חד וחלק: נורדיה ירושלים מנצחת את כפר שלם 2-0

במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-29 בליגה א' דרום בשכונת התקווה, אירחה כפר שלם מהמקום השישי את נורדיה ירושלים שממוקמת חמישית, לקרב ישיר על הפלייאוף העליון. ידה של נורדיה הייתה על העליונה כשהיא ניצחה 2-0 משער בכל מחצית, ומבטיחה כמעט בוודאות את מקומה בפלייאוף העליון

  • על ידי: גיא צמח
  • 21-04-2018
  • 11:04

השופטים מובילים את 2 הקבוצות לכר הדשא (גיא צמח)

 

2 הקבוצות הגיעו אל המשחק הזה בכושר מצוין כאשר כפר שלם המארחת מגיעה אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר וסופרת כבר חמישה משחקים ללא הפסד ולעומתה נורדיה מגיעה אחרי שתי ניצחונות רצופים ורצף של עשרה משחקים ללא הפסד.

 

2 הקבוצות לפני שריקת הפתיחה (גיא צמח)

 

המשחק נפתח בסערה וכבר לאחר דקה קרלוס צ'קנה יכול היה להעלות את כפר שלם ליתרון אבל בעט מ-7 מטרים רק לרשת החיצונית. חמש דקות חולפות והגבהה מצויינת של אביתר ברוכיאן מצד שמאל מוצאת את דיויד גומז שמשמונה מטרים נוגח לרשת , 1-0 לנורדיה.

 

גומז רץ לחגוג את השער עם הספסל של נורדיה (גיא צמח)

 

בדקה ה-13 כמעט שיוויון כאשר הגנת נורדיה מסתבכת עם הרחקת כדור וסיידורף עירני ומונע שער עצמי. בדקה ה-37 מאמנה של כפר שלם שרון ברנשטיין מבצע חילוף התקפי מוקדם כאשר ראני חמזה יוצא ודין אומרדרקר נכנס, 3 דקות מאוחר יותר בעיטה אדירה של מאיר אוחיון מ-18 מטרים מאלצת את סיידורף למתוח את איבריו ולהדוף את הכדור מבין חיבורי הקורות. המחצית מסתיימת ביתרון של נורדיה 1-0.

 

ויקטור גניש עם ניהול משחק מבריק (גיא צמח)

 

שרון ברנשטיין מאמנה של כפר שלם עשה הכל על מנת להוציא לפחות נקודה אבל ללא הצלחה (גיא צמח)

 

במחצית השנייה עלתה כפר שלם על מנת להשיג את השיוויון ושלחה כמה שיותר שחקנים קדימה ובדקה ה-54 הזדמנות מצויינת למאור לובין שנשלח לאחד על אחד מול סיידורף אבל סיידורף מציל  נהדר ושומר על היתרון היקר של נורדיה.

 

אוהד סיידורף עם יכולת פנטסטית שומר על שער נקי (גיא צמח)

 

העורף של כפר שלם נשאר דליל ונורדיה יצאה להתקפות מתפרצות שבאחת מהן דיויד גומז משאיר לאלי זיזוב המצוין כדור מ-20 מטרים אבל הכדור לא מוצא את המסגרת. בדקה ה-64 כמעט ונורדיה מגדילה את יתרונה, אסף גובזה חלוצה של נורדיה מגיע להזדמנות קורצת ומניף את הרגל מ-10 מטרים אבל יהונתן שאבי הודף פנטסטי.

 

יהונתן שאבי עם יכולת טובה בשער של כפר שלם למרות השערים שספג (גיא צמח)

 

כפר שלם ממשיכה לנסות ולהשוות אבל מי שמנצלת את זה היא דווקא נורדיה שעומדת איתנה בהגנה ויוצאת למתפרצות ובדקה ה-85 באה על שכרה, מתפרצת נוספת של נורדיה מוצאת את גובזה שמשאיר נהדר לדביר ברוך המחליף שנכנס טרי ורענן לפני 8 דקות שלא מתבלבל ומ-10 מטרים בועט היישר לרשת וקובע 2-0 לנורדיה. שערו של ברוך דביר קובע את תוצאת המשחק ושולח את שחקני נורדיה לחגוג עם הקהל הנהדר שלה.   

 

ברוך דביר נכנס כמחליף והכניס המון אנרגיות למשחק של נורדיה ומקנח בשער יקר (גיא צמח)

 

לסיכום: משחק די שקול עם הזדמנויות לשתי הקבוצות , נורדיה מצליחה לנצל את ההזדמנויות שהיו לה על מנת לתרגם אותן לשערים בניגוד לכפר שלם, הניצחון מבטיח לנורדיה כמעט בוודאות את המקום בפלייאוף כאשר נקודה בשבוע הבא בבית נגד בית"ר כפ"ס תבטיח לה את העלייה לפלייאוף או לחלופין איבוד נקודות של חולון או כפר קאסם, לעומתה כפר שלם חייבת לנצח וגם כן לחכות למעידה של חולון או כפר קאסם ע"מ להשתחל לפלייאוף העליון.

 

שחקני נורדיה מודים לקהל בסיום והקהל מחזיר להם אהבה ( גיא צמח)

 

מאמני 2 הקבוצות שומרים על ספורטיביות למופת בסיום המשחק (גיא צמח)

שני הכובשים לנורדיה דיויד גומז ודביר ברוך חוגגים בסיום (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר שלם לא עזר לכם (אמיר 21-04-2018, 12:02)
    את כל המחזורים האחרונים ניצחתם בדרכים לא הגונות מגיע לכם יא מושחתים
  2. וואו נורדיה, מה יהיה עם היציע? (יפו 21-04-2018, 12:19)
    אנחנו בונים על הכנסה נגדכם בפלייאוף. יגיעו 200?
  3. יבנה נגד חולון ויפו נגד נורדיה לתוכן (נטרלי לגמרי מכיר את הליגה 21-04-2018, 16:20)
    יבנה מפסידה לחולון שתסים מקום חמישי והורידה מנצחת ביפו שמסיימת רביעית לכן נורדיה מארחת את חולון ומנצחת עולה נגד הצפון אני אוהד של קבוצה אחרת לגמרי וראיתי את כל הקבוצות בליגה תרשמו מה רשמתי בהצלחה לכולם שבת שלום
  4. נטרלי, אתה לא בכיוון (אחד שיודע 21-04-2018, 17:52)
    נורדיה לא תנצח את יפו אלא רק בפנדלים וגם זה ממש לא בטוח. אי אפשר לנצח את יפו עכשיו. זה כמו סופה
  5. כפר שלם האפסים (אוהד יפו 22-04-2018, 08:28)
    קבוצה מלוכלכת שלא ראויה להיות בפלייאוף