יבנה מתבזה, קריית גת מנצלת את המצב עד תום

מחצית שנייה מבישה של סגנית ליגה א' דרום, מכבי יבנה, הובילה לתבוסה קשה ביותר של קבוצתו של אלי כהן. 'שביתה איטלקית' לכאורה או קריסה מנטלית מוחלטת של שחקני יבנה, לא עניינו יותר מדי את חניכיו של שלומי משה שכבשו לא פחות משביעייה לרשתה של יבנה שנראתה אומללה. לקריית גת כבשו יניב מזרחי שלישייה, שי ביטון צמד והמחליפים תומר אוחנה ויוגב אלקבץ עם שער כל אחד. ביבנה יהיו חייבים לקבל החלטה לכאן או לכאן, קריית גת הבטיחה כמעט סופית את הישארותה בליגה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-04-2018
  • 17:34

יבנה פתחה טוב את המשחק עם הנעת כדור טובה אך לא הגיעה למצבים ממשיים, מנגד קרית גת עם משחק לחימה של נדב כידר במרכז המגרש ניסתה להפתיע במתפרצות. 

לאחר פחות מעשרים דקות, מסירה עם העקב של 15 ליניב מזרחי שמצד שמאל שלח ברגל ימין לפינה הרחוקה 1:0. לא חולפות להן חמש דקות וכמעט שיחזור של השער הראשון, רק שהפעם מזרחי ברגל שמאל, שוב לפינה הרחוקה של עידו לוי. שחקני יבנה באו בטענות לקרית גת שהמשיכה לשחק למרות שחלק משחקני יבנה לטענתם הפסיקו לשחק לאור פציעתו של שחקנה של קרית גת, נדב כידר. יבנה נראתה המומה ומרגע זה ועד תום המחצית הראשונה המשחק היה מאוזן כאשר יבנה עוד כמעט והצליחה לחזור למשחק לאחר שרז אמיר נגח מכדור קרן, אך אור חביביאן הרחיק מהקו.

 

יניב מזרחי, שלישייה לרשתה של מכבי יבנה

 

במחצית אלי כהן ביצע שני חילופים. השוער עידו לוי הוחלף לא לפני שספג את הצהוב החמישי לקראת תום המחצית הראשונה וליאור ברטקובסקי פינה את מקומו לנבו מזרחי. כהן גם עבר למערך של שלושה בלמים עם גורמזנו ומזרחי בחוד במטרה לחזור למשחק. אך לאחר פחות מעשר דקות קריית גת כבשה את השלישי לאחר שמאי מזל הפעלתן הוכשל ברחבה. את הפנדל בעט בהצלחה שי ביטון.

 

מכאן נראתה רק קבוצה אחת על המגרש, 'שביתה איטלקית' לכאורה של שחקני יבנה? שבירה מנטלית חריגה? אך את קריית גת שנלחמת על חייה זה לא מעניין וחניכיו של שלומי משה ידעו לנצל זאת עד תום, עם עוד מלא פחות מרביעייה לרשתה של יבנה.

אדי אדרי בישל ליניב מזרחי את שערו השלישי במשחק. שי ביטון ניצל טעות איומה של מרכז ההגנה של יבנה ומקרוב כבש את שערו השני במשחק. אדרי עם עוד בישול לתומר אוחנה המחליף ויוגב אלקבץ חתם את התוצאה עם פנדל מוצלח דקותיים מסיום המשחק. 7:0 מוחץ של קריית גת מול מכבי יבנה האומללה.

 

מכבי יבנה, נראתה אומללה. בהנהלת יבנה לא יכולים להמשיך ולשבת על הגדר (איתן ידגר)

 

קריית גת זוכה בשלוש נקודות יקרות ומשפרת את יחס השערים בצורה משמעותית, נקודה נוספת בשני המחזורים הבאים יבטיחו לקריית גת עונה נוספת בליגה. מנגד, ביבנה המצב חייב שינוי, לכאן או לכאן. הנהלת יבנה לא יכולה יותר לשבת על הגדר ולהחליט שלא להחליט.

קריית גת חוגגת עם שביעייה לרשתה של יבנה ומבטיחה כמעט סופית את הישארותה בליגה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך זה לקבל 7 ??!! (המומחה 14-04-2018, 18:17)
  2. ההתאחדות לכדורגל חייבת לבדוק איך ולמה. יבנה? שערוריה!!!! (מיקי 14-04-2018, 21:57)
  3. בושה (המוכתר 14-04-2018, 23:56)
    בגלל תופעות כאלו הכדורגל שנו נמצא מאחור,באירופה לא היה קורה דבר כזה קבוצת צמרת שאבדה עניין עם כל הבעיות שלה מובסת בצורה מחפירה בביתה מבצרה על ידי קבוצת תחתית
  4. תוצאה מאוד הגיונית (נאג'י כד'ורי 15-04-2018, 12:41)
    קבוצה שבאה להעביר את הזמן. בושה לכדורגל. כל השחקנים הרמאדות הבייתה
  5. בושה וכלימה (גונדי 18-04-2018, 15:56)
    אוי יבנה יבנה תקבלו בראש הפליי אוף חבורה של פרזיטים נמושות תתביישו ואי
  6. בושה וכלימה (טופי 18-04-2018, 16:36)
    חבורה של ליצנים לא מתביישים להפסיד לקבוצה מהמקום האחרון גואל נפש זה יחזור לכם כמו