אוהד מארח את אביחי יחיא: תחזית ליגה א' דרום מחזור 22

השבוע החלטתי לארח את היו"ר אולי הכי חזק בליגה א', אביחי יחיא, יו"ר כפר שלם. אביחי שמכיר את הליגה ומכיר כל קבוצה בליגה, אביחי שהוא יו"ר מעורב מאד בליגה, חושב שנס ציונה תעלה ליגה ומגיע למאמנם טסלפפה שאפו ענק וחושב שהם ינצחו את מכבי יפו. יבנה גם תנצח, ובתחתית דימונה תעשה תיקו ומחנה תפסיד... שווה לראות את התחזית של אביחי בשבוע זה ובעיקר לראות אותו מפסיד מולי...

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-03-2018
  • 15:08

שאלנו את אביחי, מה הוא חושב על ליגה א' העונה והוא אמר: "ליגה א' בחלק העליון נגמרה מהר מדי, נס ציונה פתחו חזק וזה נראה גמור כבר במחזורים הראשונים. הם עשו הרבה נקודות, דבר שלא היה אף פעם. כל הכבוד לעופר טסלפפה מאמנה של נס ציונה, שהוא לדעתי כיום המאמן הכי טוב בליגה א', מאמן צנוע, שקט, מאמן שבא לעבודה לא מחפש כותרות. גם בחלק התחתון לא היה דבר כזה, שקבוצה כמו הוד השרון 21 משחקים לא לקחה ולו נקודה אחת, זה לא להאמין. אני חושב שהם ייקחו נקודות עד סוף העונה, לא הרבה אבל ייקחו".

 

שאפו גדול לעופר טסלפפה (מני בן ארי)

 

אביחי מוסיף על העולות לפלייאוף: "לדעתי יבנה וחולון הבטיחו את מקומן בפלייאוף. ועל שני המקומות הנוספים תילחמנה 4-5 קבוצות, כמו יפו, נורדיה, כפר שלם וכפר סבא".

בתחתית אביחי חושב: "לדעתי היורדת וזו שתגיע למבחנים, תגיע מקרית גת, מחנה ודימונה. אחת תרד ואחת תלך למבחנים".

 

ונעבור למשחקים:

בית"ר כפ"ס-הפועל הוד השרון, לויטה, חמישי 16:00

אוהד: כפ"ס בבית עדיפה על הוד השרון. הוד השרון החליפה מאמן השבוע ולפי מה שמספרים השחקנים, רונן ויינשטיין התחיל להכניס קצב לאימונים והקבוצה מבחינת אימונים נראית טוב. הם מאמינים שהם יכולים להוציא נקודה ראשונה העונה. כפ"ס סיימה את העונה כנראה, אבל עדיין לא תתקשה לנצח את הוד השרון. הימור שלי: ניצחון לכפ"ס.

אביחי יחיא: אני יודע שכפס חסרים הרבה שחקנים, חלקם פצועים חלקם מורחקים, ואני חושב שהמשחק הזה יסתיים ללא הכרעה. הימור שלי: תיקו.

 

בית"ר נורדיה-מ.ס. דימונה, טדי, 12:30

אוהד: נורדיה מכוונת גבוה לפלייאוף העליון. דימונה שעושה הכל כדי להישאר בליגה וזה ראוי לציון, אך היא לא יכולה לנורדיה החזקה שנמצאת בכושר מצוין. דימונה רוצים אבל לא בטוח שהשחקנים שלהם יכולים. נורדיה בכושר נפלא, ניצחון שלהם והם נכנסים לפחות לשבוע לחמישיית הפלייאוף. הימור שלי: ניצחון לנורדיה.

אביחי יחיא: בנורדיה ויקטור גניש המאמן עושה עבודה נהדרת, והבנתי שחסרים 5-6 שחקנים לנורדיה ומול דימונה הם יסיימו בתיקו. דימונה מרוחקת 4 נקודות מהמבחנים והם יכולים להינצל. נועם שוהם מאמן יסודי שמכיר את הליגה והוא יכול להציל אותם אם לא בירידת ליגה לפחות במבחנים. הימור שלי: תיקו.

 

ויקטור גניש, עושה עבודה נפלאה בנורדיה (גיא צמח)

 

הפועל בקעת הירדן-מ.ס. כפר קאסם, מושב תומר, 13:00

אוהד: בקעת הירדן נאיביים. אנשים טובים מנהלים את הקבוצה ולדעתי טובים מדי, וזה מתבטא על המגרש כשקבוצתם משחקת טוב מול יבנה, אבל חסר להם את הרוע לקחת את הנקודות. כפר קאסם לדעתי אחת הקבוצות הכי טובות בליגה, פשוט חוסר מזל ויש אשר יגידו חוסר במאמן טוב, כי אם היה לכפר קאסם מאמן טוב, הם כבר מזמן היו בחמישייה של הפלייאוף, אבל עדיין קבוצה עם סגל שחקנים כל כך טוב ינצח את בקעת הירדן ללא מאמץ רב, וישתלב העונה בפלייאוף העליון בסוף העונה כשהכל פתוח מבחינת עליה. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם. 

