ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-23

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 26 שערים בלבד, 3 ניצחונות לקבוצות הבית, 2 ניצחונות לקבוצות החוץ ו-3 תוצאות תיקו . המוליכה שמשון כפר קאסם מנצחת, אור יהודה חוזרת לנצח, צעירי טייבה מנצחת בשיניים, בני ג'ת משיגה את תוצאת המחזור, עירוני בית דגן, בני יפו אורתודוכסים ועמישב מסיימות את משחקיהן ללא הכרעה ושמשון בני טייבה מנצחת בחוץ את א.ס חולון ובכך חורצת את גורלה של חולון שיורדת רשמית לליגה ג'. הכל בסיכום של המחזור ה-23 שמוכיח כי הדרך להכרעות בצמרת רחוקה מאד אבל בתחתית התמונה מתחילה להתבהר

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-02-2018
  • 10:36

שמשון כפר קאסם – נחלת יהודה : 1-5

המוליכה לא עוצרת ומשיגה את ניצחונה החמישי ברציפות ושומרת על פער 8 הנקודות בפיסגה ונראה כי המאבק על המקום הראשון הוכרע, שמשון כפר קאסם לא התקשתה נגד נחלת יהודה הצנועה והלמה בה 5 פעמים ללא רחם משערים של מוחמד עבר אל גאפר, עיוב אבו סבית, יוסף אבו לאבן וצמד של עידן חגג , מוחמד שרבוש רק צימק את התוצאה.

 

תמונה ששווה 50 שערים , חגג , אבו לאבן ואבו סבית לא מפסיקים להבקיע.

 

 מ.כ אור יהודה- שמשון ת"א : 0-2

אור יהודה חזרה לביתה לאחר תוצאה מאכזבת באמצע השבוע נגד נחלת יהודה ורצתה לחזור למסלול הניצחונות דווקא נגד שמשון ת"א החזקה , אור יהודה חסרה את כוכבה ארנון טמיר בשל פציעה אבל באור יהודה השלם גדול מסכום חלקיו והקבוצה שיחקה מצויינת עם מחצית ראשונה פנטסטית שבה הבקיעה את שני השערים שהכריעו את המשחק, יכולת מצויינת של מתן ארביב שבישל את הראשון לעידן סהר ועל סף השריקה למחצית הוכשל ברחבה ואלירן שערי הבקיע את הפנדל וקבע את תוצאת המשחק , לקראת הסיום שמשון ת"א נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של אביתר נדלר המחליף.

 

הכובשים לאור יהודה עידן סהר ואלירן שערי (אורי רחביה)

 

צעירי טייבה – בית"ר פ"ת : 0-1

קבוצתו של צביקה לוי מתבססת במקום השלישי ויכולה להתחיל את הכנותיה למשחקי הפלייאוף העליון כבר עכשיו. צעירי טייבה אירחה במגרשה את בית"ר פ"ת שמנסה לברוח מקרבות התחתית וניצחה משער בודד של מוחמד חאג' יחיאה במחצית הראשונה. הניצחון של טייבה מרחיק אותה 10 נקודות מהמקום השישי ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי טייבה תהיה בפלייאוף העליון ואולי תצליח במשימה ותעלה לליגה א'.

 

רו"ח ת"א - בני ג'ת : 6-0

הצגה של חניכיו של מוחמד עוודי וולפסון על רו"ח ת"א שרק לפני 3 ימים היתה חתומה על תוצאת המחזור כשניצחה את שמשון ת"א מהצמרת אבל נראה שרו"ח עדיין היו בחגיגות הניצחון מאמצע השבוע אבל את בני ג'ת זה לא עניין והקבוצה כבשה לא פחות משישה שערים לרשתו של סיימון שוערה סבאט שוערה ההולנדי של רו"ח. עידו אביטן, עודאי בדראן, מוחמד ותד, אור אליהו וצמד של שחף נעימי השתתפו בחגיגת השערים לבני ג'ת שסופרת 13 משחקים ללא הפסד, בעקבות הניצחון הגדול בני ג'ת עולה למקום החמישי המוליך לפלייאוף העליון.

