ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-28 בחסות המותג "RUN" מותג הכדורגל הישראלי

המחזור ה-28 הסתיים ואיזה מחזור היה לנו!!! יבנה מובסת 7-0 לקרית גת, כפר קאסם עם ניצחון ענק על נס ציונה ונורדיה עם ניצחון חשוב במאבק על הפלייאוף... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות... המצטיינים בחסות: RUN - המותג החדש של הכדורגל הישראלי

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-04-2018
  • 16:54

שוער:

רז רחמים (מכבי שעריים)

שוערה של מכבי שעריים, שמר על הניצחון במשחק החשוב מול דימונה. רז הוא שוער צעיר, מנוסה מאוד, שלט ברחבה ובכל כדור הראה הרבה ביטחון. רז הוא הסיבה ששעריים נשארה בליגה.

 

רז רחמים אחראי על הישארותה של שעריים בליגה (ליעוז צמח)

 

הגנה:

קארלוס צאקנה (הפועל כפר שלם)

קארלוס משחק כקשר, אבל מול מחנה יהודה הוא הוסט להגנה ושיחק כמגן והיה פשוט נהדר כמגן, בישל שער אחד והיה מעורב בעוד שני שערים לטובת קבוצתו. קארלוס הוותיק הוא דוגמא לספורטאי בלב ובנשמה.

 

צאקנה, דוגמא לספורטאי ענק! (אלעד ירקון)

 

ציון זקן (נורדיה ירושלים)

קפטן נורדיה שמשחק כבלם היה מצוין מול חולון. עשה עבודה שקטה ויעילה כששמר על השער של קבוצתו. כולל הצלה ענקית מהקו בדקה ה-94 עם הראש והשאיר את הנקודות בבית. ניצחון ענק לנורדיה שפתח מאבק גדול על מקום בפלייאוף.

 

עומר כהן (מכבי יפו)

עומר הוסט לעמדת המגן, והיה מצוין מול הוד השרון. עשה עבודת הגנה מצוינת, כבש שער והיה פעיל מאד על הקו של קבוצתו. ללא ספק גדל מגן מצוין ביפו.

 

קישור:

אלון סולטן (מ.ס. כפר קאסם)

בשישי  אחרון קשרה של כפר קאסם ניווט בצורה נהדרת בין ההגנה להתקפה בניצחון הנהדר של קבוצתו מול נס ציונה. אלון היה בהחלט אחד הבולטים בכפר קאסם ויש לו חלק גדול מאוד בניצחון של כפר קאסם.

 

שי ביטון (עירוני קרית גת)

קשרה האחורי של קרית גת, שיתק את הקישור של יבנה ומעמדת הקשר האחורי כבש צמד שערים. שי היה מצוין בהגנה וכל התקפה של יבנה נעצרה אצלו והוא הוציא את קבוצתו להתקפות מתפרצות סופר מהירות. 

 

צ'יקו מרזייב (הפועל כפר שלם)

קשרה הצעיר והמוכשר של כפר שלם, כבש צמד שערים מול מחנה יהודה והוא למעשה חתום על הניצחון המרשים על מחנה. צ'יקו שחקן עם שליטה מצויינת ויכולת אישית גבוהה מאד, ואם היה משקיע יותר היה יכול לשחק בליגות הבכירות. 

 

אוהד אדלשטיין יכול לעשות את ההבדל בפלייאוף (מני בן ארי)

 

אוהד אדלשטיין (מ.ס. כפר קאסם)

אוהד אדלשטיין מוכיח שהוא שחקן של מאני טיים. אוהד שחקן מהיר מאוד שפשוט עשה ככל העולה על רוחו מול הגנת נס ציונה, סידר לחבריו הרבה מצבים שעם קצת יותר ריכוז מצידם הוא מסיים לפחות עם בישול אחד. אין ספק שאם כפר קאסם תגיע לפלייאוף, אדלשטיין יהיה פקטור מרכזי שם. כמו כן יש לציין את מוחמד בדיר שעלה כמחליף, היה מצוין ואף כבש את השער השני של כפר קאסם.

