"הקמתי קבוצת כדורגל חופים באשקלון במטרה להצליח"

כך אמר קובי סוויסה, מי שאשתקד היה ספונסר ראשי בבני יהודה והשנה הקים קבוצה באשקלון טוען: "אני ווינר בנשמה ורוצה להגיע עם הקבוצה שלי הכי גבוהה שאפשר". קובי צפוי ליטול חלק גם כשחקן. ברוך דגו יהיה המנהל המקצועי ושחקן, שי חג'ג' יהיה המאמן הראשי על הקווים. ורק מילה על קבוצתו האהודה, יפו:": שיהיה להם בהצלחה אני מגיע לעודד בכל הכוח היום מול טבריה"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-05-2018
  • 11:33

קובי סוויסה, הבעלים הבלעדי של הפועל אשקלון חופים, ומי שנחשב לאיש החזק בקהל של מכבי יפו, רכש זכויות והקים קבוצת חופים בשם הפועל אשקלון. קובי ספר על כך קצת: "לאחר מספר שנים שהייתי ספונסר ראשי בקבוצת החופים של בני יהודה ת"א, החלטתי שאני לא מעוניין יותר להיות ספונסר אלא להיות הבעלים, ולהחליט על כל מה שקורה בקבוצה, ללא שום התערבות של גורם זה או אחר. יחד עם אשתי היקרה והמקסימה אשת העסקים סיגלית אמר-סוויסה, הקמנו את הקבוצה. בחרתי לקחת את אשקלון בגלל שאשתי סיגלית תושבת אשקלון וכאות תודה והערכה על התמיכה שהעניקה לי כל השנים האחרונות, החלטתי לקחת דווקא את אשקלון למרות שהיו לי הצעות נוספות". 

 

קובי סוויסה מציג ביצועים על החופים...הרבה צבע ועניין הבחור מוסיף לליגה. 

 

ספר על צוות האימון והשחקנים של הקבוצה: "המאמן יהיה שי חג'ג' שהוא בעיני מאמן צעיר, מוערך ורעב להצליח ואני אוהב את זה, מהיום שהחתמתי אותו הבן אדם לא מפסיק לעבוד יום ולילה. ככה אני אוהב אנשים, עשרות טלפונים ביום בקשר לקבוצה, רואים שאכפת לו והוא רוצה מאוד להצליח, יש לו מוטבציה גדולה להצליח ואני אוהב את זה ולכן נתתי לו את הזדמנות להיות מאמן אצלי בקבוצה, כמאמן ראשי ואני צופה לו עתיד גדול. סגל השחקנים לדעתי הטוב ביותר שיכולתי להביא, שחקנים כמו ברוך דגו האחד והיחיד, שהוא לדעתי השם הכי גדול שהיה בחופים, שחקן ששיחק בליגת האלופות עם מכבי ת"א וכבש שערים מול אייאקס ויובנטוס, אין ספק שמעל הכל יש לנו חברות גדולה ואמיתית, שזה מעל הכל בשבילי. שחקן נוסף מצוין בשם מאי מזל שעשה עונה נפלאה בקרית גת, והוא יהיה מצויין בחופים, דניאל טסאו המוכשר ועוד שחקנים טובים רבים. אני אפתיע עם עוד כמה החתמות מרעישות. אין ספור שחקנים מתקשרים ורוצים להצטרף לקבוצה שלי, ואולי יגשימו את חלומם כשיוכיחו את עצמם ואצרף אותם לקבוצה שלי. כל שחקן רוצה לקבל חשיפה בליגת החופים שמשודרת בטלוויזיה כל שישי, וכמובן נביא את הטובים ביותר לאחר התייעצות עם הצוות שלי ברוך דגו ושי חגג".

 

קובי והמנהל מקצועי ברוך דגו. ברוך:"שאפו ענק לקובי שהקים והביא את אשקלון לחופים".

 

מה המטרות של הקבוצה העונה ומה תיחשב כהצלחה בעיניך?

"בעיני ההצלחה הכי גדולה זה שהצלחנו להקים את הקבוצה ולהירשם לליגת החופים. זה הזמן להגיד תודה למנכ"ל החופים דודי מור, שנתן לנו את ההזדמנות ואת הצ'אנס ואנחנו מעריכים אותו על כך, ומבטיחים לא לאכזב. אני ווינר בנשמה, נולדתי להצליח ולשאוף תמיד להצליח ואני שואף להגיע לטוב ביותר. נכון שיהיה קשה להתחרות עם קבוצות וותיקות כמו כפר קאסם ונתניה, אבל השאיפה היא להיות כמה שיותר למעלה. זאת עונה ראשונה, מה שחשוב בעיניי בכדורגל חופים, זה ליהנות כמה שיותר ולסיים כמה שיותר גבוה - זאת המטרה". 

 

קובי אשתו אשת העסקים סיגלית אמר סויסה, המאמן שי חגג וברוך דגו. בישיבה מקצועית לפני פתיחת העונה.

 

קובי, יש בעיות תקציב להרבה קבוצות, ואילו לך עושה רושם שיש את כל הספונסרים כבר סגורים. איך עשית זאת?

