חלוקת נקודות : הכח רמת גן וקרית גת מסיימות בתיקו 1-1

במסגרת המחזור ה-22 אירחה הכח רמת גן מהמקום ה-11 את קרית גת מהמקום ה-13 לקרב תחתית עיקש על שש נקודות, על כר הדשא קיבלנו משחק שקול עם שתי מחציות שונות בתכלית, מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של קרית גת שכבשה ראשונה, ובמחצית השנייה הכח שלטה והצליחה להשוות, בסיום 1-1 מוצדק וחלוקת נקודות

  • על ידי: גיא צמח
  • 04-03-2018
  • 18:43

הכח ר"ג הגיעה מעודדת מהניצחון בשבוע שעבר נגד כפר קאסם, לעומתה קרית גת הגיעה לאחר 2 הפסדים רצופים, ורצתה לעצור את הסחף בכל מחיר .

קרית גת פתחה את המחצית הראשונה בסערה ושלטה לכל אורכה תוך כדי שהיא מגיעה לאין ספור מצבים של שחקני ההתקפה שלה ושטפה כל חלק במגרש.

 

אלדר פשחצקי שוערה של הכח משאיר אותה במשחק (גיא צמח)

 

רון למל שוערה של קרית גת עם משחק טוב (גיא צמח)

 

בדקה ה-30 קרית גת גם באה על שכרה ועלתה ליתרון מוצדק, יניב מזרחי חלוצה המצויין של קרית גת משתלט על הכדור בחזה מחוץ לרחבת ה-16 ומכניס עם העקב למאי מזל שמול השוער לא מתבלבל וקובע 1-0 לקרית גת.

 

מאי מזל מעלה את קרית גת ליתרון (גיא צמח)

 

שחקניו של שלומי משה המשיכו ללחוץ על הדוושה על מנת להגדיל את היתרון אבל עד למחצית התוצאה נשמרה 1-0 לקרית גת.

שלומי משה מאמנה של קרית גת רצה לעצור את הסחף (גיא צמח)

 

חיים סירוטקין העיר את שחקניו בהפסקה (גיא צמח)

 

במהלך הפסקת המחצית ניתן היה שמוע את צעקותיו של חיים סירוטקין מאמנה של הכח רמת עד ליציע ואכן סירוטקין הצליח להעיר את שחקניו ובמחצית השניה ראינו משחק שונה לגמרי ובשליטה מוחלטת של הכח בעיקר במרכז המגרש ומנגד קרית גת הלכה אחורה עשתה הכל על מנת לשמור על היתרון.

בדקה ה-76 הלחץ של שחקני הכח נשא פרי כאשר הגבה מדוייקת לרחבה מצאה את דוד גרדש המחליף שנכנס 7 דקות קודם וגרדש בבעיטת וולה אדירה מ-13 מטרים מדביק את הכדור לרשת ורץ לחגוג את השיוויון שכל כך הגיע להכח, שערו של גרדש קובע 1-1.

 

חילוף מנצח - דוד גרדש עולה מהספסל ומבקיע שער אדיר (גיא צמח)

 

עד לסיום שתי הקבוצות יכלו להכריע את המשחק כאשר ויתרו על משחק מסודר והתקפה רדפה התקפה ורק חוסר רכיוז מצד שתי הקבוצות הותיר את התוצאה על כנה , בסיום 1-1 מוצדק.

 

הקהל שהגיע למשחק נהנה משער מצוין של גרדש (גיא צמח)

 

תגובתו של חלוצה המצוין של קרית גת ומבשל השער יניב מזרחי: "נקודה מוצדקת, מחצית ראשונה הגענו למצבים ממש טובים ויכולנו לסיים את המשחק כבר במחצית הראשונה. ירדנו עם 1-0 לטובתנו והאמנו שהמשחק הזה הוא שלנו. במחצית השנייה הכח שלטו במשחק וחוץ ממצב אחד לא הגענו למצבים, הכח לעומת זאת נשארו עקשנים, לא ויתרו ותקפו וזה בא על שכרם. רצינו 3 נקודות, אבל נצטרך לכבוש יותר שערים בשביל להבטיח לעצמנו ניצחונות. בטוח שנעשה את זה כבר במשחק הבא".

תמונת המשחק - מאי מזל מיואש מהשיוויון וברקע החגיגות של גרדש כובש השער להכח (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תודה למאמן קרית גת (רונן 05-03-2018, 06:52)
    מחצית ראשונה קריית גת היו עדיפים ויכלו לתת לנו 3 , מעכלת מצוינת של השוער שלנו הצילה אותנו אבל במחצית השנייה כמו כל המאמנים בארץ ,קריית גת שיחקה בונקר ואז שלטנו במשחק , מצי המאמנים כבר יבינו שלחץ גבוהה ולתקוף כל הזמן זו ההגנה הכי טובה, מאמן פחדן , תו
  2. סיקור מדיוק רואים שהיה כתב במשחק (בני דנוך 05-03-2018, 12:37)
    סיקור מדיוק!! ולא כמו באתר השני של איזה כתב עילג שלא נוכח במגרש ומסקר על רקע אישי ורוצה לפגוע במאמן ובקבוצה סירוטקין מאמן מציון מאחל לכל קבוצה בארץ מאמן מקצועי ברמה גבוהה כמו סירוטקין וכל מי שמנסה לפגוע בו שיוכאל את הכבוע
  3. סיקור מדיוק רואים שהיה כתב במשחק (בני דנוך 05-03-2018, 12:37)
    סיקור מדיוק!! ולא כמו באתר השני של איזה כתב עילג שלא נוכח במגרש ומסקר על רקע אישי ורוצה לפגוע במאמן ובקבוצה סירוטקין מאמן מציון מאחל לכל קבוצה בארץ מאמן מקצועי ברמה גבוהה כמו סירוטקין וכל מי שמנסה לפגוע בו שיוכאל את הכבוע