אביחי יחיא: בקעת הירדן קבוצה טובה מאד בבית שלהם, הם ינצחו את המשחק. כפר קאסם עושה רושם שהם התייצבו בתוצאות שלם, הם נשארו בליגה ויכול להיות שהם יאיימו על הפלייאוף אבל לא מעבר לזה. ולא חושב שיגיעו לפלייאוף. הימור שלי: ניצחון לבקעה.

 

הפועל אזור-מכבי שעריים, אזור, 13:30

אוהד: אזור עשו שבוע שעבר ניצחון ענק על קרית גת בחוץ ויבואו עם כל הכוחות והביטחון לנצח את שעריים ולהבטיח עוד עונה בליגה א'. שעריים ניצחו את כפר שלם וסיימו בתיקו מול כפ"ס, כלומר הם מאוששים ויכולים לנצח כל קבוצה. אזור בבית במגרש שלה עדיפים ולכן ינצחו. הימור שלי: ניצחון לאזור.

אביחי יחיא: משחק ששתי הקבוצות יהיו מרוצות מנקודה. שני המאמנים במשחק הזה ישחקו בצורה מבוקרת כדי לא להפסיד. אזור המטרה שלהם זה להישאר בליגה והם יבטיחו את ההישארות שלהם מוקדם העונה. שעריים גם יישארו בליגה, אולי יהיו קצת בלחץ מהתחתית אבל יישארו בליגה. הימור שלי: תיקו.

 

נס ציונה-מכבי יפו, נס ציונה, 14:00

אוהד: נס ציונה חייבת לנצח השבוע כדי להגדיל את הפער. אבל מכבי יפו יכולה לעשות לה הרבה בעיות, ובעיקר לסגור את המשחק ולסיים בתיקו. נס ציונה יצטרכו להתאמץ מאד, כי יפו קבוצה מהטובות בליגה. הימור שלי: נס ציונה בבית עם הקהל שלה ינצחו את יפו.

אביחי יחיא: משחק לא קל לנס ציונה. יפו היא אחת מקבוצות ההגנה היותר טובות בליגה. אומנם יהיה קשה לנס ציונה אבל הם ינצחו את המשחק בגלל שיש איכות שאין לאף אחד בליגה כמו יוסי אסייג וסהר לוי, שני שחקנים שלא שייכים לליגה הזאת והם מעל הליגה. הימור שלי: ניצחון לנס ציונה.

 

יוסי אסייג, מעל הליגה זאת (מני בן ארי)

 

מחנה יהודה-מכבי יבנה, מושבה סינטטי, 12:00

אוהד: מחנה יהודה תחת צורי עטר המאמן היא קבוצה טובה, שמוכיחה את עצמה מדי שבוע בתקופה האחרונה. מכבי יבנה עושה עונה מצוינת מבחינת צבירת נקודות, בכל עונה רגילה או אפילו בליגה א' צפון, היא הייתה במקום הראשון אבל הריצה המטורפת של נס ציונה זה דבר פשוט לא הגיוני. יש ליבנה סגל מצוין ומאמן צעיר שלקח את הקבוצה שנה שעברה בתחתית והוביל אותה לפלייאוף והעונה גם מצליח ובגדול. מחנה קבוצה שקשה לכבוש נגדה בטח במושבה בסינטטי. מחנה קבוצה שיודעת לסגור ולנצל את תנאי המגרש. הימור שלי: תיקו.

אביחי יחיא: חילופי המאמנים במחנה מפתיעים לטובה, קבוצה שבאה לשחק כדורגל ללא חשש. אבל עדיין האיכויות של יבנה מבחינת קבוצה טובות יותר, יש להם חלק קדמי טוב יותר, הם ינצחו את המשחק אומנם לא בקלות אבל ינצחו. יבנה עושה עונה מצוינת מבחינת נקודות, ואם לא היה את נס ציונה בליגה הנקודות שלהם היו מספיקות למקום ראשון. אבל יצטרכו להסתפק במקום השני ולהילחם בפלייאוף. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

צורי עטר הפך את מחנה לקבוצה טובה ולוחמת (מני בן ארי)

 

הכח ר"ג-עירוני קרית גת, וינטר, 13:30

אוהד: הכח ר"ג נמצאת בכושר טוב לאחרונה. הם צוברים נקודות ומציגים כדורגל כמו שסירוטקין אוהב, מרגל לרגל. מנגד קרית גת נעצרו מעט במחזורים האחרונים, אבל עדיין יש להם קבוצה של שחקנים חזקים שיבואו בכל הכח להילחם ולקחת נקודות מול הכח. אני חושב שהכדורגל היפה של הכח ינצח. הימור שלי: הכח ינצחו.

