הכלבים נבחו ומכבי הרצליה ניצחה 2-0 בקרית גת

על רקע השמועות הרבות סביב מכבי הרצליה בשבוע האחרון, יצאה קבוצתו של צחי טיאר למשחק חוץ לא פשוט מול עירוני קרית גת, אחת הקבוצות הטובות בליגה מאז פתיחת העונה. חניכיו של טיאר עשו את העבודה, ניצחו 2-0 משערים של... ונתנו שבוע של שקט לצחי טיאר הבטוח במעמדו

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-10-2018
  • 10:44

אחרי ההפסד במסגרת גביע המדינה באמצע השבוע, מכבי הרצליה הגיעה למשחק חוץ קשה בקרית גת הידועה כקבוצה ביתית מובהקת. לעומתה קרית גת אחרי ניצחון חוץ על שמשון כפר קאסם בשבוע שעבר, ממוקמת במקום השלישי עם 7 נקודות, הגיעה למשחק בכדי להמשיך את הרצף ולהידבק לחבורת הצמרת הגבוהה.

 

פתיחת המשחק הייתה שייכת למכבי הרצליה, שעם משמעת טקטית גבוהה, סדר ושליטה במשחק, ועם יציאות למשחק מעבר טוב ברוב שלבי המשחק. כבר בדקה ה-10 לחץ של שחקני הרצליה במרכז המגרש, עם חטיפה ומסירה של אוהד מועלם לעומק הגנת קרית גת, מצא את בני טרדובסקי המהיר מצד שמאל, שמיישר כדור לרחבה שם מתמקם תימור אביטן שעם הגב לשעבר, משתלט ומבצע סיבוב על פרדי ציון בלמה של קרית גת ומכניע את שוערה של קרית גת אביעד מיארה, וקובע 1-0 למכבי הרצליה.


עד סיום המחצית הראשונה קיבלנו שליטה אופטית ללא יותר מדי סיכונים ממשיים ליד שערה של הרצליה, ויציאות מהירות של מכבי הרצליה לניסיונות כיבוש, שהביכו פעם אחר פעם את הגנת קרית גת, אך תוצאת המשחק לא השתנתה, ושתי הקבוצות יורדות להפסקה כשהרצליה ביתרון של 1-0.

 

 

צחי טיאר סתם המון פיות בסיום הניצחון מול קרית גת (איתן ידגר)

 

בתחילת המחצית השנייה הרצליה המשיכה לצופף ולתת לקרית גת תחושה של שליטה במשחק, אבל המתפרצות של אסף לוי, בני טרדובסקי ותימור אביטן היו קטלניות מאוד. בדקה ה-68 ביצע עמית ביטון בלמה של קרית גת עבירה מצד שמאל על אסף לוי, לוי עצמו הגביה את הכדור החופשי לרחבה, רון אלקובי המשיך בנגיחה לרשת וקבע 2-0 למכבי הרצליה.

 

עד לסיום, יוסי שבחון המחליף, אסף לוי ובני טרדובסקי ניסו להמשיך ולהביך את קרית גת עם אינספור החמצות שצריכות היו להגדיל את התוצאה.

לסיכום: מכבי הרצליה מתאוששת מנצחת במשחק חוץ קשה ומשיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה, ומסמנת שהיא רוצה להיות חלק מחבורת הצמרת בהמשך העונה.

 

צחי טיאר, מאמנה של מכבי הרצליה אמר לאחר הניצחון: "התאוששנו מהר ממשחק הגביע. באנו חזקים היום וניצחנו בצדק. אני אוהב שמדברים על המעמד שלי ואני שמח שאני תמיד מעניין, זה רק מחזק אותי לאמן יותר טוב וגורם לי למוטיבציית יתר".

 

עוד הוסיף צחי על חרושת השמועות מהשבוע האחרון: "לכל הקשקשנים שפקפקו בנו, השיירה שלנו ממשיכה קדימה, וכרגע הפנים לאשדוד במשחק הבא".

מכבי הרצליה מדיגה ניצחון ראשון בליגה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפתעה ⁉ (הוגה דעות 06-10-2018, 11:37)
    כרגיל מי שעושה סיכומים אחרי 3 משחקים בלבד אוכל כובעים אחרי המשחק הרביעי....
  2. כובעון (ירמי 06-10-2018, 14:21)
    כובע בולבול
  3. קרית גת (אבי 06-10-2018, 15:13)
    עשו ממכם יותר מדי קבוצה בינונית לא יותר תחזרו למציאות
  4. מכבי הרצליה לא יכולה לשחק בונקר!! (אלי 06-10-2018, 17:57)
    אין מצב שהקבוצה תעשה בונקר ותצא למתפרצות. הלו זה מכבי הרצליה לא באקה אל גרבייה תתעורר צחי.
  5. מאמן שחצן- שבוע הבא ינחיתו אותך לגובה שלך בגובה הדשא (שלומי 06-10-2018, 19:01)
    מאמן לוזר וגונב דעת