ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-28

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 29 שערים, המוליכה שמשון כפר קאסם מבטיחה את העלייה לליגה א', אור יהודה מפסידה לצעירי טייבה, שמשון ת"א מבטיחה את הפלייאוף העליון, שועאע כפר קאסם ופרדסייה מנצחות בבית, שמשון בני טייבה מנצחת בחוץ ושאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום של המחזור ה-28 שמראה כי כפר קאסם כבר עם רגל וחצי בליגה א', זהות היורדות כבר ידועה, הפלייאוף העליון כמעט והוכרע ורק בתחתית הקרב על ההינצלות ממשחקי ההצלבה נגד הירידה רותח שלא פחות מ-6 קבוצות מסובכות

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-03-2018
  • 12:13

בית"ר פ"ת - שמשון כפר קאסם : 1-1

יש לנו אלופה !! שמשון כפר קאסם הקבוצה עם הסגל היקר בליגה הבטיחה את עלייתה לליגה א' לאחר תוצאת תיקו נגד בית"ר פ"ת שנלחמת על חייה, עידן חג'אג' המצוין העלה את כפר קאסם ליתרון בדקה ה-78 אבל נס שמעון הישווה והעניק נקודה יקרה לפ"ת שנאבק על חייה בליגה, הנקודה הספיקה לכפר קאסם להבטיח את העלייה שני מחזורים לפני תום העונה בעקבות ההפסד של השניה אור יהודה. יהיה מעניין לראות מה יהיה עם הקבוצה ואיך תיראה בעונה הבאה בליגה א.

 

כפר קאסם חוגגת עליה. מענקים גדולים יש לשחקנים...

 

צעירי טייבה – אור יהודה : 1-2

צעירי טייבה השלישית אירחה את אור יהודה השנייה לקרב ישיר על המקום השני המבטיח ביתיות לאורך משחקי הפלייאוף העליון , טייבה פתחה טוב יותר והובילה במחצית 2-0 משערים של קובי דומר ואיתי אוחיון , במחצית השניה אור יהודה היתה טובה יותר ואף הצליחה לצמק מרגליו של מתן ארביב אבל לא יותר מזה , בסיום חניכיו של צביקה לוי עם ניצחון חשוב המצמק את הפער מהמקום השני לנקודה בלבד, מנגד אור יהודה תנסה להבטיח את מקומה הנוכחי בשני המחזורים הנותרים.

 

צעירי טייבה חוגגים ניצחון ומשאירים לעצמם סיכוי לסיים במקום השני

 

שמשון ת"א – נחלת יהודה : 1-3

שמשון ת"א רצתה להבטיח את השתתפותה בפלייאוף העליון וניצחה בביתה את נחלת יהודה מהמקום ה-14 שככל הנראה תשחק במשחקי ההצלבה לירידה . שמשון ת"א עלתה ליתרון מפנדל של רועי עובדיה על סף הירידה למחצית , דודי בכר הישווה לטובת נחלת יהודה אבל נתי חגאני השם החם של שמשון תל אביב הבקיע צמד ודאג להבטיח את מקומה של שמשון ת"א בפלייאוף.

 

האיש החם של שמשון נתי חגאני מספר 23 עם צמד 

 

איחוד בני ג'ת – שמשון בני טייבה : 3-0

בקרב ישיר על המקום החמישי המעניק כניסה לפלייאוף הצליחה בני טייבה לתרגם סוף סוף את האיכות שיש לה במגרש לתוצאות ובמשחק מצוין מנצחת בצורה חלקה את בני ג'ת שבמקום החמישי ומצמקת את הפער ממנה ל-2 נקודות בלבד ומשאירה את חלום הפלייאוף פתוח עד לשריקה האורנה . טייבה פתחה את המשחק בסערה וכבר בדקה ה-33 הכריע את המשחק כשהובילה כבר 3-0 משערים של וסאם סינדיאני וצמד של יוסף אבו צעלוק. בני ג'ת החלה לשחק עם צעירים ומוכשרים כהכנה לעונה הבאה. 

 

שמשון בני טייבה עם ניצחון חשוב מאד שמשאיר להם סיכוי אמיתי לסיים בחמישייה הראשונה (נזי סולטן)

 

רו"ח ת"א – בית דגן : 2-2

המשחק הדרמטי של המחזור , רו"ח ת"א מהתחתית אירחה במגרשה את הפתעת העונה ללא ספק מבית דגן . בית דגן עלתה ליתרון ראשונה משערו של אלמוג סמט כהן אבל ישראל בורוכוב היה שם בשביל רו"ח על מנת להשוות ושהיה נראה כי המשחק יסתיים בשיוויון הגיע דיויד קריאנסקי בדקה ה-91 והחזיר את היתרון לבית דגן אבל אז הגיע במלוא הדרו אורן כוכבי חלוצה בן ה-45 של רו"ח ת"א שכבש את שערו השישי העונה שמעניק נקודה יקרה מאד לרו"ח במאבק על ההינצלות ממשחקי הפלייאוף נגד הירידה.

 

אורן כוכבי הכוכב ממשיך להפציץ גם בגיל 45 - שאפו!

 

קרית אונו – בני יפו אורתודוכסים : 0-0

משחק אגרסיבי בין שתי קבוצות שנלחמות על חייהן בליגה ורוצות להבטיח עוד עונה בליגה ב', שתי הקבוצות שיחקו בעיקר על מנת לא לספוג וזה התבטא היטב במגרש , שתי הקבוצות תנסה להשיג נקודות בשני המחזורים האחרונים שנותרו להן אבל זה לא יהיה פשוט.

 

כפר קאסם שועאע – עמישב פ"ת : 0-3

שועאע כפר קאסם אירחה במגרשה את עמישב פתח תקוה שנלחמת על חייה אבל לא התחשבה בה וניצחה את המשחק בצורה חלקה ויכולה להתחיל להתכונן כבר לעונה הבאה, כפר קאסם ניצחה משערים של מעאד עאמר, דיאב חמדאן ומוחמד אבו ע'אנם. עמישב חייבת להשיג נקודות במחזור הבא נגד פרדסייה שכבר ירדה ליגה על מנת לשפר את סיכוייה לא להשתתף במשחקי ההצלבה נגד הירידה.

 

הפועל פרדסייה – א.ס חולון : 0-10

שתי הקבוצות החלשות בליגה למשחק לפרוטוקול בלבד ופרדסייה לא התקשתה להביס את חולון המפורקת שרק מתחננת שהליגה תיגמר, הכובשים לפרדסייה עומר סמינה, צמדים של עמית מדמון, שי רוטמן, שקד כתר, ושלושער של עומר דייגי. שתי הקבוצות תשחקנה בעונה הבאה בליגה ג' וכמו שנראה כרגע פרדסייה לא תישאר שם הרבה זמן.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: יוסף אבו צעלוק שחקנה של שמשון בני טייבה כובש צמד במחק הקריטי של קבוצתו נגד בני ג'ת.

 

מאמן המחזור: מאמון עמאר – מאמנה של שמשון בני טייבה מנצח במשחק החשוב ביותר העונה ומשאיר לקבוצתו סיכוי להשתחל לפלייאוף.

 

מאמון עמאר מאמן המחזור 

 

קבוצה מצטיינת: שמשון בני טייבה מתעוררת בזמן החשוב ביותר מבחינתה ומנצחת בזמן את בני ג'ת החזקה.

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 28

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא נורא (אפי מימון 26-03-2018, 16:54)
    עולים ליגה דרך הפליי אוף אני מגיע