ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-27

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 26 שערים... המוליכה שמשון כפר קאסם מנצחת, אור יהודה יורקת דם על מנת לנצח, צעירי טייבה נעצרת, שמשון ת"א, בני ג'ת, קרית אונו, שועאע כפר קאסם ובית דגן מנצחות בחוץ. הכל בסיכום של המחזור ה-27 שמוכיח כי כפר קאסם כבר עם רגל וחצי בליגה א', זהות היורדות כבר ידועה, הפלייאוף העליון כמעט והוכרע ורק בתחתית הקרב על ההינצלות ממשחקי ההצלבה נגד הירידה רותח שלא פחות מ-6 קבוצות מסובכות

  • על ידי: גיא צמח
  • 20-03-2018
  • 09:28

שמשון כפר קאסם – הפועל פרדסייה : 0-2

המוליכה שמשון כפר קאסם מנצחת את היורדת לליגה ג' מפרדסייה ללא קושי מיוחד למרות שמהדקה ה-23 נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מורסי עארדה. יחסי הכוחות למרות החיסרון המספרי בלטו וכפר קאסם מנצחת משערים של ירין הילל ועידן חג'אג'. בעקבות הניצחון כפר קאסם עושה עוד צעד ענק לעבר העלייה לליגה א' ובמחזור הקרוב תוכל להבטיח את העלייה במידה ותנצח או שיריבתה לצמרת אור יהודה תאבד נקודות.

 

מ.כ אור יהודה – בית"ר פתח תקוה : 0-2

אור יהודה השניה אירחה במגרשה את בית"ר פ"ת שנלחמת על מקומה בליגה והצליחה לשמור על השיוויון עד לדקה ה-89 אבל בדקה זו הניף אביב נגבי את רגלו והכדור נעצר בשערו של אוהב אהרון שהציג יכולת מצויינת בשערה של פתח תקוה עד לסיום ההארכה אור יהודה הבקיע עוד שער מרגליו של מקסים גושקביץ ובסיום ניצחון 2-0 לאור יהודה, בית"ר פ"ת נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-82 לאחר הרחקתו של מגנה השמאלי אור ספאן. אור יהודה שככל הנראה תשחק במשחקי הפלייאוף העליון ותנסה לעלות משם לליגה א'.

 

 

אביב נגבי כובש השער הראשון לאור יהודה (אורי רחביה)

 

רו"ח תל אביב – צעירי טייבה : 0-0

רו"ח תל אביב מהתחתית שנמצאית בתקופה טובה לאחרונה אירחה במגרשה את השלישית צעירי טייבה שהבטיחה את מקומה בשבוע שעבר בפלייאוף העליון קיוותה להשיג נקודה במשחק הקשה אבל לאור מה שהתפתח במשחק דווקא רו"ח יכולה לצאת מקופחת לאחר שהחטיאה מספר רב של מצבים קורצים שיכלו לתת לה 3 נקודות יקרות מאד במאבק נגד הירידה מנגד טייבה יכולה להתכונן בנחת למשחקי הפלייאוף. שוער טייבה ירין בן דוד היה מצויין והביא נקודה קבוצתו.

 

שמשון בני טייבה – שמשון תל אביב : 2-0

שמשון בני טייבה במשחקה החשוב ביותר העונה לא מצליחה לנצח בביתה את שמשון ת"א החזקה שמצידה גם היא חייבת את הנקודות על מנת להטיח את הפלייאוף העליון , חניכיו של שמעון ועקנין במשחק לחימה ונחישות רבה מנצחים את המשחק משערים של רפי סגל ועומר סגל במחצית השניה, טייבה נותרת בדקה ה-90 ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אחמד אקעיק, רגע מרגש נרשם בדקה ה-70 כאשר אדיר שמשי נכנס כמחליף לאחר היעדרות של 5 חודשים בעקבות פתיעה קשה. בעקבות ההפסד טייבה מרוחקת 7 נקודות מהפלייאוף העליון וכנראה שהשנה העונה שלה תסתיים מוקדם מהצפוי.

 

רפי סגל עם הראשפון לשמשון ת"א (ליאור טרי)

 

עמישב פתח תקוה – בני ג'ת : 3-1

עמישב פ"ת אירחה במגרשה את הקבוצה אולי בכושר הטוב ביותר בליגה בני ג'ת שלא תוותר על ההזדמנות להיכנס לפלייאוף העליון ואולי לחולל סנסציה , חניכיו של מוחמד עוודי ניצחו את עמישב פתח תקוה הנלחמת של חייה והבטיחו כמעט בוודאות את השתתפותם בפלייאוף העליון 3 מחזורים לסיום . המשחק נפתח בצורה מצויינת מבחינת האורחים כאשר כבר בדקה השישית עלו ליתרון משערו של שירן היימן אבל בני ג'ת לא התרגשה מהפיגור המוקדם וביצעה מהפך תוך כדי שהיא כובשת 3 שערים מרגליהם של שחף נעימי, אברהם חי ואור אליהו.

