ניצחון חשוב לכפר שלם מול בית"ר כפ"ס

במשחק שהוקדם במחזור ה-24 של ליגה א' דרום, ניצחה הפועל כפר שלם את בית"ר כפ"ס מצמד שערים של לירן כהן. אלנתן סלמי הצליח רק לצמק עבור כפר סבא. לירן כהן: "3 נקודות חשובות להמשך הדרך" שוקי סדיס:"משחק חלש שלנו, נצטרך להחזיר את הנקודות האלה מול נס ציונה שבוע הבא"

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-03-2018
  • 10:08

שחקני שתי הקבוצות עולים לכר הדשא (אוהד רון)

 

הפועל כפר שלם אירחה את בית"ר כפ"ס למשחק שפתח את משחקי המחזור ה-24 בליגה א' דרום ביום חמישי, בגלל שמגרשה, שכונת התקווה תפוס ביום שישי ע"י מכבי יפו שמארחת את מכבי יבנה. המשחק היה חשוב לשתי הקבוצות, כפ"ס רצתה לנצח כדי לעשות עוד צעד ולהבטיח את הפלייאוף העליון, בעוד כפר שלם רצתה לברוח סופית מהתחתית ויכולה להסתכל לצמרת הגבוהה.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק 

 

המשחק נפתח חלש מאד, ולמעשה ב-25 דקות ראשונות לא ראינו אפילו בעיטה לעבר השער. שתי הקבוצות הציגו משחק חלש בחצי הראשון של המחצית, ובחצי השני של המחצית הראשונה שתי הקבוצות החלו לסכן את השער של היריבה, כשאדיר רחמים וצ'יקו מרזייב בבעיטות מרחוק החלו לסכן את שערה של כפ"ס אך לא ממש סיכנו את השוער. אפי אלון מכפ"ס מנסה גם הוא מהעבר השני אך ללא הצלחה.

 

למעשה המשחק היה ברמה נמוכה עד שהגיעה הדקה ה-43, אדיר רחמים עם הרבה מוטיבציה ורצון פורץ על הקו ומעביר רוחב בצורה יפה ללירן כהן שמתוך רחבת ה-5 כובש שער קל, 0-1 לכפר שלם בירידה להפסקה.


המחצית השנייה התחילה עם קצב קצת יותר טוב ושתי הקבוצות רצו לכבוש. כפר סבא ניסתה ללחוץ על השער של כפר שלם אך ללא מחץ אמיתי, בעוד כפר שלם יוצאים למתפרצות מסוכנות ביותר. בדקה ה-55 יהודה חוטא בכדור ענק מעל ההגנה של כפ"ס, מוצא את לירן כהן שכובש בבעיטה החצי גובה יפה לפינה ופנימה. 0-2 לכפר שלם עם שער יפה. 

 

לירן כהן חוגג יתרון כפול עבור כפר שלם


בדקה ה-65, קארלוס צאקנה שנכנס כמחליף כמה דקות קודם לכן, מקבל כדור גדול ברחבה, עוצר בחזה ונותן פס למאור לובין שבועט מ-7 מטר למשקוף. החמצה גדולה לכפר שלם. יש לציין שכפ"ס לא משחקים נכון, כשהם לוחצים על כפר שלם וכפר שלם יוצאים למתפרצות מסוכנות ביותר. בדקה ה-73 טל משען מנסה להוריד את הכדור בחזה ברחבה, אך הוא מבשל בטעות ענקית ואלנתן סלמי מכפ"ס דוחף רגל, כובש ומצמק את התוצאה 1-2. שער גדול לסלמי שכובש שלושה שבועות ברציפות.

 

לירן כהן ומישל ארביד, שני הממטיינים של הניצחון על כפ"ס. 

 

שלוש דקות לסיום המשחק, לירן כהן פורץ על הקו הרוחב, עושה עבודה יפה ומוציא רוחב, אך יריב קלמרו המחליף מחמיץ. בתוך הדקה ה-90, אלנתן סלמי כמעט ועושה שוויון כאשר מקבל כדור על קו ה-16, מסתובב יפה על המקום ומשחרר בעיטה טובה אך למרכז השער ושוער כפר שלם, יונתן שאבי הודף הזדמנות יפה שלא נוצלה.

 

לסיכום: כפר שלם היו שווים ניצחון, הם היו יותר טובים וכבשו שני שערים יפים בנחישות גדולה ואם ימישכו בנחישות הזאת אולי אפילו יאיימו על מקום בפלייאוף העליון. 

מן העבר השני, כפר סבא חייבים להתעורר ומהר, כי ביכולת של היום, גם אם יגיעו לפלייאוף אין להם מה לעשות שם. כי היכולת שלהם במשחק הזה לא הייתה ברמה של קבוצת פלייאוף. יש לציין שכפ"ס חסרה הרבה שחקנים בגלל פציעות, ונקווה בשבילם שיחזרו והקבוצה תחזור לשחק את הכדורגל הטוב והיפה שהביא אותם לצמרת.

 

לירן כהן כובש הצמד עבור כפר שלם: "אחרי תקופה לא כל כך טובה של הקבוצה, אני שמח שהצלחנו לנצח היום ולקחת שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך".


שרון ברנשטיין מאמנה של כפר שלם אמר בסיום הניצחון: "היה חשוב לנו מאד לנצח את המשחק. בתקופה האחרונה לא ניצחנו והיה חשוב לנו לנצח. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול אזור. אני גאה בשחקנים שלי, הם הגיעו מאוד מחויבים, מאוד מרוכזים והניצחון הגיע לנו".

 

שרון ברנשטיין וגולן החזק מכפר שלם, יכולי לחייך לאחר ניצחון חשוב מאוד 

בצד המפסיד, שוקי סדיס אמר בסיום: "משחק חלש מאד שלנו, אני לא יודע לשים את האצבע בדיוק למה אבל הרבה שחקנים היו מתחת לרמה שלהם, אבל יש גם ימים כאלה. אנחנו צריכים להתאחד כולם, לעבוד קשה וכבר בשבוע הבא להחזיר את הנקודות, למרות שאנחנו משחקים נגד נס ציונה שנחשבת לקבוצה הטובה ביותר, אבל אני סומך על השחקנים שלי שידעו להחזיר את הנקודות שאיבדנו היום".

 

שוקי סדיס ודני סוויסה יצטרכו להחזיר את הנקודות ממקומות אחרים


כובש השער המצמק עבור כפ"ס, אלנתן סלמי: "התוצאה משקפת, לא הגיע לנו נקודה אפילו. אולי יש הרגשה שהשגנו את המטרות אבל מבחניתנו זה אפילו לא קרוב. אנחנו רוצים פלייאוף ונעשה הכל כדי להגיע לשם".
 

לירן כהן ומישל ערביד חוגגים ניצחון יקר מאוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. למה לדייק אם אפשר לקשקש (יפו 16-03-2018, 12:30)
    כפר שלם החליפו ביתיות עם כפר סבא בסיבוב הראשון אז הם צריכים לזוז ליום אחר. הם אורחים במגרש כמונו
  2. בדיחה (שחקן 16-03-2018, 12:48)
    שוקי סידס זה לא מאמן,זאת בובה על חוט שאין לה מושג ודני סוויסה תקוע שם כמו עצם בגרון ומלא תככים
  3. ליפואי (תרנגול כתום 16-03-2018, 13:42)
    כפר שלם לא אורחים בשכונה אתם אורחים אין לכם שום קשר לשכונה, זה נקרה לדייק!
  4. לך תופיע באירוויזיון (לתרנגול 16-03-2018, 22:14)