק"

  • על ידי: דורון נגר
  • 09-10-2018
  • 08:34

קרית אונו פתחה מצוין את המשחק וכבר בדקה הראשונה אורן שירי קיבל כדור מ-20 מטרים בעט לחיבורים אך הכדור ניתז על קו השער ויצא החוצה. אחרי שתי דקות שוב שירי בעט מ-16 מטרים וטבצניק עצר נהדר.

 

קרית אונו המשיכה לשלוט לאורך כל המחצית, קרית אונו הייתה ניידת וסגרה היטבה את הניסיונות של צעירי טייבה. לאחר כחצי שעה של משחק, טל חבה קיבל כדור באגף עבר שחקן והוציא כדור רוחב שעבר את כל קו ההגנה, הכדור הגיע אלכסונית למגן השמאלי של קרית אונו מאור לנקרי, שהגיע מאחור ובעט נהדר בחצי גובה והעלה את קרית אונו ליתרון מוצדק.

 

המחצית השנייה התחילה באותו מגמה, קרית אונו לחצה גבוה ובחלוף דקה מתחילת המחצית, יוסי גואטה קיבל כדור באחד על אחד מול השוער אך גואטה בעט החוצה ופספס הזדמנות להגדיל את התוצאה.

 

מאיר דרעי - בעוד משחק טוב. בישול נהדר לינאי אלבז (איתן ידגר)

 

טייבה התחילה להיכנס למשחק והגיעה להזדמנות נהדרת עם בעיטה אל בין החיבורים, אך אביב אבועזיז שוערה של קרית אונו היה במקום. לאחר רבע שעה במחצית השנייה, כדור חופשי לזכות קרית אונו. מאיר דרעי הגביה את הכדור אל תוך הרחבה וינאי אלבז הקשר האחורי בנגיעה מהאוויר כבש שער יפה והעלה את קרית אונו ליתרון 0:2.

 

קצת אחרי הדקה ה-70, אביעד זרביב שנכנס רק מספר דקות קודם לכן, פרץ עם הכדור מחצי המגרש, הוציא פס לאורן שירי, שירי חלף על פני הבלם ומעשרים מטרים אלכסונית כבש שער נהדר. קרית אונו משלימה ניצחון 0:3 על שמשון צעירי טייבה.

 

אודי כבודי מאמנה של קרית אונו הגיב בתום המשחק: "אנחנו לא מסתנוורים משום ניצחון או מיקום בטבלה, אנחנו חייבים להמשיך לעבוד חזק. אני מקווה שבשבוע הבא נגד רוח נמשיך לעבוד קשה במגרש ונקווה לתוצאה טובה. כמו שאמרתי במחזור הראשון, בנינו השנה בקרית אונו קבוצה עם המון שחקנים צעירים רובם שחקנים מקרית אונו כולל שילוב של שחקני נוער. אני חושב שהשילוב של השחקנים הצעירים עם השחקנים הותיקים שהבאתי מצוין ועוזר לנו לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו".

אודי כבודי - לא מסתנוורים מהמיקום, חייבים להמשיך לעבוד חזק (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אונו קבוצה מהירה וטובה הרבה שחקנים זריזים הדשא שודרג וזה משפיע לטובה (דני מאונו 09-10-2018, 08:54)
    לנקרי שחקן מעולה תומך בהתקפה עולה יורד ככה צריך להראות שחקן ויש עוד כמה וזריזים וטובים לאומת הסרבול שהיה בשנה שעברה. אבל השדרוג של הדשא השנה עוזר מאוד להתבטא במגרש.!!!
  2. הבלם והקשרים (ראובן 09-10-2018, 13:19)
    הקשרים באמצע מצויינים ולא מפסיקים לרוץ ומחלצים המון כדורים והבלם האחורי הג'ינג'י מצויין ורואים שיש לו המון ניסיון עם חסימות מצוינות של החלוצים