משחק עונה בתחתית: קריית גת מחצה את מחנה יהודה 4-0

קרית גת הביסה את מחנה יהודה 'רק' 4-0 וככל הנראה הבטיחה את ההישארות בליגה. לקריית גת כבשו: עמית ביטון. שי ביטון, אדי אדרי ויניב מזרחי. מחנה יהודה חייבת להתעורר ולנצח, אחרת ליגה ב' תהיה קרובה מתמיד! אודי כבודי פוטר ממחנה יהודה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-03-2018
  • 10:31

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

פתיחת המשחק הייתה של מחנה יהודה שפתחו יותר טוב את המשחק, ובדקה ה-16 הזדמנות ענקית לעידן לוזון כשמכניסים לו כדור ענק ולוזון לא משתלט על הכדור, אם היה משתלט היה מגיע למצב של 100 אחוז גול. שתי דקות לאחר מכן כדור חופשי למחנה, דור אלברמן מרים היישר לאדיר חליפה שנוגח טוב היישר לעידן לוזון, האחרון מגיע מול רון למל שוערה של קריית גת אך בועט החוצה.

 

שלומי משה מוביל את קריית גת לעונה נוספת בליגה א' (איתן ידגר)

 

אודי כבודי , סיים את תפקידו במחנה  יהודה. (איתן ידגר)

 

ואז הגיעה הקלישאה המוכרת... "מי שלא כובש סופג", שתי דקות לאחר מכן קרן לקריית גת. שי מושל מרים היישר לראשו של עמית ביטון הבלם שנוגח מ-5 מטר פנימה. 1-0 לקריית גת.

 

קרית גת עולה ליתרון של 1-0 (איתן ידגר)

 

מחנה יהודה ממש נשברה לאחר השער וניסתה להשוות בכל הכח, קריית גת ניצלה זאת והגיעה למספר מצבים בעיקר בזכות ההתקפה המהירה שלה מהאגפים בראשותם של אדי אדרי ומאי מזל. על סף השריקה למחצית, מאי מזל המהיר מכניס כדור גדול לשי ביטון שמגלגל פנימה, 2-0 לקריית גת עם הירידה להפסקה.

 

שי ביטון חוגג עם השער השני (איתן ידגר)

 

המחצית השנייה הייתה כולה הצגה של קבוצה אחת, קריית גת מהדקה הראשונה של המחצית השנייה המשיכה את המומנטום מהשער של שי ביטון לפני המחצית. מלבד בעיטה אחת של שרעבי מ-20 מטר והדיפה טובה של רון למל, מאז מחנה כאילו לא הייתה על המגרש. בדקה ה-55, פריצה של אדי אדרי הנפלא על קו שמאל והוצאת רוחב שבשנייה האחרונה הורחקה על ידי דור אלברמן לקרן.

 

דור אלברמן, בלמה של מחנה לא הצליח לעזור לקבוצתו (איתן ידגר)

 

כמה דקות אחרי זה קיבלנו התקפה קטלנית של קריית גת שגמרה את הסיפור, כדור מצוין של שי מושל למאי מזל שפרץ על האגף, השאיר אבק למגן שלו והוציא רוחב לאדי אדרי שאת הבעיטה הראשונה שלו ג'רמי חאובל עצר אבל בכדור השני לא היה לחאובל סיכוי, 3-0 גדול ומוצדק לקריית גת.

 

קריית גת חוגגת מול מחנה יהודה (איתן ידגר)

 

מכאן והלאה מחנה לגמרי הרימו ידיים, והיחיד שעוד ניסה לפעול היה אדיר חליפה שלבד לא היה יכול להתמודד עם עמית ביטון ואבי צבאג המצוינים. בדקה ה-71 הרמה נהדרת של שי מושל מוצאת את יניב מזרחי שכובש שער יפהפה בראש מה-16, בנגיחה אחורית שלא משאירה סיכוי לחאובל וכמה שהגול הזה הגיע למזרחי שלא הפסיק לעבוד לאורך כל המשחק. 4-0 ענק לקריית גת!

 

עכשיו זה כבר תבוסה, 4-0 ענק לקריית גת (איתן ידגר)

 

עד סוף המשחק קריית גת יכולה הייתה לכבוש עוד שערים, אך חוסר ריכוז של המחליף תומר אוחנה ואדי אדרי מנעו תבוסה קשה יותר. בסיום ״רק״ 4-0 לקריית גת שהוכיחה שמקומה לא בתחתית ואילו מחנה יהודה צריכה לעשות בדק בית וכמה שיותר מהר, כי ביכולת הזאת גם דרך המבחנים היא לא תישאר.

 

שחקני קריית גת מודים לקהל לאחר ניצחון גדול (איתן ידגר)

שחקני קריית גת חוגגים ניצחון ענק (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחנה אין לכם הגנה שחקנים בושה (שי 18-03-2018, 11:18)
    הגנה חלשה מאוד שחקני מחנה יש שחקנים שחייבים ללכת הביתה אין להם מושג הנהלה אתם ביזיון במקום לשחרר שחקנים אתם משחררים מאמן
  2. קריית גת זו**ת מסריחים (מחנאי 18-03-2018, 13:33)
    קהל אפס וגרוע
  3. לאוהד מחנה (קריית גתי 18-03-2018, 15:14)
    לא מבין למה אתה מדבר ככה לא התעסקנו בקבוצה שלכם בכלל במשחק . ודרך אגב בושה שנתתם לשחקן שלכם הכוכב מהסרטון המפורסם לשחק נגדנו.
  4. לאוהד מחנה (קריית גתי 18-03-2018, 15:14)
    לא מבין למה אתה מדבר ככה לא התעסקנו בקבוצה שלכם בכלל במשחק . ודרך אגב בושה שנתתם לשחקן שלכם הכוכב מהסרטון המפורסם לשחק נגדנו.
  5. קרית גת (מן. מן 18-03-2018, 20:32)
    קרית גת קבוצה של מקום גבוה.3 פרמרטרים עושים ניצחונות 1.שחקנים שמתאמנים רציני ומתנהגים כמקצוענים ומאמן שאוהבים 2.שקט נפשי שמביא ביטחון לשחקנים . 3.מאמן שאוהבים ומשחקים בישבילו ובשביל המועדון !!!