"הליגה תהיה קשה העונה, ואני מכוון גבוה"

כך אמר שלומי משה המאמן הצעיר, שתפקד בעבר כשחקן של הקבוצה. מכבי קריית גת פותחת עונה אחרי שהעונה הקודמת הייתה קשה במיוחד בה נקלעו למאבקי תחתית קשים, עמדו בפני בעיות כלכליות לא פשוטות וכמעט לאורך כל העונה השחקנים לא קיבלו משכורות והטרגדיה הקשה שחוו כשהאפסנאי אלי בן משה ז"ל הלך לעולמו

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-08-2018
  • 15:15

העונה נעשה שינוי בגזרת היו"ר של הקבוצה, והיו"ר מהעונה הקודמת דודו בן לולו הוחלף ע"י אמיר בן שמחון. קריית גת פתחה את עונת האימונים  ואף הספיקה לנצח את הפועל אזור 0-3 במשחק אימון. השנה המועדון מכוון כמה שיותר גבוה.

 

שלומי משה מאמן הקבוצה אמר: "הליגה הזו היא הליגה הכי חזקה שהייתה שבכל הזמנים , 6 קבוצות התחזקו רק במטרה לעלות. הליגה תהיה קשה העונה, ואני מכוון גבוהה. חשוב לא להגיע למאבקי תחתית. אני מאמין שנגבש מטרות במהלך העונה, ונהיה לפחות בפלייאוף העליון."

 

שלומי משה הסביר את תהליך בניית הסגל, והפעם בשונה מעונה קודמת התחילו לבנות את הקבוצה בזמן, ובאופן שקול לאור בעיות התקציב. כעת המועדון יציב והמשכורות שולמו לכולם, אבל היו עיכובים גדולים. הובטח למכבי קריית גת מאנשי המועדון שהעונה לא יהיו בעיות כלכליות.

סגל השחקנים שנראה העונה במדי מכבי קריית גת הם השחקנים נדב קידר, אור אלקבץ, עמית ביטון ,איתי בן הרוש, דין תורג'מן ואדי אדרי שנחשב לאחד השחקנים הבולטים והמשמעותיים בקבוצה ועוד.

 

אדי אדרי מדבר לקראת העונה הקרובה 

 

אדי אדרי אמר לקראת העונה שבפתח: "זו תחושה טובה מאוד, אני שמח להמשיך בקריית גת, זה הבית שלי ומקום שעוזר לי לצמוח ולהתפתח. השילוב של חדר ההלבשה נראה טוב אנחנו עדיין בשלבים של גיבוש, שחקנים באים והולכים ואני מאמין שכמו בכל שנה יהיה חדר הלבשה חזק שמח. המטרות האישיות שלי הם לייצר כמה שיותר גולים, אם זה בבישולים ואם זה בגולים אישיים שיעזרו לקבוצה להתברג כמה שיותר גבוה למעלה. אני מקווה שהשנה נמנע ממאבקי תחתית, ונעשה עונה טובה ככל שאפשר."

 

למרות מאבקי התחתית אליהם נקלעו בעונה הקודמת, מכבי קריית גת ככל הנראה מייצרת שחקנים טובים. כי העונה עזבו לא מעט שחקנים את הקבוצה, וחתמו בליגות בכירות יותר. מאי מזל ודקל משה חתמו בהפועל אשקלון, יניב מזרחי שחתם בהפועל רעננה, שי מושל ואבי צבאג בהפועל פ"ת.

 

מאי מזל חתם בהפועל אשקלון (צילום:גיא צמח).

 

כמו כן הקבוצה נמצאת במשא ומתן מול השחקנים: סהר שבתאי, ליאל סספורטס ומיכאל בן ברוך שעתידים להצטרף לסגל. 

צילום : איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה ב (קרית גתי 13-08-2018, 16:06)
    העונה הזאת היא קשה זה נכון ומכבי לדעתי הם פשוט ירדו לליגה ב אין תקציב ראוי אין גם סגל טוב ורחב זה המתכון לרדת ליגה ב כמה המזל יכול לשחק להם כול עונה הם בסכנת ירידה ובסוף בנס לא יורדים לא נורא עונה הבאה יעשו קבוצה אחד ביתר ומכבי וכך נגמר הסיפור של מכבי קרית גת בקיצור עוד חרטא
  2. למגיב 1 "קריית גתי" (קריית גתי אמיתי 13-08-2018, 20:41)
    אתה קריית גתי כמו שאני שבדי תיהיה אחלה קבוצה אל תדאג יש לנו בכמה עמדות שחקנים הכי טובים בליגה וניתן עונה יותר טובה משנה שעברה. קריית גת מאז ולתמיד
  3. למגיב 2 (קרית גתי האמיתי אמיתי 14-08-2018, 09:20)
    אתה קרית גתי כמו שאני איסלנדי מה ההרכב ?
  4. למגיב מספר 3 (קריית גתי 14-08-2018, 16:37)
    אם הייתה באמת קריית גתי הייתה יודע מה ההרכב.. אם אתה אוהד של הקבוצה אז אתה בטח יודע שיש דף אוהדים שמה תשאל מה שאתה רוצה בטוח שתקבל תשובות