סיכום עונה: ליגה ב' דרום א'-בחסות בר מסעדה ה"לזרוביץ"

ליגה ב' דרום א' הסתיימה, עונה מרתקת שבסיומה עלתה שמשון כפר קאסם לליגה א', א.ס חולון ופרדסייה ירדו, אור יהודה כמעט ועלתה גם היא לליגה א' ממשחקי הפלייאוף ומגד קרית אונו כמעט וירדה לליגה ג' ממשחקי המבחן, אבל מי היה כוכב העונה? מי מאמן העונה? מה שער העונה ומי בנבחרת של העונה? שווה לראות...

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-05-2018
  • 08:38

ליגה ב' דרום א' הגיעה לסיומה לפני כשבוע בערך כשאור יהודה הפסידה למחנה יהודה מליגה א' ולמרות שלפרקים היה נראה שאור יהודה תוכל לשלוח את המשחק להארכה, מחנה יהודה הכריעה את המשחק לטובתה ולמרות כל המחמאות אור יהודה תשחק בעונה הבאה שוב בליגה ב'.

העונה ליגה ב' היתה מרתקת למרות העליונות שהפגינה שמשון כפר קאסם שעלתה ליגה ומנגד א.ס חולון שהציגה את אחת העונות החלשות של יורדת לליגה ג' ובצוותא עם פרדסייה ירדו לליגה ג'. בפלייאוף העליון הכל היה צמוד צמוד והרשימה נסגרה רק במחזור סיום דרמטי שבו הצליחה שמשון בני טייבה להשתחל לפלייאוף ובתחתית קרית אונו כמעט וירדה לליגה ג' אבל הצליחה לגבור במשחק המכריע על בני יהוד מצמרת ליגה ג' ולהבטיח עוד עונה בליגה ב'. השחקנים המצטיינים, המאמן, התגליות, הקהל ועוד קטגוריות נוספות שהכנו עבורכם כדי לסכם ולציין את העוסקים במלאכה. מיותר לציין, אך נציין בכל זאת שתמיד יהיו מקופחים כאלה ואחרים (ובצדק) שלא נבחרו על חודו של פרמטר כזה או אחר ולכן עמכם הסליחה מראש.

נבחרי "גולר" בליגה ב' דרום א' 2017-2018:

 

אלופה : שמשון כפר קאסם – שלטה בליגה כמעט בכל שלבי העונה ועלתה בצדק.

 

שמשון כפר קאסם עולה לליגה א' (נזי סולטן) 

 

מחזיקת גביע : מ.כ אור יהודה – עונה קסומה עברה על אור יהודה עם חניכת האיצדיון המחודש ועונה אדירה בליגה שכמעט הסתיימה בעלייה אבל יכולה להתנחם בזכייה בגביע המדינה ונעצרה רק אצל אחי נצרת מהליגה הלאומית.

 

עונה גדולה של אור יהודה הספיקה רק לזכייה בגביע (מני בן ארי)

 

שחקן העונה: יוסף אבו לאבן (שמשון כפר קאסם) – 28 שערים , שניים מהם בגביע חתמו עונה חלומית של השחקן הטוב ביותר ששיחק בליגה ב' העונה. יוסף אבו לאבן הפגין עליונות לאורך כל העונה וסחף את קבוצתו לעלייה ושליטה די בלעדית בליגה.

 

שחקן העונה ללא ספק יוסף אבו לאבן (ליעוז צמח)

 

מאמן העונה : שי מאור (שמשון כפר קאסם) – איזו עונה מטורפת עברה על שי מאור שהתחיל את העונה במ.ס כפר קאסם בליגה א' אבל חצה את הכביש לשמשון כפר קאסם והצטרף אליה במחזור השביעי כשהיא ממוקמת במקום השלישי אבל מרגע הגעתו ובחיזוק מתאים הקבוצה לא עצרה עד להבטחת העלייה, אין ספק שיש לשי מניות רבות בעלייה ולמרות הכסף הגדול של שמשון כפר קאסם צריך קברניט שידע לנהל אותו.

 

תגובתו של שי על הבחירה: "כייף גדול לעלות ליגה וזה לא היה כזה קל כמו שחושבים בו לא נשכח באיזה מקום ומצב קיבלתי את הקבוצה, עשינו תוצאות מדהימות ואני שמח שעמדנו במטרה. רוצה לברך את השחקנים שלי וכל הצוות על עונה ענקית, תודה להנהלת הקבוצה ולכל  האנשים שעמלו שנעמוד במטרה, רוצה גם לברך את אור יהודה על עונה ענקית.

