וינשטיין: "הגעתי במטרה אחת ברורה, לעלות ליגה בעונה הבאה"

כך סיכם רונן וינשטיין, מאמנה הטרי של הוד השרון, את הסיבות שהביאו אותו לחתום כבר כעת בהוד השרון, הקבוצה שלא זכתה ולו בנקודת ליגה בודדה וכבר הבטיחה את ירידתה לליגה ב' בתום העונה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-02-2018
  • 08:46

הרבה אנשים הרימו גבה, מדוע מאמן מצליח ומנוסה, שיכול לאמן בכל קבוצה בליגה א' בצפון ובדרום, חתם בהוד השרון שכבר ירדה לליגה ב' בשלב מאוד מוקדם של העונה. מה ההסבר שלך? מדוע אם כן חתמת בהוד השרון?

זה נכון שהחתימה שלי בהוד השרון בשלב הזה, היתה דיי תמוהה ובעיני רבים לא מובנת. גם בגלל שהקבוצה כבר ירדה ליגה, אז מה יש לי לחפש שם כרגע וגם מדוע מיהרתי לחתום בקבוצה ששנה הבאה תהיה בליגה ב', כאשר סביר להניח שאם הייתי מחכה הייתי מקבל קבוצה בליגה א'. אני יכול להעיד על עצמי שכמעט כל דבר שאני עושה בחיי אני פועל מהרגש ומהבטן. לכן כשהוד השרון פנו אליי וביקשו שאקח על עצמי את האתגר וראיתי שבאמת האנשים שם מאמינים בי, רוצים אותי ומוכנים לתת לי את כל הנדרש בכדי להצליח, נענתי לאתגר. כמובן שהבהרתי להם שאם לא אקבל את הכלים שאני רוצה אז החבילה מתפרקת. הם מבחינתם, עמדו על כך שאקבל כל מה שארצה ושנתמודד בכל הכוח להחזיר את הקבוצה לליגה א'. החתימה נעשתה כבר השנה על מנת שאוכל לראות במשחקים שנותרו מי יכול להמשיך במערכת ולעזור לנו במשימה לשנה הבאה וזה מבחינתי מהלך נכון".

 

רונן וינשטיין, יבחן עד תום העונה מי מהשחקנים יכול להמשיך במערכת, במטרה להעלות את הקבוצה ליגה כבר בעונה הבאה (מאור אלקסלסי)


הקבוצה עד היום לא הצליחה אפילו לזכות בנקודה, מה בכל הזאת המטרות שלך עם הוד השרון עד תום העונה?
"לכולם כבר ברור שהוד השרון ירדה ליגה ואין שום אפשרות אפילו לא תיאורתית להישאר, ככה שאין פה הפתעות. הגעתי במטרה אחת ברורה, לעלות ליגה בעונה הבאה. לכן המטרה העיקרית עד תום העונה היא להתחיל להטמיע את האני מאמין שלי והדרך שלי לקראת העונה הבאה".


האם נקבעו כבר יעדים לעונה הבאה?
"לגבי היעדים שלי ושל המועדון הם מאוד ברורים ומונחים על השולחן, הגעתי כדי לעזור למועדון לחזור כבר בשנה הבאה לליגה א'. אני מאמין שעם העזרה של חברי ההנהלה בראשותם של עזרא חלף ויוסי שבי ועם המשאבים שיעמידו לקבוצה לקראת העונה הבאה נצליח לעמוד במשימה".

וינשטיין, הגעתי כדי לעזור למועדון לחזור כבר בשנה הבאה לליגה א' (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן טוב לליגה ב (איש הנהלה 28-02-2018, 11:48)
    תמיד הצליח בליגות ב חזר למקורות עשה נכון .
  2. חייב להחתים את לוגסי לעוד עונה (רמי 28-02-2018, 19:02)
    רונן ושאבי חייבים להחתים את לוגסי לעוד עונה מגן ברמה גבוה ובטח בליגה ב 2 דרגות מעל הליגה
  3. שחקן שחייבים לו (שחקן 28-02-2018, 19:37)
    כדאי לך לברוח מהר ים כסף הם חייבים תשאל כותם כמה שקים יש בחוץ וחייבים ל90 אחוז מהקבוצה. ברחחחח לך
  4. בדיחה (דודו 28-02-2018, 23:20)