משוכה קשה: 2-1 לנס ציונה מול חולון

סקציה נס ציונה יצאה למשחק חוץ קשה מאוד מול חולון, במטרה לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד מול נורדיה בשבוע שעבר. נאור סבג ויוסי אסייג כבשו עבור נס ציונה, גיל גילקרוב צימק ואף היה קרוב לקבוע שוויון אך בסיום נס ציונה מנצחת. מוסא בן חיים הורחק

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 24-02-2018
  • 15:41

קהלה של נס ציונה הגיע לתמוך בקבוצתו (מני בן ארי)

 

'ירמיהו' חולון אירחה את סקציה נס ציונה למשחק צמרת מסקרן מאוד, השלישית מול הראשונה. זיו אדלר, שופט ליגת העל שובץ לשפוט את המשחק בין השתיים.

 

 

עשר דקות מהפתיחה, נאור סבג חוטף כדור במרכז המגרש ויוצא למתפרצת מהירה כששלושה שחקנים מצטרפים איתו ודוהרים קדימה. סבג שמחפש את המסירה מתקדם לבד ומקו ה-16 בועט לשער ומכניע את ניל אברבאנל, שער יפה לקשר הצעיר, 1-0 מהיר מאוד לנס ציונה. 

 

פעולה נהדרת של נאור סבג מסתיימת בשער יפה (מני בן ארי)

 

בדקה ה-26 כדור שוער מדויק של אברבאנל מוצא נהדר את מאור אסור באגף ימין, אסור מגביה למרכז הרחבה, הגנת נס ציונה כמעט ומתבלבת אך לבסוף מתעשתת  ומצליחה להרחיק. בדקה ה-35 מגנה הימני של חולון, מוטי עלפי מנסה למצוא שחקן ברחבת נס ציונה, הכדור של עלפי היישר לעבר השער של שמש שהיה מחוץ לשער, אך היה עירני והצליח לקלוט את הכדור. 

 

שמש מצליח לקלוט את הכדור (מני בן ארי)


דקה עוברת וגיא עובדיה מוצא עצמו לבד מול ניל אברבאנל והיה חייב להכפיל את התוצאה, אך בעיטה לא טובה של עובדיה שמבזבז הזדמנות אדירה לכבוש. 

 

החמצה גדולה של גיא עובדיה (מני בן ארי)

 

המשחק ממשיך לתפוס קצב וחולון יוצאת להתקפה, כשבסופה רועי דיין בועט מהאוויר אך חלש מאוד ולשמש אין בעיה לקלוט את הכדור.  שתי דקות לסיום המחצית, כדור עומק נהדר מוצא את מאור אוסר לבד מול שמש, אסור בועט וברגע האחרון גיא עיני מציל שער בטוח. דקה נוספת עוברת ושוםט המשחק זיו אדלר, ניגש למאמנה של חולון, מוסא בן חיים ומרחיק אותו על מילים מיותרות.

 

מוסא בן חיים ראה את המשך המשחק מהיציע (מני בן ארי)

 

איציק בן סולומון, מנהיג אמיתי בקישור של חולון (מני בן ארי)

 


על סף השריקה לסיום המחצית, כדור חופשי מרחק 30 מטר לחולון, אסור בועט כדור נהדר שקופץ על הדשא וברגע האחרון פוגע בשמש ויוצא לקרן. נס ציונה ניצלת מספיגה רגע לפני המחצית שמסתיימת ביתרון של 1-0 לנס ציונה.

 

5 דקות בתוך המחצית בשנייה כדור חופשי מדויק של מאור אסור מוצא את תמיר פור שבועט בבעיטת יעף לעבר השער, אך בן סיטלקול בולם מצב מסוכן מאוד של חולון. בדקה ה-55 בלבול בהגנת חולון שמאבדת את הכדור לגיא עובדיה, עובדיה עם עקב גדול מוצא את יוסי אסייג שמול שוער פשוט לא יכול להחמיץ ומכניע את אברבאנל וקובע 2-0!

 

שער חשוב למלך השערים של הליגה (מני בן ארי)

 

כניסתו של גמליאל פרץ שינתה את המשחק של חולון (מני בן ארי)

 

רבע שעה מאוחר יותר וחולון לא מוותרת על המשחק ושני המחליפים מחזירים אותה למשחק. גמליאל פרץ מנצל טעות קשה של גיא עיני, חוטף לו ומעביר רוחב לגיל גילקרוב שכובש מקרוס וקובע 2-1.

 

הנחישות של גמליאל פרץ נתנה לגילקרוב שער קל (מני בן ארי)

 

עוד דקה עוברת וגילקרוב יכול היה לקנות את עולמו, לאחר שקיבל כדור נהדר מול שמש, החלוץ היה חייב לבעוט חזק לשער אך בחר לנסות ולהקפיץ מעל שמש ולא מצא את המסגרת.

 

גילקרוב, צריך היה לקבוע שוויון (מני בן ארי)

 

עד לסיום חולון חיפשה את שער השוויון ואף הייתה קרובה לכבוש, אך היה חסר לה את הרגל המסיימת בשביל לקבוע שוויון דרמטי.

 

עופר טסלפפה יודע כמה הניצחון הזה חשוב (מני בן ארי)

 

בסיום נס ציונה מצליחה לצאת עם שלוש הנקודות ואפשר היה לשמוע את אנחת הרווחה מספסלה של נס ציונה שמצליחה לשמור על פער 9 הנקודות ממכבי יבנה כשנותרו עוד 27 נקודות בקופה. חולון בהחלט מראה שהיא ראויה למקום בו היא נמצאת ואם תמשיך ביכולת ובלחימה של השחקנים עד לסיום העונה, היא תבטיח לעצמה את הפלייאוף - דבר שללא ספק שווה לא פחות מאליפות עבור קבוצה שעלתה ליגה רק השנה.

 

שחקני נס ציונה חוגגים בסיום (מני בן ארי)

שחקני נס ציונה חוגגים ניצחון חשוב מאוד! (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמשיכו כך אלופים (אמיר 24-02-2018, 16:44)
    סקציה קבוצה מעולה
  2. הלאה סקציה (כתום עולה 24-02-2018, 16:58)
    ככה עולים ליגה בלחימה
  3. הלאה סקציה (כתום ניצחי 24-02-2018, 17:52)
    עכשיו קביליו יפו
  4. הכתום עולה צובע את הליגה (כתום לעד 24-02-2018, 19:05)
    הלאה כתומים
  5. יפה השתיקה על מה שהיה אמש (הכל טוב תרימו לראש תסתכלו קדימה 24-02-2018, 21:57)
    מעניין מוסא על מה הורחק ומה לחש הנחש לקוון.
  6. אני אוהב אותך סקציה (שלום פארג 25-02-2018, 06:50)
    הלאה כולם בכתום נגד קביליו יפו
  7. חיים קשים (אחד שמעורה 25-02-2018, 09:22)
    בפורים לא יהיה לכם קל ,נס ציונה.
  8. לא לותר ולא להוריד את הרגל מהגז (אלמספר 7 25-02-2018, 15:47)
    אנחנו מסתכלים רק על עצמנו תבוא תקבל אחלה אירוח