נבחרת המחזור ה-1 בליגה א' דרום: בחסות 'סאסנה' ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור הראשון בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו יבנה מביסה את הבקעה, הכח מנצחים את מכבי יפו, ושמשון כפר קאסם מנצחת את כפ"ס, ומובילה בטבלה של כפר קאסם לאחר שמ.ס. סיימו בתיקו עם הרצליה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור ומי בנבחרת המחזור שזוכה למתנה מה"סאנסה" ראשל"צ-סושי בר על הים?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-09-2018
  • 16:52

שוער:

איתי כהן (הפועל אזור): שוערה של הפועל אזור, היה במשחק ענק מול הפועל אשדוד, כשעצר מספר פעמים את התקפת אשדוד מלכבוש, והשיא היה במחצית הראשונה שעידן שריקי בעט לו מקרוב והוא עצר, איתי גם הדף לשריקי פנדל בכדי להביא נקודה חשובה לקבוצתו. 

 

איתי כהן הביא לקבוצתו נקודה יקרה מול אשדוד (מני בן ארי)

 

הגנה:

מור נעמן (הכח ר"ג): מגנה הצעיר של הכח ר"ג, מחלץ כדורים רבים, שמר על סלליך מיפו ולא נתן לו לייצר מצבים. מור שחקן חזק ומהיר, עם הגבהה טובה. מור היה מצוין בהגנה והוא האולי הגורם המרכזי לכך שיפו לא כבשה.

 

חליל פריג' (שמשון כפר קאסם): בלמה המצוין של שמשון כפר קאסם, חזר הביתה לכפר קאסם מהפועל כפ"ס, וחזר ובגדול. בלם חזק עם יכולת אישית מהטובות בליגה, ולא סתם רצו אותו הרבה קבוצות בתחילת העונה. חליל הוא נכס לכל קבוצה שהוא נמצא. 

 

חליל פריג', נכס לכל קבוצה. מוביל את שמשון כפר קאסם לצמרת הגבוהה.  (רמי גרידיש)

 

עמית ביטון (קרית גת): בלמה הצעיר והמוכשר של קרית גת היה מצוין מול נורדיה, שמר חזק את גובזה, חלוצה של נורדיה וממש לא נתן לו לזוז. עמית תמך בחבריו בהתקפה וקינח בשער שהיה שער ניצחון ששווה שלוש נקודות חשובות לקבוצתו.

 

שחף הלמן (מכבי יבנה): בלמה המצוין של מכבי יבנה, עצר את התקפת הבקעה ולא נתן להם להגיע למצבים,  ותמך רבות בהתקפת יבנה.

 

קישור:

אביחי ממן (מכבי יבנה): כוכב המחזור!!

קשרה המצוין של מכבי יבנה, עצר את התקפת היריב, הגיע לכל כדור בראש ובנה התקפות לקבוצתו. לא סתם מכבי יבנה נלחמה עליו כדי להביא אותו ממכבי יפו. וכבר במשחק הראשון הוא מוכיח כמה היה שווה להביא אותו.

 

קרגולה וממן, אפשר להבין מדוע קרגולה נלחם להביא אותו יחד איתו ליבנה. ממן- כוכב המחזור של אתר גולר!! וקרגולה מאמן המחזור!  (אביחי חיים)

 

רונן פרץ ('ירמיהו' חולון): קשרה של חולון, היה פעיל בכל המגרש, היה בכל מקום במגרש כדי לחלץ כדורים ליריבה. רונן היה כמו מנהיג אמיתי על המגרש וממושמע טקטית, תמך רבות בהתקפת קבוצתו ובישל את הגול לחן לויאן.

 

בני טרידובסקי (מכבי הרצליה): שחקן כנף שמאלי מוכשר מאד עם שליטה מצוינת בכדור, ורק נקווה שעם הזמן ידע לשחרר את הכדור בזמן ומהר יתקדם בליגות. בסוף המחצית הראשונה עשו עליו פנדל ואדום ברור והשופט התעלם. טרידובסקי היה היחיד שסיכן את שערה של כפר קאסם. 

 

התקפה:

שי רביבו ('אדומים' אשדוד): שי כבש את שער השוויון מול אזור, היה פעיל מאד וכל פעם שהכדור אצלו, דברים טובים קורים. יחד עם עידן שריקי ויוני רביבו עושה רושם שיש לאשדוד את החלק ההתקפי הכי כישרוני בליגה א'.

 

שי רביבו כבש את שער השוויון מול אזור (מני בן ארי)

 

נתי ארז'ואן (מכבי יבנה): קשר/חלוץ של מכבי יבנה, שמול בקעת הירדן היה מצוין כמו יתר חבריו, אך הוא כבש את השער ראשון לזכות קבוצתו, היה פעיל מאד במשחק ההתקפה ולא הפסיק לאיים על השער. 

 

מוטי אוחיון (הכח ר"ג): הקשר/חלוץ של הכח ר"ג עם שליטה מצוינת בכדור, לקח את המשחק לידיו כשכבש את שער הניצחון לזכות קבוצתו. מוטי היה פעיל מאד במשחק ההתקפה של קבוצתו, וכשמוטי טוב קבוצתו מנצחת.

 

מוטי אוחיון הוביל את קבוצתו לניצחון מול יפו (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור:אורי קרגולה (מכבי יבנה) 

מספר מאמנים הרשימו מאוד השבוע, אורי קרגולה עם ניצחון חוץ מרשים על הבקעה, עומר פרץ עם ניצחון מרשים על מכבי יפו, שלומי שלמה עם ניצחון מרשים על מחנה יהודה בחוץ! ושלומי משה  עם ניצחון חוץ מרשים ביותר על 'נורדיה' ירושלים. 

 

עומר פרץ השיג ניצחון מרשים מול יפו.  (איתן ידגר)

 

קבוצת המחזור: מכבי יבנה!

מכבי יבנה היא קבוצת המחזור לאחר שכבשה רביעייה מרשימה לרשת של בקעת הירדן. מכבי יבנה זוכים במתנה מתנת ה"סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים.

נבחרת המחזור ה-1 בליגה א' דרום: בחסות 'סאסנה' ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. איתי כהן שוער המחזור זו אחת הבדיחות אם לא... (שי רביבו 17-09-2018, 14:33)
    חחח, ראית בכלל את הגול שהוא חטף? בעט באוויר והכדור עבר לו מתחת לרגל.
  2. קרגולה מאמן השבוע? רציני? (שי 17-09-2018, 14:52)
    הקבוצה הטובה בליגה ניצחה את המועמדת מספר אחת לרדת ליגה(בקעת הירדן) לגיטימי לחלוטין! על מה הוא מאמן המחזור? מצחיקים אתם אתר גולר
  3. קרגולה לא מאמן יפו אתם ביכלל מבינים מכדורגל סתומים מאוהד קביליו יפו (יוסי 17-09-2018, 15:02)
    גולר חבורת סתומים ברשות אוהד רון
  4. גולר (שלום טייב 18-09-2018, 06:24)
    כל הכבוד לאתר גולר כתבות מעניינות
  5. על הכבוד לממן (יבנאי 18-09-2018, 10:38)
    שחקן שעובד קשה כבר תקופה ארוכה מגיעה לו