ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-29 בחסות המותג "RUN" מותג הכדורגל הישראלי

מחזור אחד לסיום העונה, והמחזור הוכיח את העליונות נס ציונה על שאר הליגה לאחר שהביסו את הכח בחוץ. יבנה חזרה לנצח והפעם את שעריים... בתחתית דימונה ניצחה אך ירדה ליגה... אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? מי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-04-2018
  • 11:17

שוער:

אוהד סיידוף (נורדיה ירושלים)

שוערה המצוין של נורדיה עם הפגנת שוערות יוצאת מהכלל מול כפר שלם, הקרין הרבה ביטחון על ההגנה שלו והיה שם כל פעם שקבוצתו הייתה צריכה אותו עם כמה הצלות מדהימות.

 

סיידורף עם תצוגת שוערות נהדרת (גיא צמח)

 

הגנה:

אבי צבאג (קרית גת)

אחד החתומים על התיקו ההירואי של קריית גת מול כפר קאסם, הוא לא אחר מבלמה הבכיר אבי צבאג שבעוד משחק הגנה משובח ומנהיגות יוצאת דופן, הצליח למנוע מכפר קאסם להתקרב לשערה של קריית גת. בעיקר ב-30 דקות האחרונות בהן קריית גת הייתה ב-10 שחקנים ואף ב-9 שחקנים, והוכיח שהוא הרכש הטוב ביותר שקריית גת עשתה בינואר האחרון.

 

עדן אולירי (מכבי יפו)

בלמה המצוין של יפו, סגר את כל החלק האחורי של קבוצתו ולא נתן לחולון להגיע למצב כיבוש. ללא ספק הצד החזק של יפו העונה זו ההגנה החזקה בראשותו של אולירי הצעיר.

 

אולירי מוביל קו הגנה חזק ביפו (איתן ידגר)

 

בן סיטלקול (סקציה נס ציונה)

בן סיטלקול הוא ללא ספק המגן הימני הטוב בליגה. בשישי האחרון הוא היה שותף לשני שערים נהדרים של נס ציונה לאחר פקיצות נהדרות שלו באגף ימין. נס ציונה יכולה להיות רגועה - מגן ימני לליגה הלאומית, כבר יש לה...

 

סיטלקול מוכיח שבהחלט יש לו מקום בלאומית (מני בן ארי)

 

מור צור (הפועל מחנה יהודה)

מגנה השמאלי של מחנה יהודה, היה מצוין מול כפ"ס. צור הצעיר עשה עבודת הגנה נפלאה והרבה לעזור לחבריו בהתקפה, עם פריצות מרשימות לאורך כל הקו. יצר מצבים ועושה רושם שמור צור הצעיר עשה התקדמות אדירה העונה. 

 

קישור:

דיוויד גומז (נורדיה ירושלים)

קשרה של נורדיה, תופקד בכנף מצד ימין והיה נייד מאד לאורך כל המשחק, עם משחק אחראי ועם לא מעט עזרה להגנה. גומז הרבה לתקוף ולייצר מצבים מסוכנים לו ולחבריו, כשהשיא היה בשער החשוב שכבש שהעלה את קבוצתו ליתרון חשוב.

 

גומז הוביל את נורדיה לניצחון חשוב במאבק על הפלייאוף (גיא צמח)

 

שי ביטון (קרית גת)

עוד משחק נהדר של הקשר האחורי שבשבועות האחרונים הפך לסקורר לא קטן. שי אחד מתגליות העונה, הביא שינוי מרענן לקריית גת והוכיח ששלומי משה עשה רכש טוב כשהביא אותו.

 

יוסי סלליך (מכבי יפו)

קשרה של מכבי יפו, אומנם אין הרבה צבע וציבעוניות בהתקפה של יפו העונה, אבל יוסי ללא ספק היצירתי שבהם. מול חולון היה לשחקן המסוכן על המגרש והשער שכבש (לדעתי זה שער של מתן בית יעקב), רק מחזק את ההצטיינות שלו. יוסי נמצא ברחבה, עירני ומצליח להגיב הכי מהר מכולם... ללא ספק המוכשר בשחקני יפו העונה בחלק הקדמי.