"כידוע לך אנחנו קבוצה חדשה, הרבה אשקלונים ששמעוןעל המיזם רצו להצטרף ולעזור לקבוצה שמייצגת את העיר. כמובן בתמורה הם מקבלים את הפרסום הטוב ביותר שאפשר, לקבל כמו שידורים ישירים ויחד עם העזרה של ברוך דגו שלא מפסיק לעבוד ולגייס ספונסרים, אנחנו מבטיחים להעמיד קבוצה טובה, כמובן יש לנו את העזרה של סיגלית שהיא בקשר עם אנשי עסקים אשקלונים שנרתמים ורוצים לעזור".

 

לסיום אומר קובי: "מאחל לנו בהצלחה. העונה הראשונה היא עונה חשובה מאד, ואני רוצה שהקבוצה תהיה בליגת חופים עוד שנים רבות".

לגבי מכבי יפו: "מאחל להם בהצלחה היום במשחק נגד טבריה! אני אגיע לעודד וקורא לעוד אוהדים רבים לבוא ולעודד כי מכבי קביליו יפו היא של כולנו!"

 

קובי בודק תלבושת, ללא ספק קובי מוכיח שהוא יכול להקים קבוצה ולהוביל אותה בצורה מכובדת להשגים.

 

ברוך דגו בתגובה: "פרויקט מאתגר ומהנה. בשבילי זה משהו חדש ממה שאני רגיל. נתאמן, נלמד ובע"ה נעשה דברים יפים העונה. נתאמן טוב ונלמד את המשחק הכי טוב שאפשר. בגלל שזה שנה ראשונה המטרה שלנו צריכה להיות מכובדת לעיר. אנחנו מייצגים עיר שלמה וזה מה שחשוב בעיני עכשיו. וכשנתחבר ונלמד, רק אז נדע להצהיר מטרות בהתאם לתוצאות. באופן כללי, הסגל עדיין לא מגובש, אבל עוד כמה אימונים נתגבש ונתחבר שיהיה סגל מלא ונראה הכי טוב שאפשר. לגבי קובי סויסה, כל הכבוד לו שהצליח להקים את הקבוצה כי לא הרבה האמינו בו שהוא מסוגל. והוא הפתיע את כולם ולדעתי גם את עצמו שהקים קבוצה, ומצפה לנו חודשים מהנים ויפים ונעביר את זה בצורה הכי טובה, שהוא יהיה גאה בקבוצה שלו. שי חג'ג' נראה מקצוען, מאז שקובי החליט למנות אותו למאמן, אני מופתע לטובה ורואה שהוא מקצוען אמיתי ואני מאחל לו ולנו בהצלחה. ושייקח אותנו להישגים בכדורגל חופים. אני אעזור לו בכל מה שצריך". 

 

שי חג'ג', מאמן ראשי לראשונה בחייו. "תודה לקובי על ההזדמנות, קורא לאוהדי אשקלון לבוא ולעודד".

 

שי חג'ג' מאמן הקבוצה בתגובה: "מהלך מבורך להקים קבוצה באשקלון, אנרגיות חדשות. אני מפרגן לבעלים של הקבוצה קובי סוויסה, ולברוך דגו המנהל המקצועי ושחקן בקבוצה. אי אפשר לבקש יותר מלקבל אדם שהיה ברמות הכי גבוהות בכדורגל הישראלי. זה כבוד שלי לעבוד לצידו, אשקלון העונה תביא סגנון קצת שונה לחופים ממה שהתרגלנו לראות. קבוצה שרצה ודינמית, ובעיקר מחויבת. מאחל המון הצלחה לקבוצה ורוצה להודות לבעלים קובי סוויסה על ההזדמנות שנתן לי, ואני מזמין את כל תושבי אשקלון  לבוא ולעודד את הקבוצה, והקבוצה תעשה הכל שהם יחזרו מנתניה גאים ומאושרים".

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות
  1. קובי וסיגלית אוהבים אותכם (בראל 18-05-2018, 12:06)
    בהצלחה אשקלון עולה עולה
  2. איש מוזר (מני 18-05-2018, 12:20)
  3. איש מוזר (מני 18-05-2018, 12:20)
  4. בהצלחה (אשקלוני גאה 18-05-2018, 13:31)
    מחכים לראות אותכם. שידור ישיר
  5. ווינר אתה תיקח את יפו ללאומית (לקובי 18-05-2018, 16:45)
  6. יפו חייבים אחד כמוך (לקובי 18-05-2018, 16:45)
  7. שי חגג האיש הנכון במקום הנכון (שי אתה אחלה מאמן 18-05-2018, 22:18)
    צפויה לך בעתיד הצלחה רבה
  8. תגובה ל- 5 ו-6 (יפואי שפוי 18-05-2018, 23:40)
    חס וחלילה .
  9. האיש החזק (יפואי 19-05-2018, 10:12)
    כל הכבוד בהצלחה קובי הגיע הזמן שתפעיל את הקשרים שלך ותעזור ליפו להגיע ללאומיות מהמקום הראשון
  10. שחקן פורנו (סמי 19-05-2018, 15:22)
    אחלה בחור אוהב אותו
  11. תגובה ל-9 ו-10 (מושיקו 20-05-2018, 10:14)
    קובי מתאים לו לעבוד איש אחזקה אצל יו הפנר.
  12. הגיע הזמן (טל 20-05-2018, 13:02)
    שמועדון כמו יפו יעמיד תקציב ראוי לעלייה מהמקום הראשון
  13. תגובה ל10 קנאי מסריח (ל10 20-05-2018, 16:12)
    תגובה ל10 תיתפוצץץץ מקינאה