 

אדי אדרי (עירוני קרית גת)

קשרה המהיר עם השליטה הטובה של קרית גת. בישל שלושה שערים, היה מעולה באגפים ונתן לאוחנה לכבוש שער למרות שהיה מול שער ריק. אדי שחקן קיצוני מהיר שקשה לעצור אותו, ובכל יבנה יודעים על כך...

 

התקפה:

יניב מזרחי (עירוני קרית גת) - כוכב המחזור!!

יניב כבש שלושער אדיר מול הגנת יבנה החלשה שלא לא הסתדרה עם המהירות של החלוץ הנהדר. יניב שחקן צעיר ומוכשר שעובד קשה ומוכיח כל שבוע שמקומו בליגות הבכירות.

 

כוכב המחזור של אתר 'גולר' - יניב מזרחי

 

שלומי דגאני (הכח ר"ג)

חלוצה הצעיר של הכח ר"ג, מוכיח שחלוץ גדול, מהיר וחזק גדל בהכח. שלומי כבש שער ובישל שער נוסף מול הגנת אזור שלא הסתדרה עם החלוץ. 

 

מחליף מצטיין:

גלעד עוזיאל (מכבי יפו): נכנס למשחק של קבוצתו מול הוד השרון, כבש שער ובישל שער נוסף והוא אחראי על הניצחון המרשים של קבוצתו על הוד השרון.

 

שאפו ענק לשלומי משה ולקבוצתו - מאמן המחזור! (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: שלומי משה (עירוני קרית גת)

שרון ברנשטיין עם קבוצתו מכפר שלם הרשים בניצחון על מחנה יהודה. איסמעיל עאמר וכפר קאסם עשה ניצחון חוץ ענק עם קבוצתו על האלופה מנס ציונה, אבל מעל כולם הרשים השבוע ללא ספק שלומי משה, מאמנה הצעיר של קרית גת, שהביס את הקבוצה החלשה מיבנה 7-0 תבוסה שידברו עליה עוד שנים רבות...שאפו ענק לשלומי ולקבוצתו!!

 

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-28 בחסות המותג "RUN" מותג הכדורגל של הכדורגל הישראלי

הוסף תגובה
תגובות
  1. עד עכשיו לא הבנתי איך יבנה הפסידו בצורה כזו??? (אוהד. 16-04-2018, 17:36)
  2. טעות (הוגה דעות 16-04-2018, 19:37)
    מאמן השבוע ללא כל ספק הוא אלי כהן שהוביל את יבנה לתוצאה בלתי רגילה .חבל רק שהתעלמתם משלומי עמר שהציל את שעריים מירידה לליגה ב
  3. 7-0 7-0 7-0 רק קרית גת (ל 1 16-04-2018, 20:16)
  4. שלומי עמר (שערוקי בנשמה 17-04-2018, 11:10)
    שלומי שנה שלמה לא אימנת רבת עם חצי מהשחקנים והקהל .. את בן 40 ומשהו..ולא רוצה להשתנות אתה לא מבין שהשיטה של העצבים לא עובדת היום על השחקנים הם שמים עלייך ז** ותסלח לי על הביטוי אתה חייב להבין תשנה פאזה תשנה את ההתנהגות של הירושלמי העתיק שבך .. תבין אתה צריך שהשחקן ילחם בשבילך יואהב אותך אבל אתה מה עושה ההפך גורם לשחקנים לקלל אותך זה היה שיעור בחינם תנסה לקרוא להבין להפנים וליישם ירושלמי עתיק שכמוך ושערים נשארו בליגה בגלל השחקנים לא בזכותך שתדע את זה!
  5. שעריים תרד ליגה (שערוקי 18-04-2018, 18:51)
    או שלא חחחח