 

שי מאור מאמן העונה (רמי גרידיש)

 

הפתעת העונה : בית דגן – עונה ענקית והרבה מעל הציפיות עברה על בית דגן שבעונה האחרונה שלה בליגה ב' ירדה לליגה ג', העונה עשו הכנה מצויינת וחיזקו את הקבוצה במקומות הנכונים והקבוצה סיימה במקום השמיני אבל לאורך כל שלבי העונה איימה על הצמרת הגבוהה ועל הפלייאוף אבל הבשורה החשובה מבחינתה היתה שבשום שלב בעונה לא היתה בתחתית או בסכנת ירידה הרי מה באמת רצו בבית דגן העונה להבטיח עוד עונה בליגה ב'.

 

שער העונה : אילן כהן חלוצה בן ה-41 של בית דגן עם שער מדהים במחזור ה-14 נגד אור יהודה מספרת אדירה מ-12 מטרים בדקה ה-90 קובעת 3-3 דרמטי.

 

הבלתי נגמר : אורן כוכבי חלוצה בן ה-45 של רו"ח ת"א עם 6 שערים העונה והאקס פקטור של הקבוצה בעונות האחרונות תמיד שם כשצריך אותו, מילה טובה מגיעה גם לאמיר סולרסקי בן ה-54 שמהווה את ה"לב הפועם" של נחלת יהודה – שאפו!!

 

אורן כוכבי וכל מילה מיותרת (ליעוז צמח)

 

קהל העונה: אור יהודה – מרגע חניכת האיצטדיון תושבי אור יהודה שהיו צמאים למגרש מקומי הגיעו לכל משחק וצבעו את היציעים בכחול, הגדילו לעשות במשחקי הפלייאוף העליון ובכל משחק הגיעו מעל 1500 צופים כחולים.

 

הקהל של אור יהודה משתוקק לעלות לליגה א' (מני בן ארי)

 

האקס פקטור : עידן חג'ג' (שמשון כפר קאסם ) – 16 שערים ב-19 משחקים, בכמה רמות מעל הליגה והיה זה שעשה את ההבדל ושידרג משמעותית את שמשון כפר קאסם להבטחת העלייה.

 

עידן חג'ג' עשה קסמים בשמשון כפר קאסם (ליעוז צמח) 

 

תגלית העונה : מתן ארביב (מ.כ אור יהודה) – שחקנה הצעיר והמוכשר של אור יהודה עם עונה מצויינת, מתן שגדל בבית"ר רמלה ניחן במהירות אדירה והיווה לא מעט צרות לקבוצות ששיחק נגדן העונה, עם 9 שערים ומספר דומה של בישולים מתן חותם עונה אישית מצויינת מבחינתו. שווה לציין את מגנה השמאלי הצעיר של שמשון כפר קאסם עבדאלה חטיב שחקן צעיר שמתפתח למגן מעולה, עוד שחקנים שפרצו השנה לתודעה בליגה גל גוטליב מבית דגן, טל כתב מאור יהודה, אורי שת מעמישב פ"ת וגיל רבי משמשון ת"א.

 

מתן ארביב שחקן צעיר ומוכשר שיגיע לרמות הגבוהות (מני בן ארי)

 

נבחרת :

שוער – דניאל שערי (שמשון כפר קאסם) שוערה של שמשון כפר קאסם ספג 21 שערים בלבד, 12 משחקים שמר על שער נקי, שערי סופר עליית ליגה שנייה ברציפות.

שערי משמאל חוגג עלייה שניה ברציפות 

 

מגן ימני – טל בוזגלו (שמשון ת"א) מגנה של שמשון ת"א עם עונה מצויינת וללא ספג מיצב את עצמו כמגן הטוב בליגה עם משחק הגנה חסר פשרות ותמיכה בהתקפה.

 

בלם – עבדאללה טאהה (שמשון כפר קאסם) בלמה המצוין של שמשון כפר קאסם עם משחק שקט וקר רוח שמר על יציבות לאורך כל העונה.

 

בלם- ריף פרץ (שמשון ת"א) – הבלם הטוב בליגה, מרגע הגעתו לשמשון ת"א, הקבוצה התחברה ונצמדה לצמרת העליונה, שישה שערים שלו הוכיחו שהוא יכול לתרום גם בהתקפה ואילולא הפציעה שעבר שמשון יכלה לסיים במקום גבוה יותר.

 

ריף פרץ הבלם הטוב בליגה (גיא צמח)

 

מגן שמאלי – עבדאללה חטיב (שמשון כפר קאסם) מגנה השמאלי של שמשון כפר קאסם עם עונת פריצה היוצאת מהכלל, "שרף" את אגף שמאל ומתפתח להיות מגן לרמות הגבוהות.

 

קשר – גל יער (מ.כ אור יהודה) מגנה/ בלמה / קשרה של אור יהודה עשה הכל העונה במגרש, שחקן של מאמן עושה את העבודה השחורה ומשאיר כל משחק את הלב על המגרש.

