כפר שלם רושמת ניצחון בכורה העונה

ויקטור גניש חזר בשבת האחרונה לנורדיה הפעם כמאמנה של הפועל כפר שלם וזכה בניצחון בכורה בליגה עם קבוצתו הפועל כפר שלם 1:0. גניש: "אם יש מגיע אז הגיע לנו"

  • על ידי: דורון נגר
  • 08-10-2018
  • 12:40

המחצית הייתה פחות או יותר שקולה עם יתרון קל של כפר שלם. אחרי עשר דקות של משחק אדיר רחמים השתחרר מהבלם ונגח סמוך לקורת השער של נורדיה. נורדיה מצידה הגיעה גם להזדמנות טובה לקראת הדקה ה-30 כאשר כדור רוחב מסוכן הגיע לגובזה אשר נבלם היטב על ידי דסה. 

 

בתחילת המחצית השנייה גניש עשה חילוף כפול, הוציא את פדידה ולירן כהן והכניס במקומם את צ׳יקו מרזיאב ועמית פרחי.
עשר דקות לסיום המשחק, התקפת מעבר טובה של כפר שלם שעברה דרך צ׳יקו, כדור עומק גדול הגיע לעמית פרחי שכבש שער יקר שהעניק לכפר שלם שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך.

 

אבי יוסף, אחד המצטיינים בכפר שלם (צילום: רמי גרידיש)

 

אבי יוסף מי שאמון על הקישור האחורי ולמעשה מחזיק את כל הקו האחורי של הפועל כפר שלם סיכם בסוף המשחק: "הגענו למשחק בידיעה שאנחנו חייבים לעשות כבר את הניצחון הראשון העונה. הכינו אותנו טוב למשחק והצלחנו לעשות את הניצחון הראשון שלנו עם משחק הקרבה ונחישות מצידנו"

 

תגובתו של ויקטור גניש המאמן המנצח: "הגעתי למקום שאני מכיר היטב וקיבלו אותי בצורה טובה ומרגשת. לגבי המשחק, אני חושב שאם יש מגיע אז הגיע לנו. הגענו למספיק מצבים בשביל להכריע את המשחק כבר במחצית הראשונה. אמרתי לשחקנים במחצית שאם נמשיך לשחק באותה צורה אז השער יגיע. לשמחתי, כבשנו שער יקר שהביא לנו שלוש נקודות חשובות להמשך"

ויקטור גניש, ניצחון ענק שלו על קבוצתו לשעבר מנורדיה. צילום: גיא צמח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם! (אוהד 08-10-2018, 12:45)
    כל הכבוד! אוהבים!
  2. הלוואי אבי יוסף (אדומים אשדוד 08-10-2018, 14:35)
    היה משחק אצלנו לוחם אמיתי
  3. פרחי , רק עזוב את אזור ונתן גול כל הכבוד ועשית טוב שברחת (דוד 08-10-2018, 21:36)