ליגה ב' : " זה לא פשוט להתחרות בקבוצות שמעמידות תקציבים גדולים פי 20"

כך אמר מתן מלכה קשרה המצוין של רו"ח ת"א שפותחת עונה חמישית ברציפות בליגה ב' דרום א'. מתן שבשנתיים האחרונות לוקח חלק פעיל גם בתיפעול של הקבוצה מקווה להוביל את רו"ח גם השנה לעונה טובה ולהבטיח את ההישארות בליגה כבר באמצע העונה ולא להיגרר למאבקי תחתית מיותרים

  • על ידי: גיא צמח
  • 27-09-2018
  • 08:14

מתן , בשונה משנים קודמות רו"ח ת"א תארח השנה בהרצליה, איך נוצר החיבור ?

עוד שנה מאתגרת במיוחד תתחיל בשישי הקרוב לרואי חשבון תל אביב שמתחילה את עונתה החמישית ברציפות בליגה ב'. השנה נדדו רואי החשבון להרצליה לשיתוף פעולה מעניין במיוחד. הגענו למקום שקיבל אותנו בזרועות פתוחות ומתייחס אלינו כאל מועדון בית של הרצליה וכל המעטפת הנדרשת. זה לא פשוט כל שנה לנדוד למקום חדש, לשעות אחרות, תנאים שונים וחוסר ודאות אבל זה כבר הפך להיות חלק מהשגרה. מילה טובה לעיריית הרצליה שדואגת לתת דחיפה בכל דרך אפשרית ומאפשר לנו להתרכז בכדורגל.

אילו שינויים עשיתם מבחינה מקצועית ?

מבחינה מקצועית נעשה עוד קאמבק השנה אצל רואי חשבון בעמדת המאמן. מוטי יעיש שהדריך את הקבוצה בעונה הסנסציונית שבה הקבוצה עלתה זכתה באליפות בליגה ג' ועלתה לראשונה לליגה ב'. עבור מוטי זה סגירת מעגל לאחר שלא המשיך עם הקבוצה בליגה ב' לאחר הזכייה באליפות. מוטי מכיר את הדי אן אי של הקבוצה ויחד עם ההתלהבות והאופי העיקש יהיה מעניין לראות לאן השילוב הזה יביא את רו"ח תל אביב.

 

האם היו שינויים גם בסגל השחקנים ?

בסגל השחקנים לא היו הרבה שינויים, ישראל בורוכוב האגדי ואייל גרובר לא המשיכו עם הקבוצה לעונה הנוכחית אבל מצד שני הגיעו מספר שחקנים חדשים וצעירים מבית"ר כפר סבא שצפויים להכניס אנרגיה ודם צעיר לקבוצה. עוד רכש מעניין זה מייקל גרינברג שחוזר למגרשים אחרי 3 שנים שבהם פרש מהמשחק ויהיה מעניין לראות האם הוא יצליח לחזור לכושר ולשדרג את החלק ההתקפי של הקבוצה. עמרי כהן הותיק נשאר לעוד עונה וזה בורג מאוד משמעותי לרו"ח, שמקווה שעומרי יקח את הפיקוד על החלק ההגנתי בעונה הקרובה.

ברו"ח ירצו לראות כמה שיותר תמונות כאלו השנה (עומרי כהן)

 

מה מייחד את רו"ח משאר הקבוצות בליגה ב' ?

זו הבמה גם טיפה לפרט על האופי של הקבוצה, שבה כל השחקנים מגיעים בהתנדבות מלאה ואף משלמים כדי לתמוך בקבוצה, השחקנים הם האפסנאים, אנשי משק, כספים, פיזיותרפיסטים וכל מה שרק צריך. זה לא פשוט להתחרות בקבוצות שמעמידות תקציבים גדולים פי 20 ומתאמנים בתנאים ובתדירות שונה לחלוטין ובאמת מדובר בקבוצה שונה בנוף של ליגה ב' שכבר 4 שנים עושים סנסציות ונשארת בליגה בצורה מכובדת ועל זה מגיע להם שאפו גדול.

 

מה המטרות של רו"ח השנה ?

המטרות של רו"ח לא השתנו ובליגה עם קבוצות בתקציבים גבוהים בהרבה, רו"ח רוצה לעשות עוד עונה טובה ולהבטיח את מקומה בליגה כבר באמצע העונה ולא להיגרר למאבקי תחתית.

 

פתחתם את העונה נגד הפייבוריטית לעליה ולא נפלתם מהם ברוב שלבי המשחק , איך אתה מסכם את המשחק?

המשחק בשישי נתן לנו ביטחון שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה בליגה. מחצית ראשונה ירדנו מאוכזבים לאחר מספר החמצות ומצד שני אני מאוכזב מהנפילת מתח אחרי הגול הראשון. 

 

בשישי אתם משחקים נגד בית"ר פ"ת , איזה משחק מצפה לכם?

בשישי יהיה משחק מעניין, שתי קבוצות שמרגישות שהן יכולות לנצח ובאות לשחק כדורגל פתוח, אני צופה משחק רב שערים שבסיומו ניקח 3 נקודות ראשונות העונה.

 

מאחל למתן ורו"ח הצלחה בעונה הקרובה...

מתן מלכא קשרה המצויין של רו"ח ת"א מקווה להצעיד אותה לעוד עונה טובה (ליעוז צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך הייתם ״ לא פחות טובים״ ? (משה סקנדריון 27-09-2018, 13:30)
    במה נמדדת קבוצה ? אורך רוח סבלנות וסיבולת . קיבלתם בראש 4 גולים מקבוצה שחרטה על דיגלה להיות בצמרת הליגה ושואפת לעליה ליגה בזכות , ולא דרך תעתועי הפלייאוף . בקיצור אור יהודה היו טובים מרו״ח בכמה דרגות .
  2. אתם יורדים ליגה (רון 27-09-2018, 16:50)
    מועמדת מס 2 לירידה אחרי כפר ברא .
  3. אור יהודה= שכירי חרב (ל1 אתה שחצן לכן לא תעלו איכס 27-09-2018, 17:17)
    אור יהודה= רכש בלבד
  4. אור יהודה ליגה א (בכל הכוח עולים ליגה מכבי אור יהודה 27-09-2018, 19:04)
    תגובה למספר 3 יסבלו הקנאים אור יהודה עולים ליגה א בלי רכש לא עולים כפר קסם עושו רכש עלו שמחה גדולה באור יהודה אף אחד לא יעצור את אור יהודה דורסים את הליגה
  5. ל 3 תמשיך לקנא הייתה רוצה לאהוד קבוצת צמרת (דודו 27-09-2018, 20:57)
    ל 3 היום כל קבוצה בעולם לא רק בליגה ב מבצעים רכש אחרת לא ניתן לשאוף קדימה לצמרת צר לי שרו"ח אין תקציב ואין שאיפה להיצמד לצמרת שנה טובה שתצליחו לשרוד בליגה הלאומית