מבט מהצד: אור יהודה - שמשון בני טייבה

אודי כבודי צפה בניצחונה של אור יהודה על שמשון בני טייבה ומנתח לנו את המשחק בין שתיים מהקבוצות היותר איכותיות בליגה. הסגנית אור יהודה, לבין שמשון בני טייבה, בעלת הסגל האיכותי ששואפת לצמרת הגבוהה בליגה ב' דרום א'.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-02-2018
  • 11:53

הגעתי לאצטדיון באור יהודה, מגרש יוצא מן הכלל עם קהל שכל הזמן מעודד, ממש תפאורה יוצאת מהכלל ואווירה של כדורגל, למשחק בליגה ב' בין אור יהודה המקומית, שממוקמת במקום השני ונלחמת על העלייה לליגה א', לשמשון בני טייבה, שבנתה קבוצה מצוינת עם חומר שחקנים שיכול לשחק גם בליגה א', אך מרוחקת מהמקום הראשון ושואפת להיכנס לפלייאוף העליון ולהיאבק אולי על כרטיס העלייה דרך הפלייאוף.

 

 

יוסף סבית ובילאל בדיר, בנו בטייבה קבוצה חזקה שצריכה להיות בפלייאוף (גיא צמח)

 

בני טייבה שלטה במגרש לאורך כל המשחק, הן מבחינת הנעת הכדור והן מבחינת המצבים מול השער, ללא היכולת הנהדרת של גל פלמנבאום שוערה של אור יהודה התוצאה ככל הנראה היתה אחרת לגמרי.

 

גל פלמנבאום, ללא יכולת נהדרת שלו התוצאה כנראה היתה אחרת לגמרי (גיא צמח)

 

שתי הקבוצות עלו במערך התקפי מאוד. בני טייבה עם אלעד כהן ורן בן שמעון שני חלוצים מהטובים ביותר בליגה. מולם, ארנון טמיר ומשה עמר שני חלוצים שנמצאים בכושר מצוין ובסופו של דבר הם גם היו אלו שהכריעו את המשחק.


לדעתי בגלל שהמשחק היה באור יהודה, בני טייבה היו צריכים לשחק יותר מבוקר, לתת לאור יהודה להניע את הכדור ואז לצאת להתקפות מתפרצות ולעקוץ עם הקו הקדמי שכלל את אלעד כהן ורן בן שמעון. אך בפועל, טייבה היתה זאת ששלטה ואור יהודה עקצה עם שני מצבים ושני שערים.

 

יעקב טל, מאמנה של אור יהודה, ניהל את המשחק בצורה יוצאת מהכלל. סגר את האמצע עם גל יער ואלירן שערי. ויצאו להתקפות מתפרצות דרך האגפים עם יקיר בצורה יוצאת מהכלל.

 

יעקב טל, ניהל את המשחק נהדר. תוכנית המשחק שלו הכריע את המשחק (גיא צמח)

 

גם לבני טייבה יש גם אמצע מצוין עם חי אטיאס ועמית יוסוליביץ. טייבה חטפו המון כדורים והניעו את הכדור בצורה טובה ואף הגיעו למצבים, אבל לא מצאו את הרשת.

 

שני השערים של אור יהודה היו דרך כנף ימין,  יוני יקיר שחקן מהיר מאוד, חזק וכישרון שידבר עוד הרבה. בשער הראשון יקיר במבצע אישי, הוכשל ברחבה וסחט פנדל לזכות קבוצתו שנוצל על ידי ארנון טמיר. בשער השני, פרץ נהדר באגף ימין ועם מסירה מדויקת וחכמה, מצא את משה עמר שבנגיעה כבש את השני.

 

יוני יקיר ושני כובשי השערים, ארנון טמיר ומשה עמר (גיא צמח)

 

לסיום: אור יהודה, עם מאמן שיודע בדיוק איך להישאר בצמרת הגבוהה, תילחם עד הסוף על המאבק לעלייה לליגה א'. ואם לא דרך מקום ראשון, אז היא תדבר חזק במשחקי הפלייאוף. שמשון בני טייבה, אם תמשיך לשחק בצורה כזאת ועם טיפה יותר ריכוז מול השער, אני בטוח שגם הם יכולים וצריכים לדבר חזק במשחקי הפלייאוף. שתי קבוצות באמת טובות, שראויות להיות בליגה א'.

 

שיהיה בהצלחה לכולם..

אודי כבודי, מבט מהצד: אור יהודה - שמשון בני טייבה (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הבחירות על הפרק (אור יהודה יש רק מכבי 19-02-2018, 12:54)
    נפרק אותכם לא תקבלו מהעריה שקל ונשלוט בעיר אור יהודה יש רק מכביי
  2. אודי! אור יהודה היתה יותר טובה ויותר תכליתית , הכסף שהקבוצות האלה משקיעים לא יעזור, (יורי 19-02-2018, 13:17)
    כי מי שמשחק עים נשמה ולב הוא המנצח,!! אור יהודה יעלו בעזרת השם
  3. אוהד (חזי 19-02-2018, 13:29)
    אני מקווה שטייבה תעשה תוצאה טובה נגד כפר כסם , במלחמה יש להם קבוצה ששווה ליגה א , תעשו מלחמה תצליחו אפשר לנצח את שמשון כפר כסם , איתנו היה להם מצל . בהצלחה לטייבה