חליל פריג' חתם בשמשון כפר קאסם

פרסום ראשון: חליל פריג', בלמה המצוין של הפועל כפ"ס אשתקד, חתם בשמשון כפר קאסם. חליל בתגובה: ״אני שמח לחתום בשמשון ולחזור לשחק בכפר קאסם. השאיפות שלנו הן ברורות אבל צריך לבוא קטנים ולצאת גדולים". שמשון כפר קאסם ללא ספק עם החתמה אדירה!

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-07-2018
  • 19:35

שמשון כפר קאסם העולה החדשה לליגה א ממשיכה בהכנות לקראת העונה הקרובה והיום, יום שלישי, היא החתימה את הבלם חליל פריג. חליל שיחק אשתקד בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. ונחשב להחתמה מרשימה לשמשון כפר קאסם שעושה רושם שתהיה קבוצה מהחזקות בליגה א. 

 

חליל יש לזכור, גדל בכפר קאסם ושיחק שנים רבות במ.ס. כפר קאסם והיה נחשב לבלם הטוב בליגה א' והיום כאמור הוא חוזר לליגה א במדי שמשון כפר קאסם.

 

איהאב סרסור, בעל הבית בשמשון כפר קאסם בתגובה ראשונה לאחר החתימה עם חליל:"מדובר בשחקן מצויין, שחקן ליגה לאומית לכל דבר. חליל הוא בחור עם נשמה ורצון גדול לעזור לכל מועדון שהוא נמצא. שיהיה לשנינו בהצלחה".

 

חליל פריג', בתגובה ראשונה לאחר החתימה:"שמח לחתום בשמשון כפר קאסם. אני מרגיש שלם עם החתימה בקבוצה. אני שמח מאד לחזור לשחק בבית בכפר קאסם. מהרגע הראשון שאיהאב סרסור בעל הבית דיבר איתי, הרגשתי את הרצון והנחישות של הבחור שהוא רוצה אותי והוא מאמין בי. והשאיפות שלנו הן זהות אנחנו רוצים לפתוח את העונה כמו שצרי,  יש לנו בעל בית טוב והמטרה היא להיות בצמרת הגבוהה. נבוא קטנים ונמצא גדולים בלי הצהרות"

 

 

חליל פריג, החתמה מרשימה ביותר לשמשון כפר קאסם. יחד עם הנהלת כפר קאסם.

הוסף תגובה
תגובות
  1. חליל פריג (סרסור 10-07-2018, 20:12)
    ירדת לי מהעין בושה $
  2. בהצלחה (אוהד מ ס כפר קאסם 10-07-2018, 20:22)
    חליל פריג אוהבים אותך בהצלחה מכול אוהדי כפר קאסם ❤❤
  3. קפה אבו סמי (קפה אבו סמי 10-07-2018, 21:53)
    בהצלחה שמשון או מ.ס אתו דבר שתה קבוצות מהכפר
  4. קפה אבו סמי (קפה אבו סמי 10-07-2018, 21:53)
    בהצלחה שמשון או מ.ס אתו דבר שתה קבוצות מהכפר