"בחודש באחרון אנחנו בירידה קלה, אבל אנחנו מתמקדים במטרות שהצבנו לעצמנו"

כך אמר גל גניש, קשרה של "ירמיהו" חולון מליגה א' דרום שמקבל את העובדה שהקבוצה ביכולת פושרת מתחילת הסיבוב השני, אך יודע שהפלייאוף העליון הוא המקום להתברג בו. כפר שלם תחכה בשכונת התקווה, שישי, 14:15

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 27-02-2018
  • 16:05

מועדון הכדורגל "ירמיהו" חולון ממשיך להפתיע את כולם במשחק הכדורגל שלו. לא תמיד הכל ורוד, כפי שמספרת האגדה, אבל התהליך בכללותו הוא זה שקובע. הקבוצה, שקמה רק לפני כארבע שנים בלבד(!), וזכורה לכולנו כ"יניב" חולון, על שמו של יניב זיתוני, בנו של כוכב הכדורגל החולוני – קובי זיתוני, החליפה את שמה בקיץ 2017 ל"ירמיהו" חולון, לזכרו של חיים ירמיהו, אחד משחקניה האגדיים. המועדון יכול להיות מעודד למרות ההפסד בשישי האחרון לסקציה נס ציונה (2:1), לאור העובדה כי המועדון נמצא במקום ה-3 בטבלה, זה שמקנה יתרון ביתיות במשחקי הפליאוף העליון.

 

הקבוצה ספגה עד למחזור ה-21 רק שלושה עשר שערים. מובילה, יחד עם נס ציונה, בכמות הספיגות הנמוכה לעונה עד כה. איך אפשר שלא לתת מילה טובה לניל אברבנאל, שוערה, ששיחק בהפועל תל אביב, מכבי פתח תקווה, הפועל רעננה ועוד. אמנם היא לא כובשת בצרורות (27 שערים בלבד), אבל מצליחה להוכיח את עליונותה על רוב אריות הליגה, וביניהן – כפר סבא, יפו, כפר קאסם, נורדיה ירושלים ועוד. אין זה מובן מאליו, כשמדברים על קבוצה שזו עונתה הראשונה בליגה א'. לירן דיין, מאמנה, יכול לקבל מחמאות על השלווה ששוררת במועדון.

 

עונה נהדרת עוברת על ירמיהו חולון... צילום: מני בן ארי.

 

מי שנראה פורח במועדון הוא לא אחר מאשר גל גניש, קשרה הצעיר, שהגיע בתחילת העונה מהפועל בית שאן הקורסת, מליגה א' צפון. לזכותו, העונה, שלושה שערים בליגה ושישה בישולים. ושוב, אנחנו מדברים על שערים במדי הכחולים מן הבקעה. שחקן עתיר ניסיון בליגות הנמוכות, שיחק אף בליגה הלאומית ונדמה כי אין דבר שיעמוד בדרכו למען הצלחתה של "ירמיהו" חולון. "זה בית חם עבורי, עם חדר הלבשה מלוכד", הדגיש.

 

הקבוצה אמנם הפסידה, אבל פורחת. ממוקמת היטב בטבלה, ואתה נראה נהדר יחד איתה...

"כן, זה לא סוד שהקבוצה עושה תוצאות טובות. בהחלט טוב לי במקום בו אני נמצא. נכון שיש ירידה קלה ביכולת שלנו בתקופה האחרונה, עם תחילת הסיבוב השני, אבל הסיבוב השני לא קל לאף אחת מהקבוצות. לכולם יש מטרות ולבסוף הם יושגו. גם לנו יש מטרה ברורה ואנחנו עובדים על זה קשה".

נעזוב רגע את ההפסד האחרון. הקבוצה ספגה שלושה עשר שערים בלבד, הקבוצה שואפת להתמודד עד הסוף לקראת הפליאוף העליון?

"אנחנו כרגע לא חושבים על זה. מתקדמים ממשחק למשחק, כשיש לנו עוד תשעה מחזורים לא פשוטים בכלל. ברור לי שאני מאמין ביכולת של הקבוצה שתביא אותנו בסופו של דבר לפליאוף העליון. אם זה יבוא – לא נגיע להעביר שם את הזמן".

 

ביום שישי הקרוב, תחילתו של חודש מרץ, תצא "ירמיהו" חולון לשכונת התקווה במסגרת המחזור ה-22 ותתמודד נגד הפועל כפר שלם, הממוקמת באמצע הטבלה, במקום ה-7 ולזכותה שלושים נקודות.

גל גניש, נמצא בעונה נפלאה מבחינה אישית... צילום: דן יידוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכול בזכות המגן (מוריס הארנק 27-02-2018, 18:00)
    חשוב לקבוצה כמו אלי דסה במכבי מגן סופה שאין כמוהו
  2. עונה מעולה (פגל שב מהמתים 27-02-2018, 20:59)
    כל הכבוד חולון עונה מצויינת במיוחד של המגן סופה הימני תשמרו עליו יש שמועות שסקאוטים מאירופה מרחרחים לגביו
  3. אחלה גבר מקצוען אמיתי ומשתלב יופי בסגל (בחור צנוע ועניו חייכן ממושמע ושקט 27-02-2018, 22:07)
    בחור משקיען יודע לקבל ביקורת יפרוץ קדימה ובגדול בהצלחה לחולוניה
  4. שלחתי מכתב לטביב על המגן סופה מחליף של קונט (רועי כושנגי שנעקץ בבלוודר 28-02-2018, 09:53)
  5. אל תאכזב אותנו סופה באים לראותך (היונה שנעקץ בבלוודר 28-02-2018, 09:56)
  6. מגן הסופה צריך להחזיר השקעה (מגן העל שנעקץ בבלוודר 28-02-2018, 10:56)
    ולתת 100% במגרש כדי שכושנגי לא יחתוך לו את החלל
  7. עמי מפסיד עלי כל ירייה שאטגאן (שלשלן פר אקסלנס 28-02-2018, 11:49)