מצאה נחלה: נחלת יהודה נשארה בליגה לאחר ניצחון על קריית אונו

נחלת יהודה מהמקום ה-14 בליגה ב', גברה על קרית אונו מהמקום ה-13 בפלייאוף נגד הירידה משערים של מוחמאד שרבוש, יניב סבג ורוני אוחנה. לקרית אונו כבש יוסי גואטה. נחלת יהודה נשארה בליגה וקרית אונו תתמודד מול יהוד מליגה ג על הזכות לשחק בליגה ב' בעונה הבאה. אמנון וייס מאמן קרית אונו סיים את תפקידו לאחר ההפסד. ומי נבחר למצטיין בחסות RUN- המותג של הכדורגל הישראלי.

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-04-2018
  • 11:13

קרית אונו פתחה נהדר את המשחק ולמעשה ב-25 הדקות הראשונות ראינו רק קבוצה אחת על המגרש, וראינו מטווח של התקפת קרית אונו שלחצה מאוד חזק, על מנת למצוא את ההכרעה, אך נחלת יהודה עם ההגנה הוותיקה מצליחה לסכל את ההזדמנויות. החל מהדקה ה-25 לערך, המשחק החל להתאזן כאשר נחלה מנסה לתקוף בעיקר מהכנף, עם שחף ברכה הצעיר והמוכשר שהרבה לסכן את שערה של קרית אונו.

 

מלחמה על כל כדור גיא מקורו מנחלה נלחם...צילום: איתן ידגר.

 

המשחק היה ללא מצבים מיוחדים עד לדקה ה-44, שבה מוחמד שרבוש מנחלת יהודה מקבל כדור בצד ימין ועבר את השחקן שלו וספק מרים, ספק בועט לשער והכדור נכנס, 1-0 לנחלת יהודה. שער גדול עם טעות גדולה של שוער קריית אונו.

 

ציון עזרא, מאמן נחלה חוגג את השער הגדול של שרבוש. צילום: איתן ידגר.

 

לא חולפת לה דקה וטל פלקה המצוין מנחלת יהודה בועט ממרחק של 16 מטר ושוער קרית אונו הודף לקרן. המחצית הראשונה החלשה מסתיימת עם יתרון של 1-0 לנחלת יהודה.

 

רוני אוחנה נלחם על כל כדור. רוני לנקרי מקרית אונו לא יכול על הלחץ של נחלה. צילום: איתן ידגר. 

 

המחצית השנייה נפתחה כשקרית אונו לוחצת ומנסה לאזן את התוצאה. 5 דקות בתוך המחצית השנייה, יוסי גואטה המהיר מהכנף בועט היישר מנקודת הקרן פנימה לתוך השער! שער ענק של קרית אונו שהגיע לאחר טעות קשה של שוער נחלת יהודה. 1-1.

 

כפיר עטיה מקרית אונו. נראה מאוכזב בסיום. צילום: איתן ידגר. 

 

שתי דקות עוברות, קרית אונו מנסה למצוא הכרעה, כשאלירן מגול מקבל כדור ברחבה מוריד יפה לגואטה שממרחק של 16 מטר בועט החוצה ליד הקורה וכמעט משלים מהפך. קרית אונו לוחצת אך בדקה ה-57 דווקא נחלת יהודה יוצאת למתפרצת, יניב סבג מכניס כדור ענק לשחף ברכה המצוין שמוכשל ע"י איזי גראף, פנדל לנחלת ואדום מוצדק לגראף. יניב סבג לוקח את הבעיטה, בועט פנימה וקובע 2-1 לנחלת יהודה.

 

יניב סבג כובש את הפנדל לזכות נחלה. ללא ספק ההישארות של נחלה בזכות סבג. צילום: איתן ידגר)

 

קרית אונו עוד ניסתה לחזור למשחק ותקפה, אך נחלת יהודה יצאה למתפרצות מסוכנות מאד. שרבוש שיצא למתפרצת נוספת, מוסר לשחף ברכה שמוסר לטל פלקה  שמול שוער קרית אונו בועט חזק על גופו, הזדמנות ענקית של נחלת יהודה שהוחמצה. 15 דקות לסיום המשחק, שי גבאי מרים כדור חופשי הישר לרוני אוחנה שנוגח חזק פנימה. 3-1 לנחלת יהודה.

 

רוני אוחנה כובש את השלישי ומבטיח את ההישארות. חוגג עם מאמנו ציון עזרא. צילום: איתן ידגר.

 

רוני אוחנה, אמיר סולרסקי וציון עזרא חוגגים. צילום: איתן ידגר.

 

בדקה ה-85 שחף ברכה  עם פריצה אדירה מחוף לחוף, מוסר כדור רוחב נהדר לדודי בכר שמול שער ריק בועט החוצה. החמצה אדירה לשחקן הגדול ששיחק בעבר בנחלת יהודה והגיע למשחק כדי לעזור לקבוצה להינצל. שתי דקות עוברות ושוב היה זה דודי בכר הוותיק שמוסר רוחב לשרבוש שמול השוער בועט החוצה, החמצה גדולה נוספת לנחלת יהודה.

 

שי גבאי מהגנת נחלה מרחיק את הכדור עם כל הלב. צילום: איתן ידגר.

 

בסיום 3-1 לנחלת שיכולה להתחיל לסכם עונה ולבנות את עצמה לעונה הבאה. קרית אונו תתמודד נגד הפועל יהוד הנציגה מליגה ג', על ההזדמנות לשחק בליגה ב' בעונה הבאה. המשחק צפוי להיות באור יהודה וללא ספק יהיה מעניין לראות את הדרבי של בקעת אונו.

