סיכום עונת 2017-2018: צעירי טייבה-בחסות ה"לזרוביץ"

איזו עונה עברה על צעירי טייבה קבוצתו של המאמן המצוין צביקה לוי, שבכל העונה הייתה בצמרת הגבוהה ואף הובילה את הטבלה מחזורים לא מעטים ובפלייאוף העליון הפסידה לשמשון ת"א, ותשחק שוב בעונה הבאה בליגה ב'. הגיע הזמן לסכם את העונה, מי הוא שחקן העונה? מי הוא השחקן היציב? מי הוא תגלית העונה? ולמי מגיעה מילה טובה...? בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ".

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-06-2018
  • 10:44

שחקן העונה: קובי דומר

חלוצה הפורה והמוציא לפועל העיקרי של הקבוצה, עם עונה גדולה מבחינתו עם 18 שערים שרובם שווים נקודות. הוביל את צעירי טייבה למקום השלישי העונה.

 

קובי דומר משמאל ללא ספק מספר 1 בטייבה העונה 

 

ראוי לציון גם בר נימני בלמה של הקבוצה עם עונה אישית מצוינת.

 

תגלית העונה: ירין בן דוד 

השוער שהגיע מבית"ר כפ"ס עשה עונה אדירה, שוער צעיר עם יכולות אתלטיות מעולות, שוער שקט עם הרבה מאוד ביטחון ששמר על יציבות לאורך כל העונה ירין ללא ספק מתאים לרמות הגבוהות.

 

תגלית העונה של טייבה, ירין בן דוד צילום: יח"צ

 

שחקן נוסף, שהתגלה במהלך העונה הינו עדנאן חאג' יחיא, שהיה משחק לסירוגין. קיבל את המפתחות להנהיג ולהוביל את הקבוצה ולקח את הצ'אנס בשתי ידיים. שחקן שלא מפסיק לרוץ ולעבוד כל דקה שהוא על המגרש.

 

השחקן היציב: בן בריגה

בלמה של צעירי טייבה עם עונה טובה מאוד מבחינתו. יציב, שקט ומשאיר כל משחק את כל ה-100 אחוז שלו. שחקן שקל מאד למועדון להתחבר אליו.

 

שווה לעקוב

שווה לעקוב אחרי אמיר ג'ברה המצוין, שרק לאחרונה מלאו לו 22, אבל משחק בבגרות של שחקן מנוסה. אם לא היה נפצע היה מוסיף המון לקבוצה, למרות הפציעה הבקיע העונה שישה שערים.

 

הקהל האדום

יש בטייבה פוטנציאל אדיר שמשום מה התחלק בין שתי קבוצות קהל שדורש, אך מצד שני גם קהל שתומך, וכשהקהל של טייבה תומך הוא נותן תמיכה אדירה לקבוצה ויכול בקלות להוביל אותה להישגים ובהחלט ראוי לליגה א'.

 

צביקה לוי מאמן צעיר ומוכשר (צילום: איתן ידגר)

 

מילה טובה: הנהלת צעירי טייבה והמאמן צביקה לוי

הנהלת צעירי טייבה הוכיחה השנה יותר מתמיד כי היא רוצה לעלות לליגה א' מדובר באנשים מהנדירים בנוף של הכדורגל אנשים, שעובדים עם הרבה לב ותשוקה ורוצים להצעיד את טייבה לליגה א' לפחות ולא היססו לפתוח את הכיס כשהיה צריך, מי שהתאים כמו כפפה וכמעט העלה את הקבוצה הוא לא אחר מאשר המאמן הצעיר והמבטיח צביקה לוי שעשה עונה מצוינת ופספס במעט את המטרה.

 

מאחל בהצלחה לצעירי טייבה בעונה הבאה שתעלה לליגה א' כי אין ראויה ממנה.

צעירי טייבה סיכום עונה 2017-2018 (דף פייסבוק צעירי טייבה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה עולים העונה לליגה א (אור יהודה 12-06-2018, 11:12)
    הם מחתימים השבוע שני שחקנים אחד מליגה א ואחד מליגה לאומית
  2. עליה (יוני 12-06-2018, 12:03)
    רק אור יהודה תעלה
  3. אור יהודה בכל הכח ליגה א (יוסי יוסי 12-06-2018, 12:29)
    השנה אין מפחנים רק ממקום ראשון עולים שנה הבאה ליגה א
  4. שקובי דומר יבוא לשחק באור יהודה (אור יהודה 12-06-2018, 15:26)
    זה יהיה חיזוק משמעותי לעלייה לליגה א בעזרת השם