ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-30

מחזור סיום העונה בליגה ב' דרום א' הסתיים ואיזה מחזור היה לנו... 31 שערים, שמשון בני טייבה מנצחת מצליחה להשתחל לפלייאוף לאחר איבוד נקודות של ג'ת, יפו ורו"ח ת"א מבטיחות הישארות בליגה, עמישב ושועאע כפר קאסם מביסות, ומשחק אחד שמסתיים בניצחון טכני... הכל בסיכום מחזור הנעילה של הליגה שמסיים עוד עונה עבור 10 קבוצות ועוד 6 קבוצות ממשיכות להיאבק, חלקן על העלייה וחלקן על הירידה

  • על ידי: גיא צמח
  • 07-04-2018
  • 12:08

בית דגן - שמשון כפר קאסם : 3-1

משחק באוירה של משחק אימון מסתיים בניצחון של העולה שמשון כפר קאסם משערים של ירין הלל, עידן חג'אג' ויוסף אבו לאבן , בית דגן עלתה ליתרון משערו של דיויד קריאנסקי. שתי הקבוצות יכולות מרוצות ממה שהשיגו העונה.

 

עידן חג'אג' וירין הלל כובשים את שני השערים הראשונים לכפר קאסם (ליעוז צמח)

 

יוסף אבו לאבן שחקן מעל הליגה כובש את שערו ה-26 העונה (ליעוז צמח)

 

בני יפו אורתודוכסים – מ.כ אור יהודה : 0-2

אור יהודה הגיעה למשחק ללא 4 שחקני מפתח שלה למשחק שלא קבע דבר עבורה אבל היה מכריע עבור בני יפו אורתודכסים שברגע האמת התעלו והציגו משחק הקרבה וניצחו משערים של מישל חורי ועופר סער. הניצחון הקנה ליפו עוד עונה בליגה ב' ללא משחקי ההצלבה, מנגד אור יהודה תתכונן למשחקי הפלייאוף העליון במטרה לעלות לליגה א'.

 

ריאן טאהה משלים את המשימה ומשאיר את בני יפו אורתודוכסים בליגה.

 

איחוד בני ג'ת – שמשון ת"א : 1-1

בני ג'ת היתה חייבת ניצחון על מנת להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון שכל כך הגיע לה אבל מנגד שמשון ת"א קבוצה חזקה וספורטיבית שיחקה חזק ובסיום חלוקת נקודות שבעקבות התוצאה של שמשון בני טייבה מותירה את ג'ת מאוכזבת ובמקום השישי בלבד. שמשון עלתה ליתרון משער של זיו עילם אבל ג'ת נלחמה והשיגה את השיווין משער של מור זאבי, ג'ת יכלה לנצח את המשחק אבל לא הצליחה להבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-40.

 

איחוד בני ג'ת מפספסת הזדמנות לעלות לפלייאוף העליון (איחוד בני ג'ת)

 

הפועל פרדסייה – שמשון בני טייבה : 3-2

פרדסייה שכבר ירדה לליגה ג' אירחה את טייבה שניצחון שלה ואיבוד נקודות של ג'ת יקנו לה את העלייה לפלייאוף העליון ולשמחת ראשי שמשון טייבה הכל הלך לפי התוכנית , חניכיו של מאמון עמאר ניצחו משערים של ארז שמואלי, כרם נסיראת ויוסף אבו צעלוק, לפרדסייה כבש צמד שי רוטמן המצוין. בסיום המשחק טייבה חגגו את העלייה לפלייאוף אבל כבר השבוע יכינו היטב את השחקנים למשחק הפלייאוף נגד אור יהודה.

 

בני טייבה חוגגים עלייה לפלייאוף 

 

שועאע כפר קאסם – נחלת יהודה : 2-7

שועאע כפר קאסם מפרקת את נחלת יהודה שגורלה הוכרע בשבוע שעבר והיא תשחק במשחקי ההצלבה נגד הירידה נגד קרית אונו אבל לאור היכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה יש הרבה ממה לחשוש, נחלת מציגה יכולת חלשה מאד ועלולה אף למצוא את עצמה בליגה ג' בעונה הבאה אם לא תתעורר. במשחק עצמו כפר קאסם עשתה ככל העולה על רוחה וכבשה שבעה שערים מרגליהם של דיאב חמדן, וליד חורי, אמיר פריג' וצמדים של מוחמד סרסור ומוחמד אבו ע'נאם, נחלת כבשה משערים של רוני אוחנה וטל פלקה.

