תחזית גמר הפלייאוף של אוהד רון ועידו קרן, בחסות "לזרוביץ"-בר המסעדה השמייח בראשון לציון

גמר המחוזות יתקיים השבוע, ואיזה משחקים יש לנו. הפועל הרצליה - עירוני טבריה ומכבי יבנה נגד מכבי יפו. מי תנצח? מי תעפיל למשחק הגמר של ליגה א'? הלחץ מתחיל לעלות ואיתו העניין הגדול... שווה לראות מה חושבים עידו קרן ואוהד רון...והאם אוהד ינצח שוב את עידו כפי שעשה רק לפני שבוע...שווה לראות..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-05-2018
  • 18:19

לאחר ששבוע שעבר גבר אוהד רון על עידו קרן בתחזית חצאי הגמר ליגה א', עידו קרן רוצה לגמול ולפחות להשוות את היכולת של אוהד. האם יצליח? האם יגבר על אוהד? המנצח מרוויח ארוחה ב"לזרוביץ"-בר המסעדה השיימח בראשון לציון... לזרוביץ - מקום שנהנים...

 

אילן סוויסה... 'אלוהים נגע בו'? (רמי גרידיש)

 

הפועל הרצליה - עירוני טבריה

אוהד רון: ראיתי את הרצליה לפני שבוע עושה הצגה ענקית על חשבון רובי חיפה. ארז בנודיס לדעתי עבד הכי הרבה על המגרש, הכין ובעיקר הטריף את שחקניו בכל רגע ובכל מצב. וארז עם כל הניסיון שלו יודע מה צריך כדי לנצח משחק פלייאוף. יש לו את הניסיון ובעיקר את האופי הדרוש כדי לנצח בפלייאוף, והוא מוכיח את זה. טבריה? האמת כיף לראות אותם בשלבים האלה. קבוצה מפתיעה שהצליחה להדיח בהפתעה גדולה את המועמדת מספר 1 לעלייה והיא אום אל פאחם. טבריה היא הקבוצה היחידה אי פעם שעלתה ללאומית מהפלייאוף הארוך והקשה, ויש מספר שחקנים ששיחקו במשחקי הפלייאוף וזה יתרון ענק. אני חושב שהרצליה עדיפה על טבריה שלא התאמנה סדיר בתקופה האחרונה, למרות שחזרו להתאמן סדיר בשבועיים האחרונים. אני חושב שאין בלוף בכדורגל ולמרות שעברו את אום אל פאחם החזקים הם יעצרו מול הרצליה (כמה פעמים הברק יכול להכות בהם?) הימור שלי: הרצליה תנצח 3-0 חלק. 

 

ארז בנודיס, יוביל את הרצליה לגמר המחוזות? (איתן ידגר)

 

עידו קרן: לאחר שהייתי במשחק של טבריה נגד אום אל פאחם, וראיתי את הנוק-אווט שעשה אילן סוויסה לאום אל פאחם, למרות שפאחם הייתה הקבוצה טובה יותר, ושוב הוכח בפעם המי יודע כמה, שבאילן סוויסה אלוהים נגע. ואף אחד לא מדבר יותר על התחת של אבהרם גרנט אלא רק על התחת של אילן סוויסה. שיטת משחק מתוכננת להפליא ושער אחד משוכפל בהר הגעש באום אל פאחם. מצד שני הרצליה חגגו על 'רובי שפירא' נטול חיים זיסקינד (שוערה של רובי), ועלו בצדק לשלב הבא תוך הצגת כדורגל יוצאת מהכלל. המשחק הקרוב יבליט את האיכות של הרצליה מול המשמעת והטקטיות של טבריה. אם זה יהיה קרב התשה, טבריה ינצחו... אם זה יתפתח למשחק כדורגל טוב ומהיר, הרצליה עולים. הימור שלי: הלב רוצה טבריה, הראש אומר הרצליה. לימדו אותי ללכת עם הלב - טבריה תנצח. 1-1 במשחק - ועקיצה של טבריה בהארכה.

 

האם קרגולה ימשיך את העונה הטובה?  (גיא צמח)

 

מכבי יבנה - מכבי יפו

אוהד רון: חייב להבהיר, אין לי כלום נגד מכבי יפו, ואני בטח לא שונא את יפו. ואני חושב שמגיע להם שאפו ענק על מה שהם עשו עד היום בליגה ובפלייאוף. ללא ספק עונה גדולה של יפו, ולמרות התקציב הנמוך הם מוכיחים שהשחקנים שם סופר מוכשרים ומגיע גם למאמנם אורי קרגולה פרגון גדול. מנגד מכבי יבנה אולי ומצאה את מה שחיפשה במאמן, ואני מסתכל על תוצאות בלבד, כי המאמן הזה מביא את הניצחונות ועם תוצאות אי אפשר להתווכח. ליבנה יש אולי את הסגל הכי טוב בליגה, שחקנים עם ניסיון מוכח שעדיפים על יפו בכל פרמטר על המגרש. ללא ספק מדובר בשתי הקבוצות הכי טובות בליגה אחרי נס ציונה, ואני צופה משחק שקול. הימור שלי: עם יתרון הביתיות יבנה תנצח 2-0. 

 

מכבי יבנה הקבוצה בעלת הסגל הטוב ביותר בליגה (מני בן ארי)

 

עידו קרן: מכבי יבנה ניצחו את חולון, בתוצאה שמשקרת אבל עלו בזכות, מולם תתמודד מכבי יפו הנחושה שמזכירה לי את טבריה בצפון. יפו כבר סופרת 15 משחקים ללא הפסד, ואני הולך איתם. הימור שלי: מכבי יפו יפתיעו וינצחו את מכבי יבנה 1-0.

 

שיהיה בהצלחה לקבוצות ושהטובה תנצח!!

 

תחזית גמר הפלייאוף של אוהד רון ועידו קרן

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית א דרום (ארונל 10-05-2018, 19:17)
    מתאים לי מאד שאוהד רון מצפה שיפו יפסידו.ראיתי מה היו התחזיות שלו לגבי יפו העונה
  2. אוהד רון אתה שקרן (אוהד יפו 10-05-2018, 21:38)
    שקר אחד גדול אתה קנאי ושקרן אתה כל הזמן מקניט אותנו לאיזה קבוצה אתה ספרתה את האוהדים אחרי שליכלכת עלינו אתה רוצה לראיין שחקנים אתה מצלם צילום פרבוקטיבי ואחרי כל זה אתה מחרטט ומבקש סולחה תתבייש אתה שקרן גדול
  3. אל תתקרב ליפו אתה מנחוס ליבך בפנים זבל (אוהד רון שקרן עם קבלה 11-05-2018, 00:28)
    אל תתקרב אלינו אתה שקרן זבל קנאי כול הזמן מקניט מיפו
  4. תיקון טעות של עידו קרן (אוהד יפו 13-05-2018, 10:06)
    ליפו היו 16 משחקים ללא הפסד כולל הנצחון בפליי אוף על נורדיה וכעת אחרי יבנה יפו משלימה 17 משחקים ללא הפסד לתשומת ליבו של ה"כתב הבכיר" .