ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-22

המחזור ה-22 הסתיים בליגה א' דרום, מחזור בו נס ציונה מפסידה ויבנה מנצחת והפער מצטמצם ל-6 נקודות בלבד. בתחתית אין שינוי משמעותי לאחר שמחנה יהודה ודימונה מפסידות. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-03-2018
  • 09:14

שוער:

תומר ליטבינוב (בקעת הירדן)

שוערה של בקעת הירדן היה מצוין מול כפר קאסם, שמר על רשת נקיה לאורך כל המשחק והתאמץ במיוחד בדקה ה-70, כשהציל באחד על אחד מול חלוץ כפר קאסם פאדי זיאדה. 

 

הגנה:

מוטי עלפי ('ירמיהו' חולון)

מגנה של חולון, סגר את צד ימין ועשה הגנה יוצאת מהכלל, בהתקפה לא הפסיק לייצר מצבים לחבריו. מוטי מטבעו הוא שחקן התקפה ורואים את הכישרון שלו בכל יציאה להתקפה, בישל שני שערים והיה מעורב בעוד הרבה התקפות של קבוצתו.

 

מוטי עלפי, בצהוב, מגן מצוין שעשה התקדמות אדירה העונה. צילום: מני בן ארי

 

אור אלקבץ (מכבי יבנה)

בלמה המצוין של מכבי יבנה, שמר על קו הגנה חזק, היה ראשון לכל כדור בגובה ולמעשה שמר על היתרון של קבוצתו ולא נתן למחנה הזדמנות להשוות. 

 

ציון זקן (נורדיה ירושלים)

בלמה הוותיק של נורדיה, סגר את ההגנה ושמר חזק על יוני רביבו מדימונה ולא נתן לו לעשות כלום על המגרש. ציון בלם מנוסה מהוותיקים בליגה!

 

קישור:

גמליאל פרץ ('ירמיהו' חולון) - כוכב המחזור!

איזה שחקן גמליאל פרץ. היה מצוין מול כפר שלם, גמליאל שחקן מהיר מאד עם שליטה נהדרת בכדור, וביום שישי מול כפר שלם היה חד וראו את זה בגול היפה שכבש. גמליאל מעורב בכל התקפה של חולון ובישל עוד שער לטובת קבוצתו.

 

גמליאל פרץ, מס. 11 בצהוב, כוכב המחזור!! משחק ענק שלו מול כפר שלם הביא ניצחון. צילום: איתן ידגר.

 

שי ניסים (נורדיה ירושלים)

הקשר שמשחק מתחת לחלוץ בנורדיה, כבש שער ובישל עוד אחד מול דימונה. ויחד עם דביר ברוך הצעיר שפתח לראשונה בהרכב, הם היוו קישור מצוין מול דימונה, שיחקו לעומק, הגיעו למצבים ולמעשה גמרו את המשחק עם שערים קלים שכבשו. 

 

מתן בן יעקב (מכבי יפו)

קשרה של מכבי יפו היה דומיננטי מאוד מול מוליכת הטבלה, נס ציונה. מתן הניע את קבוצתו נהדר וקינח בשער ענק שבסופו של דבר התברר גם כשער הניצחון של יפו. 

 

איציק בן סלומון ('ירמיהו' חולון)

קשרה האחורי של חולון, מנהל את המשחק מהחלק האחורי של קבוצתו, מחלץ כדורים רבים ומוציא את חבריו להתקפות מעבר יפות. ומול הכפר הוא התכבד בשער נגיחה בזינוק יפה. שחקן מעל הליגה שנותן את הנשמה בכל משחק. 

 

איציק בן סלומון, משחק נהדר שלו סידר ניצחון לחלון. כבש שער יפה עם הראש. צילום: איתן ידגר.

 

יוסי סלליך (מכבי יפו)

שחקנה הקיצוני של מכבי יפו היה אחד מהבולטים בשורותיה של יפו בניצחון הגדול מול נס ציונה. יוסי בישל מספר מצבים נהדרים לחבריו, שעם קצת יותר ריכוז של חלוצי יפו, התוצאה צריכה הייתה גבוה יותר.

 

יוסי סלליך, שחקן נהדר שיכול להגיע רחוק (גיא צמח)

 

התקפה:

אלנתן סלמי (בית"ר כפ"ס)

חלוצה של כפ"ס חוזר לכושר במשחקיו האחרונים ובייחוד במשחק מול הוד השרון, הטריד רבות את הגנת הוד השרון, כבש שער והיה שווה עוד מספר שערים. אם אלנתן יחזור לכושרו מלפני שנתיים, כפ"ס תהיה מועמדת רצינית לעלות דרך הפלייאוף. 

 

שרון גורמזנו (מכבי יבנה)

חלוצה המצוין של מכבי יבנה, הגיע מאשקלון לפני כמה שבועות ועכשיו רואים תוצאות. גורמזנו למרות שלא פתח במשחק בגלל פציעה,במפשעה נכנס מחליף, כבש צמד והביא עוד ניצחון לקבוצתו שמצמצמת את הפער מנס ציונה ומראה יכולת גבוהה והרבה בזכות גורמזנו.

 

שרון גורמזנו חזר למכבי יבנה, והשערים מתחילים להגיע (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור:

שלומי עמר עשה ניצחון ענק מבחינתו ומבחינת קבוצתו עם שעריים. אלי כהן מאמנה של יבנה מוכיח הרבה אופי ולמרות כל המיני בלגן שהיה בשבוע האחרון ידע לנהל ולהביא את קבוצתו לניצחון ענק על מחינה יהודה. מוסא בן חיים עם משחק ענק של קבוצתו מול כפר שלם, אבל מעל כולם הצטיין השבוע אורי קרגולה מאמנה של מכבי יפו, שלא ברור איך הוא עושה את זה עם שחקנים צעירים, אבל כנראה מאד מוכשרים והוא מנצח את נס ציונה בחוץ, שאפו!!!

 

שאפו גדול למאמנה של מכבי יפו, אורי קרגולה - מאמן המחזור של יפו (גיא צמח)

 

קבוצת המחזור: מכבי יפו

הקבוצה הצעירה של מכבי יפו, הגיעה לנס ציונה מול המובילה הגאה ועשתה ניצחון מרשים ומגיע להם ללא ספק להיות קבוצת המחזור השבוע.

 

 

תמונת המחזור: שייכת לאיתן ידגר במשחק של כפר שלם מול חולון. יונתן שבי, שוער כפר שלם לא יכול לפנדל של רועי דיין.

 

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-22

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה מגן לירמיהו (טאקו הבתול + נומה = אהבה 06-03-2018, 11:19)
    שורף את הקו כמו קונט והייסטר ,האימונים עם ששלי עבדו.
  2. תפסידו לכתוב כאילו זה ששלי (ששון כושנגי 06-03-2018, 16:32)
    ששלי לא מגיב וגם לא יתוש הסופה יגיע רחוק
  3. שוער הפועל אזור הוא הכוכב האמיתי של המחזור (ללי 08-03-2018, 15:40)