 

עמישב פ"ת – קרית אונו : 1-1

קרב ישיר על ההישארות בין 2 קבוצות שמנסות לברוח מהתחתית הבוערת עמישב פתחה מצוין והובילה מהדקה ה-17 משערו של באילין אדמה ויכלה להגדיל את התוצאה אבל כשלא כובשים סופגים ובדקה ה-94 קרית אונו הישוותה משערו של דורון דריי המצוין, קרית אונו משלימה משחק חמישי רצוף ללא הפסד ותילחם עד סוף העונה על מנת לא ליטול חלק במשחקי ההצלבה נגד הירידה ולדעתי יש לה את הכלים והאופי להשלים את המשימה.

 

דורון דריי המצוין משווה את תוצאת המשחק בדקה ה-94, חיזוק משמעותי לקרית אונו מאז שהצטרף אליהם בינואר (גיא צמח)

 

בני יפו אורתודוכסים שועאע כפר קאסם : 0-0

משחק אגרסיבי בין 2 קבוצות שיסיימו כנראה במרכז הטבלה הסתיים בתיקו ללא שערים, יפו סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר שעופר סער הורחק כבר בדקה ה-13 בצהוב שני . בני יפו תנסה לנצח בשבוע הבא כשתפגוש את פרדסייה בחוץ ואילו כפר קאסם תארח את רו"ח ת"א.

 

א.ס חולון – שמשון בני טייבה : 3-0

שבעה מחזורים לפני תום העונה א.ס חולון יורדת רשמית לליגה ג' לאחר שצברה נקודה בודדת ב-23 משחקים, עם נתון כזה לא פלא שהקבוצה מהווה בשר תותחים של הליגה . שמשון בני טייבה שלה עדיין שאיפות לסיים בפלייאוף העליון ניצחה בקלות את חולון משערים של ארז שמואלי, לירן אלמוג עמית יוסלביץ'. טייבה מרוחקת כעת 5 נקודות מהמקום החמישי בו נמצאית בני ג'ת.

 

לירן אלמוג כובש משחק שני ברציפות (נזי סולטן)

 

עירוני בית דגן – פרדסייה : 3-3

עירוני בית דגן אירחה במגרשה את פרדסייה שנלחמת על חייה וכל משחק נגדה הופך למלחמת עולם, פרדסייה פתחה מצויין והובילה 2-0 כבר בדקה ה-13 אבל בית דגן משווה בדקה ה-68 משערים של דיויד קריאנסקי ואלמוג סמט כהן , פרדסייה חזרה להוביל משער של שליו כתר שמשלי שלושער 5 דקות לסיום אבל תוך דקה אלמוג סמט כהן משלים צמד וקובע את תוצאת המשחק 3-3 דרמטי. על פניו נראה כי פרדסייה התעוררה מאוחר וכרגע מרוחקת 9 נקודות ממשחקי ההצלבה על ההישארות ומעניין לראות איך זה יגמר מה שבטוח פרדסייה תילחם עד השניה האחרונה

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: שליו כתר שחקנה של פרדסייה משלים שלושער בתיקו של קבוצתו נגד קבוצת הצמרת מבית דגן.

מאמן המחזור: מוחמד עוודי מאמנה של בני ג'ת משיג ניצחון ענק על רו"ח ת"א שרק לפני שלומשה ימים ניצחה את שמשון ת"א החזקה ואוסף עוד 3 נקודות בדרך לפלייאוף העליון

קבוצה מצטיינת: בני ג'ת מביסה את רו"ח בחוץ והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 23

הוסף תגובה
תגובות
  1. דייויד קראינסקי (בבון זה קוף 26-02-2018, 12:52)
  2. רק אור יהודה (אפי מימון 26-02-2018, 14:20)
    אני מגיע לעשות סדר בקבוצה נא להתכונן בהתאם אני עים ניסיון בתחום רב של פעילות
  3. שוער (פרדסי 28-02-2018, 21:26)
    כמה חסר השוער של פרדסיה בעונה שעברה, אלעד אורן, כמה נקודות הצליח להביא .........