"ברגע שהשופט שרק לפתיחת המשחק, השארנו את הבעיות הכלכליות בצד"

כך אמר נדב כידר, שחקנה המצטיין של עירוני קריית גת, לה הייתה עונה לא פשוטה בכלל. לאורך כל העונה הקבוצה התמודדה עם בעיות כלכליות, החלטות לא נכונות וטרגדיה ענקית בה איבדו את האפסנאי אלי בן משה ז"ל. למרות כל הקשיים שחקני קריית גת נלחמו והצליחו להגשים את המטרות ולהשאיר את הקבוצה בליגה. קשר הקבוצה נדב כידר מסכם את העונה.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-06-2018
  • 16:28

נדב, סיימת כמצטיין העונה של ארגון האוהדים, איך ההרגשה? 
"ארגון האוהדים של הקבוצה בחר בי כמצטיין, זו הרגשה מדהימה. השתדלתי לתת את כל כולי למען הקבוצה, במהלך העונה חוויתי טרגדיה אישית בה איבדתי את אבי ז"ל, ולמרות הקושי השתדלתי לקום על הרגליים כמה שיותר מהר ולחזור לקבוצה".

איך אתה מסכם את העונה הנוכחית?
"זו הייתה עונה לא פשוטה בכלל, גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית. לא חגגנו בהתחלה ולמרות ההישארות לא חגגנו גם בסוף. נעשו הרבה טעויות בדרך, התמודדנו עם בעיות התקציב, לא הצלחנו להחתים שחקנים בתחילת העונה, אבל למרות הכל הצלחנו לקדם את המטרות של הקבוצה ולהישאר בליגה וזה בשבילי כמו אליפות".

איך מתמודדים עם העובדה שאתם עולים לשחק אבל לא מקבלים שכר?
"זה מאוד לא פשוט וזה השפיע עלינו בעיקר באימונים, אבל ברגע שהשופט שרק לפתיחת המשחק השארנו את הבעיות הכלכליות בצד, וכל אחד מאיתנו נתן את כל כולו על המגרש וזה הכי חשוב. דודו בן לולו היו"ר והעיריה עושים הכל על מנת להשלים את השכר שמגיע לנו, זה לא מובן מאליו ואני רוצה להודות להם על כך".

מה אתה חושב שהיה חסר לכם כדי להגיע לסיים את העונה במקום טוב יותר?
"אני חושב שהעובדה שהתחלנו את העונה מאוחר ביחס לעונות קודמות, והבעיות הכלכליות הם שהשפיעו על המקום שבו אנחנו נמצאים. מנגד אנחנו שמחים שהצלחנו להשאיר את הקבוצה בליגה למרות הכל, ואנחנו נפיק לקחים לקראת העונה הבאה".

עברתם טרגדיה לא פשוטה, מותו של האפסנאי אלי בן משה ז"ל. איך אתם מתמודדים האובדן?
"זו הייתה טרגדיה לא פשוטה ועד עכשיו לא התאוששנו ממנה. אלי היה הלב של כולנו וזה לא נתפס לנו שהוא לא יהיה כאן יותר. זה היה מאוד קשה לשחקנים הצעירים שמעולם לא חוו דבר כזה, ויהיה מאוד קשה לפתוח את העונה ולהיכנס לחדר ההלבשה בלעדיו. אלי תמיד יהיה חלק מאתנו".

האם אתה צפוי להמשיך במועדון גם בעונה הבאה?
"אני צפוי להמשיך במועדון, קריית גת זה הבית שלי יש שם אנשים מדהימים יחד עם היו"ר דודו בן לולו שעושה עבודה מדהימה, וראש העיר שתומך בקבוצה. אם לא יהיו שינויים זו תהיה העונה השביעית שלי, ואני מקווה שנפתח את העונה בצורה טובה יותר מהקודמת".
 

נדב כידר מסכם עונה (עדי טרובק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך לבית''ר ק.גת שם הבית שלך (שלומי 08-06-2018, 17:05)
    .
  2. כפר קאסם (מוצלח בדווי 08-06-2018, 17:33)
    שחקן טוב מנוע של הקבוצה לוחם אין כמו השחקן הזה קשר אחורי רמה גבוהה
  3. שחקן נשמה (קרית גתי 08-06-2018, 19:30)
    כל הכבוד נדב אתה קודם כל אדם נפלא אוהבים אותך מאוהדי מכבי ק.גת
  4. פיקוח קריית גת (בן לולו 11-06-2018, 13:23)
    השחקן ״הכי חלש״ של מכבי קרית גת. בשיא הרצינות והכנות אין לו מקום בקבוצה בליגה ב׳. גרוע ביותר , לדעתי יעשה טוב ויפרוש הוא מבזה את עצמו בחולשה שלו ובכושר הירוד שלו. אבל כמובן הוא מקבל משכורת כפולה מהעירייה אז בשבילו זה מפעל הפיס. תעשה טובה לעצמך ולכולם ותפרוש חלשלוש
  5. 4 רואים שאתה כותב בגלל קנאה (אור 12-06-2018, 19:53)
  6. שחקן נשמה (עידן 12-06-2018, 19:55)
    מגיע לך נדב שחקן הכי טוב בקריית גת