"אני באתי לשנות את המצב, שהאוהדים ינסו לעזור לי"

כך אמר איציק זוויגי, מנכ"ל הכח ר"ג שפנה אל האוהדים של הקבוצה על מנת לקבל מהם תמיכה בכדי להצעיד את הקבוצה לעונה טובה יותר מהעונה האחרונה. "כשהגעתי להכח ראיתי אתגר עצום", "המטרה הראשונית היא קודם כל לשקם את המועדון"

  • על ידי: רפאל
  • 23-06-2018
  • 08:04

ניסינו לראיין את איציק זוויגי המנכ"ל של הכח, מודים שלא היה קל, איציק הקשה עלינו בהתחלה עם השאלות הקשות עד שהסכים לפתוח הכל, אך הוא חזר על אותו משפט שוב ושוב: "אני באתי לשנות את המצב, שהאוהדים ינסו לעזור לי"


איציק, כשגל יוסף בא אליך בעונה שעברה ואמר לך "בוא תעזור לי" מה אמרת לו? 
"שאני אשמח לבוא לעזור בתנאי שאף אחד לא יתערב לי בעבודה. תבין בשבילי לעזוב את התפקיד הקודם זאת הליכה אחורה, היה לי תפקיד מצוין, עבודה טובה, שקטה ובכל זאת ראיתי בהכח אתגר עצום". 


ציפית שתתחבר בצורה כזאת למועדון?
"האמת שכן, ציפיתי לחיבור כזה עם המועדון כי כשאני בא לעבוד אני טוטאלי ונותן את כל כולי לתפקיד". 


מה השאיפות לעונה הקרובה? 
"השאיפות ביחד עם עומר זה קודם כל לשקם את המועדון, לבנות קבוצה צעירה, רעבה, תוססת, שחקנים שעובדים, שרצים 90 דקות ולהם להוסיף כמה שחקנים מוכחים בעלי שם וניסיון שיכוונו את הצעירים". 

 

איציק זווגי יחד עם עומר פרץ, מאמנה החדש של הכח ר"ג


יש על הכח סטיגמות של מוסר תשלומים ובעיות כלכליות. זה מונע משחקנים להגיע?
"בשביל זה הגעתי למועדון כדי לשנות ולתקן. צריך להבין שאין לנו תמיכה כמעט משום גורם ואני בנוי רק על הכסף שגל מביא מהבית. אומנם השנה הצלחתי לרתום איתי כמה ספונסרים שבעזרתם אני אביא שחקנים בכירים. אני לא נתקלתי בשחקן שלא רוצה להגיע להכח, עובדה שכל שחקן שאני יושב איתו לא העלה את הנושא הזה וההפך הוא הנכון. שחקנים גאים לקבל פניה ממועדון גדול כמו הכח".


איציק, האם יש לך מסר לאוהדים? 
"המסר שלי לאוהדים זה שיפסיקו להקניט וללכלך, תנו לי לעבוד בשקט. התגובות האלה שאני רואה מכל מיני אנשים בפייסבוק לא עוזרות למועדון ואלה אותם אנשים שקוראים לעצמם אוהדים, אני יודע שהם ניזונים מבעלי אינטרסים שרוצים לפגוע במועדון בגלל שהם נכשלו בתקציב הגדול שהם קיבלו בשנה שעברה. עובדה שחלקם אפילו לא מצאו קבוצה וחלקם נאלץ להתפשר על קבוצה קטנה. תנו לי לעבוד ויהיה בסדר, תשפטו אותי בסוף העונה, בהצלחה לנו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. במקום לתת במה לשחקנים שעבדו ולא קיבלו כסף אתה נותנים להם במה.. בושה (בושה 23-06-2018, 08:42)
  2. בהצלחה (סתם אוהד 23-06-2018, 22:26)
    איציק אל תשים לב לאנשים קטנים הכל מקנאה שיהיה בהצלחה סוף סוף מתחילים לראות דרך
  3. איציק (דודי 24-06-2018, 07:55)
    במקום כל הזמן ללכלך ולזרוע שנאה תגידו תודה שיש מישהו שדואג שהקבוצה תמשיך להתקיים.
  4. חצי ליגה א לא שילמו (ל 1 24-06-2018, 09:05)