 

משה אדיס (הפועל מחנה יהודה)

שחקן נוער של מחנה יהודה. צורי עטר מאמנה של מחנה העלה אותו למשחק ראשון בבוגרים. ומשה הצעיר השאיר את כולם עם פה פעור. שחקן סופר מוכשר, עשה הגנה ועשה הרבה התקפה וייצר מצבים מסוכנים לקבוצתו. השאיר לפחות 3 פעמים מול שוער ואת אחד מהם שרון לוי כבש, חילץ כדורים וללא ספק היה המצטיין על המגרש. 

 

התקפה:

יוסי אסייג (סקציה נס ציונה)-כוכב המחזור!!

מה עוד אפשר לומר על יוסי אסייג? 29 משחקי ליגה, 27 שערים והוא עדיין לא שבע! בשישי האחרון יוסי כבש שני שערים משני המצבים הראשונים שהגיע אליהם, והגנת הכח פשוט לא הצליחה לעצור אותו. שאפו ענק לשחקן העונה ולמלך שערי ליגה א' דרום.

 

שרון גורמזנו החזיר ליבנה את הביטחון

 

שרון גורמזנו (מכבי יבנה)

חלוצה של מכבי יבנה, כבש צמד שערים סופר חשובים לזכות קבוצתו במשחק מול שעריים. גורמזנו הביא ניצחון, אבל מעבר לניצחון הביא הרבה ביטחון לקבוצתו לאחר התקופה הלא טובה שעברה על הקבוצה, ועכשיו ממתינים לפלייאוף.

 

קרגולה בהחלט יכול להיות מאושר לאחר שהבטיח את המקום השלישי (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: אורי קרגולה (מכבי יפו)

רונן איטח הרשים כאשר ייצב את קבוצתו והביא ניצחון ובעיקר שקט למערכת של יבנה, צורי עטר ממחנה יהודה עשה ניצחון יפה על כפ"ס ואפילו עופר טסלפפה יודע לשמור על כבוד קבוצתו והביס את הכח בוינטר, אבל מעל כולם בלטו שני מאמנים, ויקטור גניש שעושה עונה גדולה עם נורדיה ומגיע לו כל המחמאות, ואורי קרגולה שהכין מעולה את קבוצתו מיפו למשחק העונה מבחינתם, סגר יפה בהגנה והביס את חולון בחוץ. שאפו ענק למאמן יפו!

 

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-29 בחסות המותג "RUN" מותג הכדורגל הישראלי

הוסף תגובה
תגובות
  1. גניש עושה עבודה נפלאה מהרגע שהגיע אלינו (. 23-04-2018, 12:11)
  2. היידה (יפו 23-04-2018, 16:26)
    היידה בי היידה בו הידה מכבי יפו
  3. מאמן השנה קרגולה (יפו 23-04-2018, 17:11)
    מאמן השנה קרגולה
  4. רק אור יהודה (אפי מימון 23-04-2018, 18:19)
    לא נורדיה ולא סקיצה ולא יפו המאוסים פראי אדם
  5. במאמן הכי טוב בליגה (קרגולה באמת מאמן העונה 24-04-2018, 08:08)
    אורי אוהב אותך עמית טויל
  6. אישיות ואיש עבודה מקצוען (מה שקרגולה עשה השנה הזו לא הצליחו כל המהנדסים המאמנים האחרים קרגולה אתה קוסם 24-04-2018, 08:09)
  7. 4 אפי (בבר 24-04-2018, 08:15)
    אפי חפש מי ינענע אותך ומאוס זה מי שעשה אותך
  8. גאברין (יפואי 24-04-2018, 12:16)
    שימו לב לקשר הטוב בליגה גאברין מקביליו יפו