ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-23

איזה מחזור היה לנו השבוע, נס ציונה מנצחים את כפר שלם ושוב מגדילים את הפער מיבנה, לאחר שהאחרונה סיימה בתיקו רב שערים עם נורדיה. בתחתית יפו מביסה את דימונה וכפר קאסם את מחנה יהודה והפער ביניהן נשמר... אך מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-03-2018
  • 13:50

שוער:

בן וולובלסקי (מכבי יפו)

שוערה של מכבי יפו היה מצוין מול דימונה כשעצר לפחות 3 מצבים בטוחים של שערים בתחילת המשחק, ולמעשה שמר את יפו במשחק. יש לציין שגם תמיר ללו מכפ"ס ועידו לוי מיבנה שהיו מצוינים במשחקים שלהם בסופ"ש. 

 

שמר את יפו במשחק, בן וולובלסקי (דן יידוב)

 

הגנה:

אבי מסיקה (בית"ר כפ"ס)

בלמה של כפ"ס, היה ראשון לכל כדור, שחקן חזק שמשחק עם הרבה הקרבה בהגנה. בלם צעיר שאם ימשיך לעבוד קשה יגיע לרמות הגבוהות. אבי מגיע כל אימון מב"ש ומראה רצינות והרבה עבודה קשה. שאפו לבלם הצעיר על כח הרצון!

 

אבי צבאג (קרית גת)

אבי צבאג בלמה המנוסה והמצוין של קריית גת בעוד משחק נקי מטעויות, הנהיג את הגנת קריית גת, היה ראשון לכל כדור ונטרל לחלוטין את אליחי צברי והתקפת בקעת הירדן.

 

משחק נקי מטעויות לאבי צבאג (יח"צ)

 

צליל נחמיה (סקציה נס ציונה)

בלמה של מוליכת הטבלה, קיבל את ההזדמנות בהרכב ולקח אותה בשתי ידיים, עם משחק הגנה נהדר, היה ראשון לכל כדור גבוה, הגיע לכל כדור על הדשא לפני שחקני כפר שלם ולקינוח, כבש את שער היתרון של נס ציונה שלמעשה הוביל את נס ציונה לניצחון יקר.

 

רביד אשר (סקציה נס ציונה)

מגנה השמאלי של סקציה נס ציונה היה אחד מהטובים בשורותיה של נס ציונה דווקא במשחק ההתקפה של הקבוצה, עם פריצות נהדרות מאגף שמאל, שסיכנו את הגנת כפר שלם מספר פעמים.

 

קישור:

אורן אסיף ('ירמיהו' חולון)

קשרה שהצעיר של חולון, עצר את ההתקפות של כפ"ס וניהל את המשחק של קבוצתו. היה פעיל מאוד במשחק וכבונוס, כבש שער יפה בראש. 

 

אורן אסיף עם שער נהדר עם הראש (מני בן ארי)

 

אלון סולטן (כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם, לקח מנהיגות ובעיקר אחריות במשחק מול מחנה יהודה, והיה מצטיין המשחק כשעשה הגנה יוצאת מהכלל, והוציא את חבריו להתקפות מסוכנות וגם כבש שער חשוב. סולטן הצטיין יחד עם אוהד אדלשטיין וסאמח מרעב. 

 

נדב כידר (קרית גת)

נדב כידר הקפטן הבלתי נגמר של קריית גת, הוכיח למה הוא אחד מעמודי התווך של המועדון שבמשחק מצוין נטרל לגמרי את שחר בלילטי הפעלתן, ויחד עם זאת הוסיף שער ניצחון סופר חשוב, שעזר לקריית גת לנצח משחק חשוב במאבקי ההישארות.

 

דיוויד גומז (נורדיה ירושלים)

קשרה של נורדיה, היה מצוין מול יבנה, הטריד רבות את הגנת יבנה ועשה גול גדול עם הרבה סטייל, לאחר שהוריד כדור בחזה ועבר את עידו לוי שוערה של יבנה. גומז הוציא את קבוצתו להתקפות מסודרות ויצר הרבה מצבים לחבריו. 

 

הטריד רבות את הגנת יבנה, גומז (מני בן ארי)

 

תום מדהלה (מכבי שעריים)

קשרה של מכבי שעריים היה מצוין מול הכח ר"ג, כבש צמד שערים והיה פעיל מאד במשחק. מדהלה הוא הסמל הגדול של שעריים שעוד נשאר בקבוצה והוא זה שהשאיר את הקבוצה בליגה. 

 

התקפה:

סאן טוריאל (מכבי יפו)-כוכב המחזור!

חלוצה של מכבי יפו היה מצוין מול דימונה, הטריד רבות את הגנת דימונה, כבש צמד שערים והיה יכול לכבוש עוד שערים רבים. סאן חלוץ צעיר ומוכשר שחייב להמשיך לשחק ולהראות את יכולתו ולהתקדם. 

 

מאמן השבוע: ויקטור גניש (נורדיה ירושלים)

איסמעיל עאמר מאמנה של כפר קאסם הביא ניצחון ענק על מחנה יהודה כבר במשחקו הראשון בקבוצה. אורי קרגולה הביא ניצחון ענק עם מכבי יפו על דימונה. אבל מעל כולם הרשים השבוע ויקטור גניש מאמנה של נורדיה שהכין את קבוצתו בצורה נהדרת למשחק מול מכבי יבנה. אומנם המשחק הסתיים בתיקו 2-2 אבל היה משחק מצוין של נורדיה שכבשה צמד שערים והייתה קרובה לכבוש עוד.

 

ויקטור גניש מוביל את העולה החדשה לעונה נפלאה (מני בן ארי)

 

קבוצת המחזור: נורדיה ירושלים!

העולה החדשה לליגה א' עשתה תיקו מול מכבי יבנה כשכל השחקנים בקבוצה משחקים יוצא מהכלל, וללא רגשי נחיתות עמדו מול מכבי יבנה שנמצא במומנטום מצוין.

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-23

הוסף תגובה
תגובות
  1. יא אפס אל תכתוב עלינו יא סמרטוט (יבנה 13-03-2018, 15:25)
    אפס תשאר אפס אוכל חינם
  2. סאן טוריאל (יפו 13-03-2018, 15:55)
    אתה הולך לקבל זימון לנבחרת ישראל ליפני המשחק נגד ארגנטינה, בכל זאת כבשת נגד דימונה זה לא צחוק
  3. שכחת נורדיה קבוצת המילניום (יפואי 13-03-2018, 19:24)
    ניצחו את ברצלונה בחוץ