"יש סגל שחקנים טוב, מסתכלים ממשחק למשחק"

כך אמר מאמנה החדש של מ.ס. כפר קאסם, איסמעיל עאמר. איסמעיל החליף את אוהד בוזגלו שנכשל בקבוצה. לאיסמעיל שנחשב לאחד השחקנים הכי טובים שגדלו בכפר קאסם, עם עבר עשיר בליגת העל במכבי פ"ת יש את כל התכונות להצליח. איסמעיל הבחור הצנוע עם ניסיון רב, חייב להוציא את הקבוצה לדרך חדשה

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-03-2018
  • 10:40

איסמעיל עאמר, בן 41, שחקן עבר במ.ס. כפר קאסם, היה אחד השחקנים הגדולים שגדל בכפר קאסם, לאחר ששיחק במכבי פ"ת את מיטב שנותיו, כ-15 שנים בקבוצה הבוגרת בליגת העל והיה נחשב לשחקן בכיר ביותר במועדון מפ"ת. איסמעיל בשנים האחרונות עבר קורס מאמנים בכיר וצבר ניסיון רב באימון מחלקות הצעירות של המועדון. עאמר אימן בנערים במ.ס. כפר קאסם, שועאע נוער שנתיים והעונה בנערים א' במ.ס. כפר קאסם בליגה ארצית (מקום שלישי) שנחשבת לליגה מאד חזקה. 

 

איסמעיל, מברוק על בחירתך למאמן כפר קאסם, ספר קצת על תחושותיך...

"תודה רבה. מעריך את זה מאד. תודה להנהלת הקבוצה שהאמינו בי ונתנו לי את האמון לאמן את הקבוצה. אני שיחקתי במועדון הזה והייתי שותף לעליית הקבוצה מליגה ב' לליגה א'. זאת מעין סגירת מעגל עבורי כי התחלתי את דרכי בכדורגל בכפר ועזבתי לפ"ת".

 

מה המטרות שאתה יכול להצהיר עליהן עכשיו. הרי קשה להאמין שתגיעו לפלייאוף עליון?

"אני לא מגדיר מטרות בשלב זה. המטרה היא לחשוב ממשחק למשחק איך לנצח. בקבוצה יש חומר שחקנים טוב, אני ראיתי כמה וכמה משחקים של הקבוצה העונה ואני חושב שיש שחקנים טובים מאוד ביחס לליגה א'. ויש שחקנים עם ניסיון בליגה והכל עניין של חיבור נכון והלוואי ונעלה על דרך המלך והכל יתחבר לנו".

איסמעיל לא רוצה להרחיב יתר על המידה ורק מעדיף לסכם: "שיהיה בהצלחה לכולם, לשחקנים, לקהל ושרק נהנה מכדורגל".

 

אנחנו מאחלים שיהיה בהצלחה לאיסמעיל עאמר בתפקידו החדש, יש לו את כל הנתונים להצליח ובגדול במועדון. ויותר גרוע כבר לא יכול להיות אחרי המאמן שהיה לפניו.

איסמעיל עאמר, מאמנה הצעיר והמוכשר של כפר קאסם (צילום באדיבות אתר קאסמוואי: לוטפי עיסא)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה נסיון (הוגה דעות 04-03-2018, 13:25)
  2. זוכר אותו שחקן ענק (מכבי פתח תקווה 04-03-2018, 17:11)
  3. שחקן ליגת העל הוא יכול להצליח (שיהיה בהצלחה 04-03-2018, 17:12)
  4. אימון הקבוצה כיד ימינו של איסמעיל (נתן שפירא 06-03-2018, 10:08)
    התנצלות:נכון שהייתי מועמד ורציתי לתת מנסיוני ומרצי מכל הלב לטובת הצלחת הקבוצה ,וזאת כבר לאחר שהיו הסכמות ביני לבין היו"ר טארק , אך מי שהחליט שבסופו של יום לא אהיה במערכת הם אנשים אינטרסנטיים שמונחים מטעמים פוליטיים וכל הבנה או קשר לאימון או מעבר לזה הם כישלון אחד עצוב . מתנצל כפר קאסם על כך שלא יכול לתרום לטובת הקבוצה המועדון וכמובן הקהל ,בהצלחה לאיסמעיל ולצוות שלו