אוהד רון מארח את חנן פדידה: תחזית ליגה א' דרום מחזור 24

השבוע החלטתי לארח את חנן פדידה, חנן שחקן ליגת על בעברו ששיחק מספר שנים בליגות הנמוכות ונחשב לאחד האנשים המוכרים בליגות שלנו. חנן שמכיר את ליגה א', חושב שהעונה הליגה מאד חלשה ושנס ציונה עולה בקלות מדי. והשבוע נס ציונה ויבנה ינצחו וחולון יעצרו באזור. אבל מה לגבי יתר המשחקים? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-03-2018
  • 14:01

השבוע החלטתי לארח את חברי חנן פדידה. פדידה שהיה כוכב בליגת העל, וששיחק כמה שנים בליגות שלנו ומכיר כל מגרש וכל מאמן, חושב שיוכל לגבור עלי בתחזית של השבוע. בוא נראה...מתחילים...

 

חנן, מה אתה חושב על ליגה א' לעומת השנים האחרונות?

"השנה הליגה מאד מאד חלשה לעומת שנים עברו. אני חושב שרוב הקבוצות שהשקיעו כספים ופחדו להיאבק עם נס ציונה, עשו טעות חמורה, כי רואים שגם נס ציונה פגיעה מאד, אבל עדיין הפור משחק תפקיד חשוב. כי אני חושב שבשנים האחרונות לא הייתה קבוצה שסיימה את העונה כל כך מוקדם של העונה. לדעתי השחקנים העונה בליגה א', רמתן ירדה לעומת שנים עברו, ושחקנים ממש טובים מליגה א' כמו עידן חג'ג' ומשה סולימנוב שהיו כוכבים בליגה א', קיבלו הצעות מליגה ב' וזה החליש את ליגה א' ". 

 

מי לדעתך תעלה ליגה ומי תגענה לפלייאוף?

"נס ציונה בוודאות תעלה ליגה. ולפלייאוף תגענה יבנה, וחולון שלמן תחילת העונה אני מבסוט מסגל השחקנים של מוסא, גם אם הייתה לו טעות הוא ישר הבין, שחרר והביא במקום וכל הכבוד לו על כך. נורדיה תגיע לפלייאוף ומגיע לויקטור גניש צלש על כך שלקח קבוצה תחתית והביא אותה לפלייאוף. שאפו ענק, כפ"ס גם תגיע לפלייאוף ויפו לא יגיעו". 

מי תרד?

"חוץ מהוד השרון שזה אחד הביזיונות הכי גדולים שהיו בליגה א', ודימונה תצטרף אליה כי נראה שהכל מתפרק שם ועם כל הכאב והרצון להישאר נראה לי הכל רקוב שם".

 

ונעבור למשחקים:

הפועל כפר שלם-בית"ר כפ"ס, חמישי, 14:30 שכונת התקווה

אוהד: כפר שלם לאחר שני הפסדים רצופים חייבים לנצח את כפ"ס. אבל שוקי סדיס, מאמנה של כפ"ס חייב להוכיח לקבוצתו לשעבר שהוא מאמן יותר טוב משרון ברנשטיין מחליפו. לדעתי שוקי יעלה בכל הכח לנצח, ואם היה יכול היה עולה בעצמו למשחק הזה ולהוכיח לאנשי הכפר את יכולותיו. כפ"ס חייבים את הנקודות לפלייאוף, כפר שלם חייבים נקודות כדי להתאושש. מקווה שכפר שלם ינצחו אבל יש לי תחושה שיסתיים בתיקו. הימור שלי: תיקו. 

פדידה: כפר שלם זה אביחי יחיא היו"ר שלהם, וברגע שהוא רוצה להגיע לפלייאוף, הקבוצה שלו תגיע ואם ירצה שלא תגיע היא לא תגיע לפלייאוף. הוא שולט בקבוצה ולמרות שהשנה השקיע כסף רב, אני לא חושב שיגיעו לפלייאוף ומול כפ"ס הם ינצחו. כפ"ס לא תוכל לכפר שלם במשחק הזה ותפסיד לה. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

שוקי סדיס ירצה להוכיח לכפר שלם... (רמי גרידיש)

 

הפועל בקעת הירדן-מכבי שעריים, שישי, 12:30 מושב תומר

אוהד: שתי קבוצות שלמעשה סיימו את העונה ואני לא חושב שיש להם על מה להילחם עוד. בקעת הירדן בבית קבוצה חזקה שיכולה והוכיחה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה. שעריים בעונה בינונית, לא למעלה לא למטה, וישמחו לתיקו. בקעת הירדן עדיפים ולכן ינצחו. הימור שלי: ניצחון לבקעה. 

