ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-24

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 28 שערים בלבד, 3 ניצחונות לקבוצות הבית... 3 ניצחונות לקבוצות החוץ ו-5 תוצאות תיקו. המוליכה שמשון כפר קאסם מאבדת נקודות, אך אור יהודה השנייה לא מצליחה לצמק את הפער עם תיקו ביתי. שמשון בני טייבה, נחלת יהודה ובית"ר פ"ת מנצחות בבית וכל שאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום של המחזור ה-24 אשר מוכיח כי הדרך להכרעות בצמרת רחוקה מאד, אבל בתחתית התמונה מתחילה להתבהר

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-03-2018
  • 11:52

מ.כ אור יהודה – איחוד בני ג'ת : 4-4

משחק אדיר התפתח באיצטדיון המחודש של אור יהודה כאשר המארחת לא הצליחה לצמק את הפער מהמוליכה למרות איבוד הנקודות של כפר קאסם. אור יהודה הובילה במשחק מספר פעמים אבל לבסוף המשחק הסתיים בתיקו רב שערים 4-4 . הכובשים לאוריהודה מאור מרציאנו, קובי בדש וצמד של ארנון טמיר לג'ת כבשו מור זאבי, שחף נעימי, עדן בן מנשה ואברהם חי . 2 הקבוצות כנראה תיפגשנה בפלייאוף ואם זה אכן יקרה מצפה לנו חווית כדורגל מרשימה של 2 קבוצות איכותיות.

 

2 שערים של ארנון טמיר לא הצליחו לנצח לאור יהודה את המשחק (גיא צמח)

 

שמשון ת"א -שמשון כפר קאסם : 2-2

לאחר שאיבדה גובה במשחקים האחרונים הוכיחה שמשון כי עדיין מדובר בקבוצה איכותית ולוחמת ומול קבוצת הכוכבים עם  הכסף הגדול של כפר קאסם הוכיחה כמה זה נכון ועצרה את הדהירה של קבוצתו של שי מאור, המשחק נפתח בסערה שכבר בדקה השניה יוסף אבו לאבן העלה את כפר קאסם ליתרון, רפי סגל השווה כעבור 12 דקות, הנדנדה נמשכה כאשר איוב עבו סבית החזיר את היתרון למוליכת הטבלה אבל אורי אשורוב בדקה ה-35 השווה וקבע את תוצאת המשחק 2-2.

 

קרית אונו – צעירי טייבה : 1-1

קרית אונו ממשיכה ברצף המשחקים ללא הפסד ונראה כי התחברה בזמן הנכון והיא תילחם עד הסוף נגד הירידה אבל לבסוף ככל הנראה תיחלץ ותישאר בליגה , מול השלישית בטבלה צעירי טייבה קרית אונו היתה ראויה לקצת יותר מנקודה, קרית אונו עלתה ראשונה ליתרון משער מהיר של מישל רובינוב אבל איתי אוחיון מטייבה השווה בפתיחת המחצית השניה , 2 הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שיוסי גואטה מקרית אונו ומתן בן נעים מטייבה הורחקו.

 

דורון דריי עם עוד משחק משובח, נמצא בכושר נהדר ושידרג משמעותית את קרית אונו מאז שהצטרף בינואר (גיא צמח)

 

שמשון בני טייבה – עמישב פ"ת : 0-1

שמשון בני טייבה עם סגל השחקנים האיכותי שלה מנצחת בביתה משחק חזוב מאד ומצמקת את הפער מהמקום החמישי המוביל לפלייאוף העליון ל-3 נקודות בלבד ותעשה הכל כדי להיות שם . שער בודד של חטיב עבדאלטיף הקנה את הניצחון החשוב לחניכיו של מאמון עמאר לעומתם עמישב פ"ת עדיין בתמונה הסכנה למשחקי ההצלבה נגד הירידה.

 

בית"ר פ"ת – עירוני בית דגן : 1-2

בית"ר פ"ת משיגה ניצחון יקר מאד נגד בית דגן שמאבדת גובה במחזורים האחרונים וככל הנראה הניצחון של פ"ת מבטיח לה עוד העונה בליגה ב'. בית"ר פ"ת עלתה ליתרון משערו של שגיא פישביין במחצית הראשונה אבל שער עצמי של פ"ת השווה את התוצאה אבל בסופו של דבר יניב דוד הבלתי נגמר מראה שלצעירים יש מה ללמוד מהותיקים ובדקה ה-91 מנצחת לפתח תקוה את המשחק כשהוא 9 דקות בלבד על המגרש.

 

יניב דוד מוכיח שכוחו עדיין במותניו ומנצח לפתח תקוה את המשחק בדקה ה-91

 

פרדסייה – בני יפו אורתודוכסים : 0-0

פרדסייה ככל הנראה תרד ליגה כי לסגור פער של 9 נקודות ב-6 משחקים זה לא פשוט אבל היא נלחמת עד השנייה האחרונה והשבוע נגד יפו היתה שווה יותר מנקודה אבל לא הצליחה להבקיע והמשחק הסתיים ללא הכרעה , יפו נותרה ב-10 שחקנים כבר בדקה השלישית לאחר הרחקתו של לואי אבו גאנם.

 

נחלת יהודה – א.ס חולון : 0-6

קבוצתו של ציון עזרא ממשיכה במסע ההיחלצות שלה והשבוע נגד חולון שכבר ירדה ליגה זה לא היה מסובך כל כך, שלושער של מוחמד שרבוש המצוין ושערים של רועי אליהו , רוני אוחנה ושי גבאי קבעו את התוצאה וכרגע נחלת רחוקה 4 נקודות ממשחקי ההצלבה כנגד הירידה והיא בדרך הנכונה להישאר בליגה.

 

מוחמד שרבוש כובש שלושער בניצחון נחלת יהודה 

 

כפר קאסם שועאע – רו"ח ת"א : 2-2

כפר קאסם עם עונה לא רעה מבחינתה אירחה במגרשה את רו"ח ת"א מהתחתית אבל מי שגנב את ההצגה היה השחקן הכי טוב של רו"ח תל אביב ישראל בורוכוב שכבש צמד אבל השאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים שוב כבר בדקה ה-60 , אבל למרות החיסרון המספרי רו"ח נלחמה עד הסוף ויצאה עם נקודה יקרה ממגרש קשה מאד והיא עדיין מסובכת בתחתית.

ישראל בורוכוב עם שני שערים ואדום (גיא צמח)

 

מצטייני המחזור:

שחקן המחזור: יניב דוד מבית"ר פ"ת אומנם שיחק רק 13 דקות אבל נכנס וכבש את שער הניצחון לקבוצתו שככל הנראה השאיר אותה בליגה.

מאמן המחזור: שמעון ועקנין מאמנה של שמשון ת"א עוצר את הדהירה של כפר קאסם ומוכיח שוב שיש לו קבוצה מצויינת והוא מוביל אותה מצוין.

 

 

קבוצה מצטיינת: בית"ר פ"ת משיגה ניצחון גדול נגד עירוני בית דגן שנלחמת על הכניסה לפלייאוף העליון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 24

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה (אפי מימון 06-03-2018, 07:11)
    לכל האוהדים להגיע בהמונכם היום למשחק אני יצעיד את הקבוצה ואת העיר ברגע שיבחר לראשו
  2. קדימה אור יהודה נשמתי (אפי מימון 09-03-2018, 11:11)
    להגיע היום בהמונכם לפרדסיה מנצחים וקסם לא מנצחים ואז הדרך קצרה לאליפות רק אפי מימון י