 

קשר – אלירן שערי (מ.כ אור יהודה) קשרה המצויין של אור יהודה, מנווט את משחקה ומפגין מנהיגות במרכז המגרש, השחקן עם הכי הרבה חטיפות בליגה, שחקן חכם ומשמש מנהיג בתוך ומחוץ למגרש.

 

אלירן שערי קשרה של אור יהודה עם עונה מצויינת (גיא צמח)

 

קשר – עידן חג'ג' (שמשון כפר קאסם) חג'ג' שהגיע באמצע העונה ממרמורק מהליגה הלאומית הראה בכל משחק שהוא מעל הליגה, מרגע הגעתו כפר קאסם לא הסתכלה לאחור, 16 שערים ב-19 משחקים נתון שאומר הכל, ללא ספק האקס פקטור של כפר קאסם העונה.

 

קשר – ארנון טמיר (מ.כ אור יהודה) המאסטרו של אור יהודה עם 24 שערים סחף את אור יהודה לעונה חלומית שכמעט והסתיימה בליגה א', שחקן מעל הליגה ומעלה את הרמה גם של השחקנים שסביבו.

 

ארנון טמיר עם עונה ענקית באור יהודה (מני בן ארי)

 

חלוץ – יוסף אבו לאבן (שמשון כפר קאסם) – שחקן העונה !! עם 28 שערים העונה, הפגנת עליונות מוחלטת לאורך כל שלבי העונה, שחקן קלאצ' שביחד עם כמה שחקנים איכותיים סחף את כפר קאסם לעליית ליגה תוך הפגנת שליטה בליגה.

 

חלוץ – קובי דומר (צעירי טייבה) – חלוצה של טייבה עם עונה גדולה מבחינתו עם 18 שערים, ורובם שווים נקודות הוביל את צעירי טייבה למקום השלישי העונה ועם מעט יותר עזרה מחבריו יכלו לסיים במקום גבוה יותר.

 

קובי דומר משמאל , הדומיננטי בצעירי טייבה העונה (גיא צמח)

 

נבחרת שנייה :

שוער – גל פלמנבאום (אור יהודה)

 

הגנה :

סאלם אבו סיאם (שמשון כפר קאסם )

מור זאבי (בני ג'ת)

בר נימני (צעירי טייבה)

מאור מרציאנו (מ.כ אור יהודה)

 

קישור :

 משה סולימנוב (שמשון כפר קאסם)

דור אזולאי (בית"ר פ"ת)

חי אטיאס (שמשון בני טייבה)

 

חלוצים:

ננו ועקנין (עמישב פ"ת)

איוב אבו סבית (שמשון כפר קאסם)

רפי סגל (שמשון ת"א) 

 

מאמן נבחרת שנייה :

יעקב טל (אור יהודה).

ליגה ב' דרום א' – סיכום עונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה (אפי מימון 26-05-2018, 11:14)
    אני מכין את העונה הבאה עולים ליגה מהמקום הראשון נא לא להפריע לי לבצע את העבודה
  2. היידה מ כ (חוג האוהדים 26-05-2018, 13:21)
    אפי לא אמרת שאתה הולך לחולון איזה קבוצה אתה מכין רוצה פופקורן לסרט שאתה חי בו תפסיק לכתוב שטיות תעשה טובה לך תעשה משהו מועיל במקום לדבר באויר
  3. שוער עונה רק עם 12 משחקים ללא ספיגה בליגה כזאת? (ליגה ב. א 26-05-2018, 16:57)
    בליגה העל יש כבר לשוערים יותר משחקים ללא ספיגה. הזוי
  4. שוער עונה רק עם 12 משחקים ללא ספיגה בליגה כזאת? (ליגה ב. א 26-05-2018, 16:57)
    בליגה העל יש כבר לשוערים יותר משחקים ללא ספיגה. הזוי
  5. אפי מימון אתה צריך טיפול (שווינדו 26-05-2018, 17:28)
    אפי מימון אתה עוד מקפיד להתגונן שזה לא אתה, אך גם החברים שלך אומרים שזה אתה. אז תלך לגדל נענע ופיטוזיליה אולי זה יהיה מועיל לך
  6. ראובן (חוג האוהדים) (משה 26-05-2018, 17:34)
    אסור להגיב לאפי מימון ההזוי הבנדם חולה בראש אז תניח לו ואל תענה לו הוא לא שוווה את זה
  7. מה עם דרום ב (לגיא 26-05-2018, 18:54)
  8. שוער מיספר 1 (אשדודי 26-05-2018, 21:07)
    גל ‏אנג'ל שטיין
  9. יוסי יוסי (יוסי 05-06-2018, 21:07)
    אפי מימון יזבל עוף כבר ימפגר אתה צרייך אשפוז דחוף יחולה נפש