מבט מהצד: משחק המבחנים בדרום, מחנה יהודה - אור יהודה

רונן וינשטיין מאמנה של הוד השרון צפה במשחק המבחנים בדרום בו מחנה יהודה הבטיחה עונה נוספת בליגה א'.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-05-2018
  • 11:28

ביום ראשון האחרון היתה לי האפשרות לראות את משחק הפלייאוף בין הפועל הרצליה ל'רובי' שהוזמנתי אליו. אך בסופו של דבר החלטתי ללכת לראות את המשחק בין מחנה יהודה לאור יהודה. זה משחק שדיבר אליי יותר, הזדמנות לראות את הבדליי הרמות בין צמרת ליגה ב' לתחתית ליגה א'.

 

למרות ההתקדמות וההשקעה הכספית שגדלה בליגה ב', עדיין ישנם פעריי איכויות בין הליגות (אלעד ירקון)

 

אכן היו הבדלי רמות, למן שריקת הפתיחה ראו ישר את הבדלי הרמות, כאשר מחנה יהודה בעשר הדקות הראשונות יכלה לכבוש שני שערים לפחות. בהמשך אור יהודה ניסתה להיכנס לעניינים ובהתקפות בודדות אפילו הגיעה לשני מצבים בחצי הראשון. אבל לא היה קשה לראות שהקבוצה הדומיננטית, החזקה והאיכותית יותר היא מחנה יהודה הקבוצה מליגה א'. 

 

בחצי השני אור יהודה הבינו שאם הם לא יעשו הכל בכדי לקחת את היוזמה במשחק, אז יתרון שני השערים יישאר בעינו. ואכן בסביבות הדקה ה70 אור יהודה צימקה את התוצאה ל1:2 והיתה תחושה שהינה ההפתעה מגיעה. אור יהודה עוד הגיעה לשני מצבים בכדיי לכבוש ולאזן את התוצאה אך לא צלחה.

 

אור יהודה עושה שנה שנייה ברציפות מירוץ מטורף עד לגמר אך לבסוף מועדת (אלעד ירקון)

 

וכמו תמיד, אם אתה לא כובש אתה חוטף ובמיוחד אם היריב עדיף עלייך. וככה זה הסתיים בשער שלישי של מחנה שגמר את חלום העלייה של אור יהודה, שבפעם השנייה עושה מירוץ מטורף ואיכותי עד לגמר ובסוף מועדת.


היה ניתן לראות לאורך המשחק כולו את הבדלי המהירות והכוח בין הקבוצות. כמו כן הקצבים של שתי הקבוצות היו שונים. בזמן שמחנה יצאה קדימה זה נעשה בצורה יותר איכותית, מהירה ומדויקת. להבדיל מאור יהודה שהיציאות קדימה היו יותר איטיות ועם חוסר דיוק.

רונן וינשטיין, העדיף לראות מה פערי הרמות בין תחתית ליגה א' לצמרת ליגה ב' (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלי הרבה קשקושים פרשנות מדויקת ונכונה.שאפו (ניטרלי 08-05-2018, 14:55)
  2. אין הבדלי רמות - זה משחק ספציפי שיצא ככה - מה נגיד על מוסמוס שניצחה את בני לוד ? (יואב 08-05-2018, 16:08)
    אין הבדלי רמות - זה משחק ספציפי שיצא ככה - מה נגיד על מוסמוס מליגה ג' שניצחה את בני לוד מהלאומית בגביע או מוסמוס שניצחה את הפועל ירושלים מליגה א ? במשחק כזה, מי שבא מוכן יותר ורוצה יותר - מנצח !!!!!
  3. הבעיה של מחנה יהודה תהיה לשרוד שנה הבאה.. (דני 08-05-2018, 17:12)
    בליגה הזו הוכח שמי שמגיעה למבחנים בסוף יורדת[למעט יפו שהיא יוצאת דופן] אחרי עונה ולראיה קחו את הוד השרון ששרדה לפני שנתיים את המבחן מול...אור יהודה. מכיוון ששחקנים טובים לא ממש יעמדו בתור להצטרף וקדר השחקנים הזה הוא גבולי לליגה.
  4. נכון אור יהודה קבוצה חלשה שלא משקפת את הרמה בצמרת לגה ב, אני בטוח שאם מלאכי או שמשון היו מגיעות הכל (רונן 08-05-2018, 21:43)
  5. ל3ו 2 (ניטרלי 09-05-2018, 01:50)
    הוד השרון מעולם לא שיחקה במבחנים נגד הירידה בטח לא נגד אור יהודה.מלבד יפו היו קבוצות כמו ביתר כפר סבא שעשו עונה לא רעה אחריי המבחנים.למספר 2 במשחק גביע יכול להיות הכל אבל ההבדלים בפיזיות ובמהירות הם שמיים וארץ בין כל הליגות ובטח בין ליגה א לב.כשקבוצה מגיע לא מוכנה במשחק גביע היא .יכולה להפסיד גם לקבוצת נוער.כמה פעמים קרא שקבוצה מליגה א ניצחה קבוצה מהלאומית במבחנים(אפשר לספור על כף יד אחת)גם לגבי קבןצות ליגה ב .אם הקבוצה מליגה א מגיע מוכנה ולא מפורקת זה כמעט בלת י אפשרי .יש פערים גדולים בין כל הליגות.קבוצה שעולה ליגה צריכה להחליף תשעים אחוז מהקבוצה.
  6. כמה חופרים על המשחק הזה (גדי 09-05-2018, 20:24)
    זהו תם ונשלם, כל הכבוד למחנה על הניצחון, וכל הכבוד לאור יהודה לאן שהגיעו יאללה הופכים דף!
  7. האיש החזק (אפי מימון 10-05-2018, 18:51)
    קיבלתי הצעה להגיע לחולון עיר הולדתי לתמוך ו לסייע לעלות ליגה מי שמפסידה