 

בית"ר פ"ת – עמישב פ"ת : 7-2

שתי הקבוצות הגיעו למחזור האחרון אחרי שהבטיחו את ההישארות במחזור הקודם לכן קיבלנו משחק פתוח ומשוחרר ובבית"ר פ"ת אף הגדילו לעשות כאשר במגרש אחד שיחקו אב ובנו לבית משפחת חזן, במשחק עצמו עמישב היתה עדיפה והבקיעה לא פחות מבעה שערים מרגליהם של אורן פרידמן, אנדשו בזה צמד של ארז פוניה ושלושער של ננו ועקנין, לבית"ר פ"ת כבשו ירדן חתוכה ואוהב אהרון.

 

אב ובנו - רוני וגיא חזן משתפים פעולה במדי בית"ר פ"ת.

 

קרית אונו – רו"ח ת"א : 0-0

קרב ישיר על ההישארות בליגה קרית אונו המקומית אירחה את רו"ח למודת הנסיון בקרבות תחתית מהשנתיים האחרונות, רו"ח הגיעו לשחק על תוצאה ולהוציא נקודה שתשאיר אותה בליגה ובמשחק שלא התעלה לרמה גבוהה והתאפיין בעיקר באגרסיביות הצליחה להוציא תיקו 0-0, קרית אונו מהדקה ה-70 נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של השוער  יקיר קרטה על דיבורים מיותרים . בסיום רו"ח חוגגת הישארות בליגה ומנגד קרית אונו תפגוש במשחק הצלבה נגד הירידה בשבוע הבא את נחלת יהודה ותנסה להבטיח את מקומה בליגה ב'.

 

חגיגות ההישארות של רו"ח 

 

צעירי טייבה – א.ס חולון : 0-3

צעירי טייבה מנצחת טכני בעקבות אי הופעה של חולון למשחק.

 

בשבוע הבא יחלו משחקי הפלייאוף העליון ומשחק ההצלבה נגד הירידה :

מ.כ אור יהודה תארח את שמשון בני טייבה במסגרת משחקי הפלייאוף העליון. צעירי טייבה תארח את שמשון ת"א במסגרת משחקי הפלייאוף העליון.

קרית אונו תארח את נחלת יהודה למשחק נגד הירידה כאשר המפסידה תתמודד נגד המנצחת במשחקי ההצלבה של ליגה ג'.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: נתנאל ועקנין חלוצה של עמישב פתח תקוה מבקיע שלושער ומעלה את מאזנו ל-23 שערים.

מאמן המחזור: מאמון עאמר מאמנה של שמשון בני טייבה מנצח משחק חשוב ומעלה את קבוצתו לפלייאוף העליון.

 

מאמון עאמר שלישי משמאל עם האנשים החזקים בטייבה חוגגים פלייאוף

 

קבוצה מצטיינת: רו"ח ת"א בניגוד לכל התחזיות האובייקטיביות מצליחה להשיג את התוצאה הרצויה מבחינתה ונשארת עוד עונה בליגה ב'.

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 30

הוסף תגובה
תגובות
  1. ציון כהן המאמן מוכר משחקים יחד עם חבריו (נחלת יהודה 07-04-2018, 12:30)
    ועדת חקירה לנחלת יהודה
  2. רק אור יהודה עולים (אפי מימון 07-04-2018, 13:43)
    א ני מכין את הקבוצה יודע את העבודה יותר טוב מכולם עים ניסיון של 40 שנה רק אני י
  3. המלך מגיע (אפי מימון 07-04-2018, 14:41)
    אור יהודה נא להמתין אני מגיע לטפל בקבוצה על מנת לעלות ליגה יוצאים למחנה אימונים סגור
  4. היידה מ כ (חוג האוהדים 07-04-2018, 16:21)
    תבינו מה שילך באור יהודה בפלאיוף זה יהיה חגיגה מושלמת קרנבל אמיתי ואתה אפי מימון איזה מחנה אימונים סגור ואיזה נעלים תעשה טובה לכולם ותשב בבית מספיק לדבר שטיות אכלת לכולם את הראש נעלה ליגה גם בלעדייך
  5. איך תעלו (קרית אונו 07-04-2018, 19:35)
    אתם מוכרים משחקים המשחק עם יפו היה מכור
  6. חזק בפלייאוף (אוהד 10-04-2018, 11:09)
    לקריית אונו , אני מקווה שתרדו ליגה יאפסים . אפי מיימון אתה חי בסרט של עצמך , לחוג האוהדים יום שישי יהיה קרנבל של כדורגל לבוא לעודד , אנחנו נעלה ליגה בעזרת השם .....
  7. אני מגיע (אפי מימון 10-04-2018, 18:23)
    לא יעזור לכם אני ינווט אני יקבע את כל הדברים במועדון ניפגש במגרש