פדידה: שעריים בשבועות האחרונים נראים מצוין. הם קבוצה צעירה מאד שנבנתה על ילדים מוכשרים ומגיע צל"ש לשלומי עמר מאמן הקבוצה על העבודה שלו. מנגד המשחק ישוחק בבקעה, יהיה משחק סגור, שתי קבוצות קשות לפיצוח במגרש קשה ויסתיים בתיקו המשחק הזה. הימור שלי: תיקו.

 

צל"ש לשלומי עמר (מני בן ארי)

 

הכח ר"ג-הפועל הוד השרון, שישי, 14:00 וינטר

אוהד: האם סוף סוף נראה את הנקודות הראשונות של הוד השרון? אני מקווה מאד שכן שזה כבר ממש לשבור שיאים. כל מי שמשחק מול הוד השרון מספר על קבוצה ששווה נקודות ונראית טוב, ולראיה כל הפסד שלה הוא מינמלי אבל עדיין הפסד. הכח קבוצה יותר טובה ולכן למרות הרצון שלי לראות את הוד השרון עם נקודה ראשונה, הם יצטרכו להמתין לשבוע הבא. הימור שלי: הכח ינצחו.

פדידה: הכח ר"ג פשוט תעלומה. תחילת העונה החתימו שחקנים וכולם חשבו שהיא לוקחת את הליגה בקלות. סירוטקין עצמו, שאני מעריך מאד אישית כבן אדם וכמאמן, כל הזמן אני מתייעץ איתו ותמיד אמר לי "אם היה לי תקציב גדול הייתי עולה ליגה בהליכה", וזה מראה העונה שלא רק כסף מביא תוצאות, ומה שמביא תוצאות זה שחקנים צריכים לבוא להצליח ולא רק כסף, ואם להביא רכש אז רכש שהוא ברמה גבוהה עם קבלות. הכח ינצחו כי הוד השרון סיימו את העונה ואני לא רואה שהם יוציאו יותר מכמה נקודות. הימור שלי: הכח ינצחו בקלות.

 

חיים סירוטקין - תעלומה (רמי גרידיש)

 

הפועל אזור-מ.כ. ירמיהו חולון, שישי, 13:30 אזור

אוהד: אזור בבית שלה זה כמו מבצר. קשה מאד לנצח אותם גם בגלל תנאי המגרש, אבל גם בגלל שזאת קבוצה ביתית שמכירה את המגרש וזה הכוח שלה. חולון אולי בכושר הכי טוב בליגה, מוסא בן חיים ירצה להמשיך לנצח את חכים וקבוצתו. אזור סיימו את העונה ועמדו ביעד שלהם - להישאר בליגה. חולון סיימו חלק ראשון במטרה, חלק שני זה בפלייאוף. הימור שלי: חולון ינצחו בלי קושי.

פדידה: משחק קשה מאד. אזור קבוצה ביתית מאוד, חולון קבוצה מאד מאמנת העונה תחת מוסא בן חיים. אזור היום הגיעו למצב שהם רוצים רק להישאר בליגה, וחולון רוצים להבטיח את עצמם בפלייאוף עליון. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

 

מוסא בן חיים רוצה להבטיח מקום בפלייאוף (מני בן ארי)

 

מכבי יפו-מכבי יבנה, שישי, 14:00 שכונת התקווה

אוהד: איזה משחק יהיה לנו ביפו. אורי קרגולה שעושה עונה ענקית עם שחקניו הצעירים, מגיע למשחק מול יבנה כשווה מול שווים. יפו בבית שווה ניצחון על יבנה החזקה. קרגולה מול יבנה זה סיפור בפני עצמו, לאחר שהחלוץ נחשב ונבחר לשחקן הכי טוב של יבנה בעשור האחרון, והיה האחראי הישיר על העליה מלפני כמה שנים. השנה יבנה קבוצה עם סגל אדיר ושמות מפוצצים, אבל עדיין במקום השני. יפו ללא שמות מפוצצים אבל חבר'ה שרוצים ויראו ליבנה מה עדיף. צעירים ומוכשרים משמות גדולים. הימור שלי: ניצחון יפואי.

