חילוף מנצח: כפר קאסם מנצחת את מכבי יבנה 0-1 משער של המחליף בראא קאסם

מ.ס. כפר קאסם מהמקום השמיני אירחה ב'וינטר' את מכבי יבנה מהמקום השני, למשחק שלא התעלה לרמה גבוהה. מחצית ראשונה חלשה של שתי הקבוצות ובמחצית השנייה כפר קאסם התעוררה, החלה לתקוף ואף השיגה את שער הניצחון בדקה ה-55, ובכך היא שומרת על סיכוייה להשתחל לפלייאוף העליון

  • על ידי: גיא צמח
  • 06-04-2018
  • 15:14

שחקני שתי הקבוצות עולים לכר הדשא (איתן ידגר)

 

כפר קאסם הגיעה מעודדת אחרי ניצחון גדול בדימונה במחזור הקודם ואירחה ב'וינטר' את מכבי מהמקום השני שנמצאת בתקופה רעה מאד מבחינתה וסופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון. המחצית הראשונה הייתה חלשה מצד שתי הקבוצות ולמעט התקפה בודדת לכל קבוצה לא ראינו מצבי הבקעה כלל. כפר קאסם הגיעה למצב ממשי לשער בדקה ה-14, כאשר סאמח מרעב בועט מחמישה מטרים אבל הכדור מורחק מהקו על ידי הגנת יבנה, לעומתה המצב המסוכן של מכבי יבנה הגיע בדקה ה-25 מנגיחה של יונתן רודיונוב, אבל גיא סלם הודף נהדר ושומר על שער נקי.

 

יונתן רדיונוב עם ההזדמנות היחידה של יבנה במחצית הראשונה (איתן ידגר)

 

עד למחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים והקבוצות יורדות להפסקה בתוצאה 0-0.

 

ניהול משחק מבריק של איסמאיל עמאר מאמנה של כפר קאסם (איתן ידגר)

 

איסמאיל עמאר מאמנה של כפר קאסם עשה שני חילופים בתחילת המחצית השנייה, כשהכניס את בראא קאסם ואחמד סרסור במקומם של מוחמד בדיר וטל ארז, בעקבות החילופים כפר קאסם השתלטה על המשחק והחלה לתקוף את שערו של עידו לוי.

 

עידו לוי עם יכולת טובה במשחק (איתן ידגר)

 

בדקה ה-48 ראינו הזדמנות ענקית של אוהד אדלשטיין שהגיע למצב של אחד על אחד מול עידו לוי שוערה של מכבי יבנה, אבל ידו של לוי היתה על העליונה.

 

אוהד אדלשטיין עם הזדמנות גדולה להעלות את כפר קאסם ליתרון (איתן ידגר)

 

כפר קאסם המשיכה לתקוף ובדקה ה-54 באה על שכרה והחילוף של איסמאיל עמאר התברר כחילוף מנצח , בראא קאסם המחליף מקבל כדור במרכז הרחבה ובועט חזק בנגיעה כדור אדיר שנעצר רק ברשת העליונה ומעלה את כפר קאסם ל 1-0 מוצדק.

מעודדת מהשער שכבשה המשיכה כפר קאסם לתקוף ויכלה להגדיל את התוצאה בעיקר בדקה ה-70 אוהד אדלשטיין עם פריצה סוחפת בסיומה מוציא כדור רוחב נהדר אבל סאמח מרעב מפספס בסנטימטר.

 

סאמח מרעב כמט ומגיע אל הכדור של אדלשטיין (איתן ידגר)

 

בדקה ה-74 אלי כהן מאמנה של יבנה מכניס את גיא אבן במקומו של ציון אזולאי ומאותו הרגע יבנה משתלטת על מרכז השדה ומתחילה לתקוף על מנת להשיג את השוויון, בדקה ה-82 נבו מזרחי מפציץ כדור אדיר אבל גיא סלם מתעופף נהדר והודף לקרן.

 

גיא סלם עם משחק נהדר שומר על רשת נקייה (איתן ידגר)

 

חצי דקה לאחר מכן הכדור פוגע בידו של מתן לוטטי בתוך הרחבה אבל השופט שעומד קרוב מורה להמשיך.

 

אלי כהן מאמנה של מכבי יבנה לא מאמין שלא נשרק פנדל לזכות קבוצתו (איתן ידגר )

 

יבנה ממשיכה ללחוץ ומנגד כפר קאסם מתגוננת ויוצאת למתפרצות קטלניות, עד לסיום יכולה הייתה כפר קאסם להגדיל את יתרונה ממספר מצבים של סאמח מרעב ובראא קאסם, אבל התוצאה נשארת בעינה ובסיום כפר קאסם מנצחת 1-0.

 

שחקני כפר קאסם מודים בסיום לקהל שהגיע (איתן ידגר)

 

בעקבות הניצחון כפר קאסם שומרת לעצמה סיכוי להיכנס לפלייאוף העליון כאשר נותרו 3 מחזורים לסיום, מנגד יבנה שהבטיחה כבר מזמן את הפלייאוף העליון נראית כקבוצה חסרת ברק והיא חייבת להתעורר ומהר.

 

כמה שהיו חסרים לקבוצותיהם, אלון סולטן מכפר קאסם ותומר בן חיים מיבנה (איתן ידגר)

בראא קאסם המחליף כובש וחוגג (ליעוז צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גיא סלםםם תחזור ליבנהה (עומר בן ארי 06-04-2018, 18:56)
    מקווה מאוד ששנה הבאה אתה אצצצצלנו!!!
  2. כפר קאסם (משה 07-04-2018, 21:48)
    ביום שישי הבא יגמר לכם הסיפור של הפלאי אוף