"יש לי רעב גדול להצליח"

כך אמר רואי בן בסט, חלוצה הצעיר של סקציה נס ציונה בשלוש השנים האחרונות, ומי שעלה עם הקבוצה לליגה הלאומית בעונה האחרונה. רואי סבל בעונה האחרונה מפציעה (ולא בפעם הראשונה), דבר שגרם לו לאבד את המקום בהרכב עקב הריצה המטורפת של הסקציה. אך למרות זאת רואי שיחק בדי הרבה משחקים והיה שותף מלא לעלייתה של הסקציה לליגה הלאומית. כעת, לאחר החלטה משותפת על הנהלת הסקציה, רואי מחפש את האתגר הבא בקבוצה בה יוכל לשחק הרבה ולהראות באמת מה הוא יודע

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-07-2018
  • 09:12

רואי בן בסט (22) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב עד גיל 16. משם עבר לשחק בקבוצת הנוער של נס ציונה איתה שיחק עונה וחצי כשבעונה הראשונה עלתה הקבוצה לליגת העל לנוער. לאחר שעלה עם הסקציה לליגת העל לנוער עבר רואי למכבי פ"ת ולאחר פציעה שדי עצרה אותו, החליט לחזור לנס ציונה לקבוצת הבוגרים ושם כאמור היה שלוש עונות ושותף לעלייתה של הקבוצה לליגה הלאומית בעונה שחלפה.

 

רואי סכם לנו את העונה האחרונה מבחינתך...
"העונה האחרונה התחילה מצוין עבורי, התחלתי כשחקן הרכב בחמשת המשחקים הראשונים ואז נפצעתי. אחרי שחזרתי מהפציעה היה קשה מאוד לחזור להרכב כי הקבוצה הייתה בעונה מדהימה מבחינת סגל השחקנים שלה, ויותר מזה בקצב צבירת הנקודות שלה. מבחינה קבוצתית ברור לכל חובב כדורגל שהקבוצה הייתה ברמה אחת מעל הליגה, ולמרות זאת שיחקתי בדי הרבה משחקים ואני מאמין שבלי הפציעה שעברתי הייתי משחק הרבה יותר, אבל שוב כדורגל הוא משחק קבוצתי ואני שמח שזכיתי לקחת חלק בעונה היסטורית כזאת ובעליית ליגה". 

איך היית מגדיר את העונה שעברת עם הסקציה?
"העונה האחרונה הייתה בית ספר לעתיד בשבילי. הסקציה השנה הייתה מורכבת משחקנים שחוויה היה ללמוד מהם, שחקנים כמו סהר לוי ויוסי אסייג, שהם ברמה גבוהה בהרבה מזו שיש בליגה א', לכן נהניתי מכל רגע. ברור שהתאכזבתי קצת ברמה האישית בגלל הפציעה, אבל כמו שכבר אמרתי העונה האחרונה הייתה בית ספר עבורי".

 

מה קורה איתך בעונה הבאה? איפה נראה אותך?

"בהחלטה משותפת שלקחתי עם רונן זייגרמן מנכ"ל הקבוצה, שהוא איש יקר ואהוב ועורך הדין שלי אלדד אהרוני שהוא חבר משפחה, החלטנו שהדבר הכי נכון בגילי הוא לשחק והרבה, ולכן החלטנו לעזוב את הסקציה ולחפש קבוצה שבה אוכל לבטא את היכולות שלי ולקבל הזדמנות לשחק באופן קבוע. אני רק בן 22 ויש לי רעב גדול להצליח".
 

איך אתה רואה את הרמה בליגה א' דרום?
"ליגה א' דרום היא ליגה מעניינת ומרתקת, וכל משחק בה הוא קשה. אני מאמין שבכל קבוצה שאבחר לשחק אתן את כל מה שיש לי לטובת הקבוצה עד ששני הצדדים ירוויחו שחקן שרוצה מאוד להצליח".

 

מה אפשר לאחל לך לסיום?
"רק בריאות ועונה נטולת פציעות! לגבי כל השאר אני סומך על היכולות שלי, על התשוקה שיש לי למשחק עצמו ולהצלחה. אני מאמין שאיפה שלא אשחק אהיה בורג דומיננטי וייהנו ממני מאוד, גם הקבוצה וגם הקהל שלה".
 

רואי בן בסט מחפש את האתגר הבא (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רוצה להנות מקהל וקבוצה בוא לשערוקים (שעריים בנשמה 19-07-2018, 10:34)
    אם אתה רוצה להנות השנה בוא לשעריים בית חם קהל דוחף ואוהב
  2. אח של עדן בן בסט? יש קשר? (רוביניו 19-07-2018, 12:35)
  3. זה הביית שלך (תבוא ליפו 19-07-2018, 13:04)
    מי שבולגרי משחק רק ביפו תמשיך את השושלת של סבא מיקי מיכאלי
  4. לא חושב שהוא קשור לעדן בן בסת של הפועל חיפה (קדוש מאשדוד 19-07-2018, 22:51)
    אבל אחלה שחקן האמת לא פחות טוב ממנו. בהצלחה!!
  5. סגור בכפר שלם (אחד שיודע 20-07-2018, 07:24)