אביחי יחיא: הכח עשו רכש טוב באמצע העונה והתחזקו בשחקנים טובים בפגרה, שייצבו את הקבוצה. קרית גת חייבת את הנקודות והיא יודעת להילחם על החיים שלה ודווקא במשחק הזה אני חושב הם ייקחו את הנקודות. הימור שלי: ניצחון לקרית גת. 

 

מוסא בן חיים, מאמן מצוין שמכיר היטב את הליגה (מני בן ארי)

 

הפועל כפר שלם-ירמיהו חולון, שכונת התקווה,13:00

אוהד: כפר שלם עם שרון ברנשטיין על הקווים יכולים וצריכים לנצח כל קבוצה בליגה, גם את חולון שנחשבת חזקה. אבל חולון לאחר ההפסד בשבוע שעבר לנס ציונה תבוא כמו חיה פצועה ותיקח את המשחק הזה למן שריקת הפתיחה. הימור שלי: חולון ינצחו למרות חברי הטוב אביחי יחיא.. 
אביחי יחיא:
ירמיהו חולון קבוצה מאד חזקה עם מאמן טוב שמכיר את הליגה, שחקנים טובים שמכירים הליגה. הם עשו חיזוק מצוין בפגרה, של שחקנים טובים שמכירים את הליגה. לא יהיה לנו קל נגדם. אנחנו נמצאים בתקופה פחות טובה ואני חושב שמשחק הזה יסתיים בתיקו. הימור שלי: תיקו.

 

מילה לסיום: "מאחל לכולם בהצלחה ומקווה שהליגה תמשיך להיות מעניינת כמו שהיא כל עונה". 


 

אוהד מארח את אביחי יחיא: תחזית ליגה א' דרום מחזור 22

הוסף תגובה
תגובות
  1. אביחי המלך בוא תנהל את יפו (יפואי 01-03-2018, 15:18)
  2. מחנה יהודה (יוסי 01-03-2018, 16:30)
    על איזה תקופה טובה אתם מדברים במחנה יהודה במשך 3 חודשיים הם עשו 3נקודות במשחקי תיקו הם לא מתקדמים
  3. מחנה. יהודה (יוסי 01-03-2018, 16:32)
    ההנהלה כולם מבסוטים שהם עושים תיקו לא מתקדמים בטבלה והם מרוצים יש להם קצב נקודות של יורדת ודאית
  4. אזור באים רק לנצח ולא פחות (אזורי 01-03-2018, 16:42)
    שלוש אפס קליל לאזור
  5. אןהד רון אתה כלומניק (שלומי 01-03-2018, 18:43)
  6. אןהד רון אתה כלומניק (שלומי 01-03-2018, 18:43)
  7. אביחי יש אמת בדברייך בהצלחה (אביחי התבגרתה מגיע לך מחמאה על הכתבה 01-03-2018, 19:29)
  8. אביחי נכס לכפר (ינקו הגדול 02-03-2018, 11:04)
    איזה יפו איזה נעליים אביחי נולד בכפר ויגמור את הקריירה בכפר בלבד מי אתם יפו סתם
  9. אזורי בנשמה (כל הכבוד התחלת לארח עבריינים 02-03-2018, 13:04)
  10. לאזורי בנשמה (מזה שיעשה לך סדר 02-03-2018, 14:29)
    אצלכם יש את העבריין הכי גדול בליגה מאיר סלם הנוכל
  11. חחחח...הפועל אזור (שערוקי 02-03-2018, 15:31)
  12. יפו אוטמת אוזניה לתחזיות הפרשנים (שמעון כהן רמת השרון 02-03-2018, 16:23)
    עוד שבוע חולף לו ויפו לועגת לפרשנות המומחים לכדורגל ולכל אלו שמנסים להמעיט באיכותה. המזל של יפו הוא שאת הטבלה לא הפרשנים קובעים ואת הנקודות לא המומחים למיניהם נותנים. אתם תמשיכו ללהג ולפרשן ויפו יעשו את מלאכתם בשקידה ובאמונה. היידה יפו
  13. למספר 4 כמה נגמר המשחק כנס לתוכן (שעריים בנשמה 02-03-2018, 16:37)
    היה צריך להיות 4 אפס לשעריים אתה חי בעולם אחר הכי חשוב עברנו אותכם
  14. שעריים תהיו רגועים (דון קישוט 02-03-2018, 19:07)
    אוסף של מטומטמים באזור תמיד היו ככה