נבחרת המחזור ה-30 בליגה א' דרום: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור האחרון בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו נס ציונה ובקעת הירדן מביסות את קרית גת והכח ר"ג ללא רחמים... יבנה מתאוששת לקראת הפלייאוף וחולון מנצחת את דימונה בחוץ ונכנסת לפלייאוף. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-04-2018
  • 10:12

מצטייני הדרום:

שוער: רז רחמים (מכבי שעריים)

שוערה של מכבי שעריים, בתצוגת שוערות ענקית מול כפר קאסם, הציל כדורים והוכיח שהוא קודם כל ספורטאי אמיתי ואחר כך שהוא שוער מצטיין. ללא ספק אחד השוערים הטובים בליגה העונה.

 

רז רחמים הוא אחד השוערים הטובים בליגה (גיא צמח)

 

הגנה:

ישראל מוצה (הפועל אזור)

מגנה השמאלי של הפועל אזור, היה בולט מאד במשחק ההגנה של קבוצתו מול מחנה יהודה. תמך רבות בהתקפה של קבוצתו והכין מצבים רבים לחבריו להתקפה. 

 

אוראל חורב (נורדיה ירושלים)

פרדי הבלם הקבוע של נורדיה לא שיחק, ואוראל הצעיר החליף אותו ושיחק מצויין מול כפ"ס. שמר בהגנה חזק ולא איפשר לשחקני כפ"ס להגיע למצב כיבוש. בלם צעיר שאם ימשיך לשחק יוכל להתקדם לרמות הגבוהות. 

 

חי ליאל (הפועל בקעת הירדן)

חי משחק כבלם ומול הכח הוא שיחק כמגן ועשה הגנה יוצאת מהכלל, תמך רבות בהתקפה ויצר מצבים לכיבוש לחבריו. בישל שער יפה והוכיח שיש לו מקום בהרכב הבקעה. 

 

פרץ, עשה התקדמות ענקית בחולון 

 

קישור:

גמליאל פרץ ('ירמיהו' חולון)-כוכב המחזור!!

קשרה של ירמיהו חולון, הקשר המהיר שיוצא להתקפות מעבר מהירות עם שליטה בכדור, כבש שלושה שערים מול דימונה והוכיח העונה שהוא לא רק קשר מצוין אלא גם גולר מהטובים בליגה. גמליאל ללא ספק עשה התקדמות ענקית תחת מוסא בן חיים.

 

שי מזור (הפועל כפר שלם)

קשרה של כפר שלם, נחשב לקשר מהצעירים והטובים בליגה א', ומול מכבי יפו הוא כבש שלושה שערים שהוכיחו שיש לו הרבה כישרון ברגליים. 

 

שלושער נהדר לשי מזור (אבייתר ברק)

 

עידן גמליאל (הפועל בקעת הירדן)

רבייעיה נדירה לקשרה של בקעת הירדן לרשת הכח ר"ג. עידן קשר התקפי שמוציא את קבוצתו להתקפות מעבר מאד מסוכנות, ויחד עם חבריו שחר בלילטי ואליחי צברי, הם שלישיית התקפה מהטובות בליגה והמסוכנות שיש לנו.

 

עוז ברנדווין (הפועל אזור)

קשרה הוותיק של אזור מוכיח העונה שהוא השחקן אולי הכי יציב באזור. עוז במשחק מול מחנה יהודה שלט במרכז השדה בנה את התקפות קבוצתו ובישל את השער השני למאור עידה. קשר חכם שמחשק עם חכמה וניסיון רב בקישור של אזור. יש לציין גם את מתן יחיאל הצעיר שאף כבש שער והיה מעולה מול מחנה יהודה. 

 

עוז ברנדווין, השחקן הכי יציב באזור העונה (מני בן ארי)

 

גל גניש ('ירמיהו' חולון)

קשרה של ירמיהו חולון, שלט במרכז המגרש לטובת קבוצתו, היה פעיל מאד מול דימונה ובישל שני שערים לחבריו עם עוד הרבה נסיונות לכיבוש. גניש הצעיר הוכיח העונה שהוא קשר מהטובים בליגה.

 

התקפה:

יוסי אסייג (סקציה נס ציונה)

מלך שערי ליגה א' כבש שלושער אדיר לרשת קרית גת, סה"כ 30 שערי ליגה ליוסי שהוכיח העונה שהוא החלוץ הכי טוב בליגה וכבר מעניין לראות איפה ישחק בעונה הבאה.

 

יוסי אסייג, מלך שערי ליגה א' דרום (מני בן ארי)

 

שרון  גורמזנו (מכבי יבנה)

איזה חלוץ שרון גורמזנו, גולר ענק והשבוע הוא הוכיח זאת עם עוד צמד לרשת הוד השרון, אבל בשבועיים האחרונים הוא מוכיח הרבה מעבר לכישוריו כגולר, והוא מוציא את יבנה לדרך חדשה לקראת הפלייאוף מול חולון. 

 

מאמן המחזור: חנן אזולאי (בקעת הירדן)

יוסי חכים הרשים השבוע בניצחון חוץ של אזור על מחנה יהודה. שרון ברנשטיין הוציא תיקו מול יפו, מוסא בן חיים ניצח בדימונה והביא את קבוצתו לפלייאוף ושלומי עמר ושעריים, הוכיחו ספורטיביות ויכולת גבוהה כשעצרו את כפר קאסם ומנעו מהם להגיע לפלייאוף, אבל מעל כולם הרשים המאמן הצנוע של בקעת הירדן, חנן אזולאי, שהביס 7-0 את הכח ר"ג. שאפו ענק לחנן על הניצחון ועל העונה כולה!

 

חנן אזולאי מסיים עונה טובה מאוד של הבקעה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה בעסה אוהד שעומר כהן לא קשור לאף סוכן ולאף מסעדה (יפו 30-04-2018, 11:34)
    ככה שחקן מצטיין לא מוצא את עצמו בנבחרת שלך.
  2. שלומי עמר מאמן העונה (כחול 30-04-2018, 16:56)
    בנה קבוצה מאפס בלי כוכבים שחקנים צעירים שכמעט כולם פעם ראשונה משחקים בליגה א שעריים עם התקציב הכי נמוך שיחקה ונלחמה לאורך כול העונה אני נהנתי מהם יותר מהכוכבים עם הכסף הגדול כול הכבוד
  3. מסכים עם 2 (הוגה דעות 30-04-2018, 20:24)