פדידה: יפו קבוצה מאד לא מובנת, אמרו כל העונה שאין להם שחקנים ואין להם כסף, ולא יודע איך קבוצה עם קהל כזה גדול בשכונת התקווה ולא מצליחה להביא ספונסר גדול שיעלה אותה לליגות הבכירות. יבנה בנו קבוצה חזקה ועומדים במטרות. מול יפו הם חייבים לנצח כדי להמשיך הלאה בפלייאוף. הימור שלי: ניצחון ליבנה. 

 

בית"ר נורדיה-מ.ס. כפר קאסם, שישי, 13:00 ירושלים-הר חומה

אוהד: נורדיה קבוצה בכושר מצוין ויצא לי לראות אותם מול יבנה, שיחקו באמת מצוין. ויקטור גניש עושה עבודה נהדרת בנורדיה. כפר קאסם מתחילים לחזור למסלול הניצחונות אבל יהיה להם קשה לנצח את נורדיה בירושלים. כפר קאסם נתנו הצגה מול מחנה יהודה ואני מקווה שימשיכו להרשים, אבל מול נורדיה אני מאמין שהם לא ינצחו. הימור שלי: ניצחון לנורדיה.

פדידה: אני מאד מעריך את העבודה של ויקטור גניש בנורדיה, והם ינצחו את המשחק הזה. כפר קאסם לא קבוצה טובה ולא יציבה במשך כל העונה, אבל החליפו מאמן עכשיו ויכול להיות שינוי לטובה למרות שאני לא מאמין שיוכלו לנצח בנורדיה לאחר שויקטור גניש חיבר קבוצה מפורקת. הימור שלי: ניצחון קל לנורדיה.

 

ויקטור גניש עושה עבודה נהדרת בנורדיה (מני בן ארי)

 

הפועל מחנה יהודה-עירוני קרית גת, שישי, 12:00 מושבה סינטטי

אוהד: משחק עונה בתחתית ללא ספק! מחנה יהודה עם אודי כבודי על הקווים וההתלהבות של החלפת מאמן, וזה אמור לבוא לטובתם מול קרית גת. ניצחון של מחנה יהודה והכל פתוח, ניצחון לקרית גת והם מבטיחים כמעט סופית את מקומם בליגה. קרית גת קבוצה חזקה מאד ויודעת את חשיבות המשחק והניסיון שלהם בקרבות תחתית יבוא לטובתם. מחנה בבית חייבת להוציא לפחות תיקו וזה גם מה שיהיה. הימור שלי: תיקו.
פדידה:
מחנה אני עוקב אחריהם כל העונה, יש להם קבוצה מאד חלשה ואולי אודי כבודי יוכל לשנות לטובה את הקבוצה ולשפר אותה, אבל הקבוצה מאד חלשה מבחינת שחקנים. גם בקרית גת יש מאמן צעיר שלומי משה, שאני מאמין שיגיע רחוק. מה שמשחק במשחקים כאלה זה הניסיון ולכן אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו. הימור שלי: תיקו.

 

ניצחון בכורה של כבודי, והכל פתוח בתחתית

 

מילה לסיום: "צריך להעיר את ליגה א' מחדש מבחינת הרעב, להביא שחקנים טובים כי בעבר זאת הייתה הליגה הכי מעניינת. מקווה ששנה הבאה תהיה ליגה פתוחה ומעניינת כמו שכולנו אוהבים".

 