 

שחקני ג'ת חוגגים בסיום את הניצחון החשוב (איחוד בני ג'ת)

 

א.ס חולון – שועאע כפר קאסם : 10-1

שועאע כפר קאסם מביסה בקלות את האחרונה א.ס חולון שרק מחכה שהעונה תיגמר. כפר קאסם כובשת עשרה שערים מרגליהם של מואייד מנסור, דיאב חמדן, צמדים של עבדל לטיף עבד אל גאפר ועלא עראר ורביעייה של מוחמד אבו גאנם , בר אלון הצליח רק לצמק את התוצאה. בעקבות הניצחון כפר קאסם פותחת פער מבטיח של 6 נקודות ממשחקי ההצלבה ויכולה להתכונן לעונה הבאה.

 

נחלת יהודה – קרית אונו : 2-0

במשחק תחתית רותח ניצחה קרית אונו ללא צמד החלוצים המצוין שלה אלירן מגול הפצוע וכפיר עטיה המורחק . חניכיו של אמנון וייס שלאחרונה מציגים יכולת טובה ובעיקר יעילות משאירים את הכל על המגרש ויוצאים עם הנקודות היקרות, לקרית אונו כובשים דוד אפנג'ר ויקיר חלויאן כבר במחצית הראשונה. בעקבות הניצחון קרית אונו חולפת על פניה של נחלת יהודה שיורדת למקום ה-14.

 

קרית אונו בתקופה מצויינת משיגה עוד ניצחון סופר חשוב מבחינתה (גיא צמח)

 

בני יפו אורתודוכסים – בית דגן : 2-1

בני יפו אורתודוכסים קיוו לאגור עוד 3 נקודות נגד בית דגן שמבחינתה סיימה את העונה בצורה שקטה ורגועה, יפו עלתה ליתרון בדקה ה-65 משערו של איימן סבע אלעיש ונראה היה כי היא בדרך לניצחון אבל מהפך שהחל בדקה ה-88 ע"י ניר ביטון והסתיים בדקה ה-92 ע"י גל גוטליב העניק לבית דגן את הניצחון שהראה בעיקר על ספורטיביות מצידם של חניכיו של יהודה זגורי, יפו עדיין מסובכת בתחתית ותנסה להבטיח את הישארותה בליגה כמה שיותר מהר.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: מוחמד אבו ענאם שחקנה של שועאע כפר קאסם כובש רביעייה לרשתה של חולון בניצחון קבוצתו.

מאמן המחזור: מוחמד עוודי מאמנה של בני ג'ת בנה קבוצה לתפארת ומבטיח כמעט בוושאות את השתתפות קבוצתו בפלייאוף העליון.

 

מוחמד עוודי מאמנה של בני ג'ת עם עונה גדולה (איחוד בני ג'ת)

 

קבוצה מצטיינת: שמשון ת"א עם ניצחון גדול על הסגל הנוצץ של שמשון בני טייבה מבטיחה כמעט סופית את מקומה בפלייאוף העליון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 27

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה (עלא 20-03-2018, 12:08)
    לא יכולים לפרגן לקבוצה כמו שמשון כפר קאסם עושה עונה חלומית דורסת את הליגה ומתחילת העונה לא הייתי הקבוצה המצטיינת מעניין למה בכל מקרה אתם האתר והליגה לא מעניינים אפ אחד אנחנו נעלה ונצפצפ עליכם כוווווולכם
  2. רק אור יהודה (אפי מימון 20-03-2018, 12:29)
    חבל לכם על הזמן והכסף רק אור יהודה עולים אני מביא צוות ניהול חדש כולל 6 שחקנים חדשים
  3. תגובה ל-2 (יוני 20-03-2018, 14:31)
    מאיפה תביא שחקנים? מהבית שלך? לא מבין אין אפשרות להכתים שחקנים חדשים , שמתי לב שאתה מעופף מידי.
  4. אפי מימון תרגיש טוב (טייבה 20-03-2018, 15:24)
    תרגיש טוב אפי מימון היקר
  5. אני יפתיע (אפי מימון 20-03-2018, 17:57)
    המושיע מגיע ניגמר עידן ההנהלה החלשה זהו זמנכם תם אני יעלה את הקבוצה למרומים עד לליג
  6. זהו זה (אפי מימון 21-03-2018, 16:56)
    לאחר דיונים רבים ומיגעים הגעתי לסיכום עים ספונסר גדול בתנאי שאני מעיף את כל ההנהלה
  7. בשורות טובות (אפי מימון 21-03-2018, 16:58)
    לאחר דיונים רבים ומיגעים הגעתי לסיכום עים ספונסר גדול ואני יוביל את אור יהודה למרומים בתנ
  8. אני מגיע (אפי מימון 21-03-2018, 17:00)
    מפנה את כל החברים בהנהלה כולל כל השחקנים מעל גיל 20 עושה קבוצה נמרצת
  9. נחלת קבוצת עבדי עיריית ראשון עייפים (גרגי 06-04-2018, 16:16)
    קבוצת עייפים מרוב שלא עושים כלום