"בשלב הזה של העונה, כל משחק הוא קריטי"

כך אמר שלומי משה, הסמל הכי גדול של קרית גת, שקיבל העונה את המושכות והוא בדרך להוביל את קבוצתו לחוף מבטחים. שלומי מדבר על ניצחונה האחרון של הקבוצה מול בקעת הירדן ולקראת משחק התחתית החשוב מול מחנה יהודה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-03-2018
  • 08:53

השבוע שיחקתם מול הבקעה. איך אתה מסכם את המשחק?

"היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה מצוינת שבאה במומנטום ורצתה להתקרב לפלייאוף העליון, מצד שני במשחק לא גדול שלנו לעומת החודש האחרון ששיחקנו כדורגל של קבוצת צמרת, הצלחנו להשיג ניצחון חשוב מאוד ברוך השם".

 

מה מה אתה חושב על קרבות התחתית הבוערים...מי תרד מי למבחנים?

"העונה הליגה קשה מאוד, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה להוציא את הוד השרון שדווקא אני חושב שבמשחקים שנותרו, הם יצליחו להוציא נקודות. אנחנו מגיעים לישורת האחרונה וכל ניצחון קריטי. בתחתית דימונה, מחנה, הכוח ואנחנו נאבק על ההישארות שלדעתי אם הכוח ינצחו את הוד השרון השבוע הם יצאו ממאבקי ההישרדות".

 

"אנחנו במומנטום חיובי" (דן יידוב)

 

העונה אתם גם בתחתית. קרית גת זה מועדון גדול בליגה א' עם הרבה קהל שמגיע לו יותר. האם עונה הבאה נראה את זה?

"האמת שזה מאוד מאכזב כבר עונה שנייה להיות בתחתית, הקהל הנפלא שלנו מלווה אותנו תמיד בטוב וברע, ברור לנו שמגיע להם יותר ממה שאנחנו מציגים עד עכשיו, אבל אני בטוח שאנחנו בעזרת השם נפצה אותם בעונה הבאה עם דודו בן לולו היושב ראש ואבירם דהרי ראש העיר, שאני סמוך ובטוח יעשו את הכל שתהיה פה קבוצה אטרקטיבית שנה הבאה. אבל קודם אנחנו צריכים להבטיח את ההישארות השנה וזה לא יהיה פשוט וקל".

 

השבוע יש לכם משחק עונה נגד מחנה יהודה. ניצחון ואתם כנראה נשארים בליגה, האם יש הכנות מיוחדות למשחק?

"המשחק נגד מחנה זה משחק מאוד חשוב וקשה,  בסינטטי מאוד קשה לפתח משחק ובטוח שזה לא יהיה טיול עבורנו, אבל אני מאמין מאוד בשחקנים שלנו. אנחנו במומנטום חיובי ואנחנו רוצים לעשות עוד צעד משמעותי לעבר המטרה שלנו, וזה להישאר בליגה בעזרת השם. אין יותר מידי הכנות מיוחדות, אנחנו מתכוננים כמו שמתכוננים לכל משחק, אחרי המשחק הזה יש עוד שישה משחקים שזה המון נקודות ובסופו של דבר זה עוד משחק, אומנם חשוב מאוד אבל כל משחק בשלב הזה של העונה הוא קריטי וחשוב".

 

מה לדעתך הנקודות תורפה שלהם?

"לכל קבוצה בליגה יש נקודות תורפה כמו שגם לנו יש, אנחנו ננסה לנצל את הדברים הטובים שלנו, נתאמן טוב עד המשחק ובעזרת השם אני מקווה שנחזור עם תוצאה טובה".

 

לסיום מה נאחל לך?

"נאחל בריאות לכל השחקנים העסקנים והאוהדים של כל הקבוצות, ובמישור הספורטיבי נאחל שמכבי קרית גת תישאר בליגה כמה שיותר מהר, כי זה מגיע בראש ובראשונה לאוהדים שלנו ליו"ר ולהנהלה ולשחקנים שנותנים את כל כולם".

שלומי משה על הקווים של קריית גת (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי משה המלך (ארגון הלב הצהוב MKG 15-03-2018, 11:07)
    אוהבים אותך שלומי בע"ה נעשה ונצליח !
  2. כל תוצאה מלבד ניצחון של קרית גת תהיה הפתעה (קרית גת קבוצה עדיפה 15-03-2018, 13:01)
  3. חבל על הזמן (קרית גתי 15-03-2018, 14:08)
    גם עונה הבאה ישחקו כול העונה כדי לא לרדת כך זה ימשך אני מבקש לא למכור סיפורי סבתא לקהל היקר של מכבי כי אין כסף לעיריה בגירעון עצום כול שנה יש בלגן עים משכורות .מגרש חדש יבנו רק אם יצמחו לקהל שערות בכף היד בקיצור הכול פוליטיקה וקומבינה