 

ציון עזרא מאמנה של נחלת יהודה אמר בסיום הניצחון: "שמח על הניצחון! באנו מוכנים למשחק ואחר שהצלחנו להחזיר את הפצועים. אני מודה לאיגור המעסה, שעשה עבודת קודש והחזיר את השחקנים. עוד אני שמח שהוותיקים התעלו במשחק הנכון ופנינו מועדות לעונה הבאה. נחלה שנה תהיה עם מאמן חדש על הקווים".

 

חגיגה על הספסל של נחלה בסיום המשחק. צילום: איתן ידגר.

 

מוחאמד שרבוש המצטיין במשחק אמר בסיום: "היה משחק קשה, קרית אונו פתחו טוב ולקח לנו הרבה זמן להיכנס למשחק. אחרי הגול שנתנו השתלטנו על המשחק. אני שמח על הניצחון, יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה אך אני מרוצה גם ככה. שמח שניצלנו".

 

מצטיין המשחק מוחמד שרבוש מקבל פרסם מתנת המותג RUN- מותג הספורט של הכדורגל. צילום: איתן ידגר.

 

שי גבאי אמר בסיום המשחק: "הייתה עונה לא טובה בלשון המעטה. ידענו שאנחנו במשבר גדול מאד, וקשה היה להתמודד עם התקופה הזאת. ידענו לאסוף את עצמנו למשחק אחד שבו הכל יכול להיות. ברוך השם הצלחנו במשימה, וצריך לעשות חושבים וחריש עמוק לכיוון העונה הבאה אם אנחנו רוצים להיות בצמרת העונה הבאה".

 

עמית מגול שחקנה של נחלת יהודה אמר: "משחק גדול שלנו! שמח שהתעלינו על עצמנו אחרי חודשיים של הפסדים ואני שמח שסיימנו את העונה עם טעם טוב. נתראה בעונה הבאה".

 

יניב סבג, מלך שערי הקבוצה בנחלת יהודה עם 14 שערים ומספר זהה של בישולים והאיש שהשאיר את נחלה בליגה העונה בתגובה:"שמח שהצלחנו להתעלות על עצמנו ולנצח את המשחק ולהישאר בליגה. מקווה שגם קרית אונו ישארו בליגה כי הם קבוצה טובה ויש לי שם הרבה חברים."

 

 

אמיר סולרסקי, הסמל הגדול של נחלה נראה מאושר. לא החליט האם להיות ראש עיר, כי הוא המועמד המועדף על תושבי העיר או חבר כנסת מטעם יש עתיד..בכל מקרה אנחנו איתו...שיהיה בהצלחה!

 

 

שחקני נחלת יהודה חוגגים הישארות בליגה! (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגיעה להם הנצחון היו באטרף ושיחקו מדהים בהתקפה השוער של אונו הצטיין מלבד ה1 (שישקו אונו 15-04-2018, 12:28)
    אונו אחרי שער השיוויון יכלה להכריע חבל אין עוד חלוץ מהיר מגול לא מתאים למאבקי תחתית הוא לא זז ולא נלחם לא עושה הגנה אולי המאמנים החדשים יבינו שבלי התקפה מהירה ועזרה בהגנה אין גולים...חייבים עוד חלוץ מהיר מהאגפים [חוץ מעטיה המצויין]זה מה שמנצח משחקים .משחק הבא תלחמו כמו נחלה תישארו ולא רק ב15 דקות הראשונות.
  2. ההנהלה אשמים (שחקן קרית אונו 15-04-2018, 14:00)
    הביאו לנו מאמן בדיחה שלאמן ילדים לא הצליח ובגלל שהוא מקורב ולא יכולים להזיז אותו אז אנחנו יורדים ליגה. פשוט לא יאמן שעד עכשיו הוא לא פוטר. בטח עכשיו ימנו מאמן מקורב אחר במקומו.
  3. ההנהלה אשמים (שחקן קרית אונו 15-04-2018, 14:00)
    הביאו לנו מאמן בדיחה שלאמן ילדים לא הצליח ובגלל שהוא מקורב ולא יכולים להזיז אותו אז אנחנו יורדים ליגה. פשוט לא יאמן שעד עכשיו הוא לא פוטר. בטח עכשיו ימנו מאמן מקורב אחר במקומו.
  4. ההנהלה אשמים (שחקן קרית אונו 15-04-2018, 14:00)
    הביאו לנו מאמן בדיחה שלאמן ילדים לא הצליח ובגלל שהוא מקורב ולא יכולים להזיז אותו אז אנחנו יורדים ליגה. פשוט לא יאמן שעד עכשיו הוא לא פוטר. בטח עכשיו ימנו מאמן מקורב אחר במקומו.
  5. נחלת יהודה ניצחו בצדק למרות קרית אונו יותר טובים מהם יאלה קרית אונוווווו (אלעד יפרח 17-04-2018, 09:37)
    קרית אונו פספסו הזדמנות להישאר בליגה אודי כבודי חייב לחזור לאמן אותם!!! הוא מאמן שמכיר את כל הליגה ויביא את אונו למקומות טובים. עם חיזוקים של כמה עמדות וכמובן שכפיר עטיה יישאר הקבוצה יכולה לעלות ליגה שנה הבאה. אודי כבודי תחזור אוהבים אותך