אוהד רון מארח את חנן פדידה: תחזית ליגה א' דרום מחזור 24

הוסף תגובה
תגובות
  1. פדידה (יפואי 15-03-2018, 14:19)
    פדידה עוד אחד שמבין כדורגל שכחת שהורדתה את בני יפו ליגה הבאתה 15 שחקנים ולא עשית כלום יאפס
  2. קביליו יפו (יפואי 15-03-2018, 14:22)
    פדידה יפו יהיו בפליאוף אתה לא יודע לפרגן יאפס מאופס
  3. אזור תתכוננו, אתם הולכים לקבל בראש (פרדי 15-03-2018, 14:30)
    חולון יאכלו אתכם, למה מי אתם בכלל?
  4. אזור תקבלו 3 חתיכות!!! (חולוניה 15-03-2018, 14:33)
    אתם קבוצה פח!! מי זה קובי כהן? 3 חתיכות!!
  5. שחקן קטן יפו גדולה (יפו אימפריה 15-03-2018, 14:34)
    יפו יעשו פלייאוף יצר עין קנאי
  6. תותח אמיתי (פדידה 15-03-2018, 14:34)
    סוף סוף מישהו מדבר דברים אמיתיים לא מקשקש פדידה מבין ואוהדי יפו שבו בשקט
  7. ליגה א פח (שלומי 15-03-2018, 14:35)
    כל מילה בסלע פדידה
  8. שחקן גדול (ניסים מארמורק 15-03-2018, 14:36)
    פדידה. לא עוצר היה שחקן גדול וגם יורה הכל מהפה נכון שהליגה חלשה אבל תביא כסף פדידה מהבית וניראה
  9. חחחחח (אליהו צפריר 15-03-2018, 14:37)
    מחר תוכיחו לפדידה שהוא יכול לדבר ותנצחו יפו
  10. פדידה אוהבים אותך (יפואי 15-03-2018, 14:38)
    אתה חסר לליגה א
  11. חלוץ גדול והכי מקושר בכל הליגה הזאת (עדני 15-03-2018, 14:40)
    היחידי שיכול להביא 10 שחקנים ביום לקבוצה תילמדו מימנו בעל הבתים של קבוצות בושה שחקן נורמלי לא מגיע
  12. פדידה צודק (אוהד יפו 15-03-2018, 14:51)
    אנחנו לא מפסיק טובים לפלייאוף. בסוף זה לא יספיק
  13. פדיחה (לנדו 15-03-2018, 14:52)
    כמה מבין חנן פדיחה בליגה א' דרום ראינו בעונה שעברה. הצנע לכת חנן ! בבני יפו אורתודוקסים עדיין מלקקים (לקקי !) את הפצעים.
  14. פדידה אתה פתטי (אוהד יפו 15-03-2018, 15:22)
    אין לך מושג בכדורגל , בכלל צפית באיזה שהוא משחק הליגה א' דרום השנה או שאתה ניזון מ...שנאה/אהדה לקבוצות מסוימות, אתה יכול להמר על קבוצות שיגיעו לפלייאוף אבל להצהיר בשמחה שיפו לא יגיעו מראה איזה אדם קטן וחדל אישים אתה ,להאיר את עיניך מתפרסם בגולר סקר לגבי הקבוצות שיגיעו לפלייאוף יפו נמצאת ב3 מתוך 4 אפשרויות באחוזים גבוהים והאפשרות היחידה שיפו לא מופיעה קיבלה 3% בלבד וזה כנראה גם אחוז ההבנה שלך בכדורגל .
  15. אזור זרזור (שונאזור 15-03-2018, 16:16)
    חולוניה אחים,תנו לאזור זרזור ,שימו להם שלוש,ארבע חתיכות שיסתמו את הלוע המסריח ,הרבה יותר מהחיריה
  16. קובי כהן שחקן מעל הליגה (עזרא מהלאפות 15-03-2018, 17:29)
    ניסיון, יכולת, הכל. מי זה חולון שיפתחו עליו?
  17. מחר תבין מי זאת חולון!!! (לעזרא מהלאפות 15-03-2018, 18:34)
    קובי כהן הוא סוס מת!! כל אזור פח!! 3-0 קל לחולון!!!
  18. קופביליו סתמו תג'ורה (אזוריה 15-03-2018, 18:37)
    3 אפס קל
  19. חחחח (אזוריה 15-03-2018, 18:37)
    יפו הזבלות אוכלי בצל
  20. לא פדידה. פאדיחה (יפואי 15-03-2018, 19:50)
    מי את בכלל פדידה ? אתה יכול לצחצח לנו את הנעלים יפו תעבור את יבנה פעמים , ותעיף אותה מהפליאוף עם קצת מזל אולי סוף סוף נעשה את זה העונה
  21. קובי כהן סגור בחולון שנה הבאה וגם דניאל רז על הכוונת (אחד שיודע 15-03-2018, 20:32)
  22. פדידה לך תנוח (אוהד רון 15-03-2018, 20:44)
    אתה מבין כדורגל אבל אתה מדבר שטויות יפו קבוצה ברמה פדידה תיהיה מאמן לא פרשן
  23. נס ציונה (סלים 15-03-2018, 20:45)
    פדידה אוהבים אותך בבני יפו עזרת מאד נס ציונה תעלה עזרת לנו כל המאמנים שברחו לנו אתה באת והוכחת לפחות מי שמנסה לא מפחד ליגה א פח אשפחה
  24. נגמר הסרט, היום קובי כהן יפרק את חולון ואת מי שליכלך אליו (חתוכה 16-03-2018, 09:24)
    קובי מותק אל תאכל משהו כבד לפני המשחק