הכח טובים, יבנה מנצחים

הכח ר"ג שיחקה טוב, הובילה 1-0 ואף החמיצה מהנקודה הלבנה, ויבנה הצליחה להשוות ולגנוב ניצחון בתוספת זמן. הכח במשחק טוב מפסידה ליבנה ששיחקה אולי 10 דקות טובות מכל המשחק. אבל עדיף לשחק 10 דקות טוב ולנצח, מאשר 80 דקות טוב ולהפסיד. תומר בן חיים: "לא היינו טובים, אבל מה שחשוב זה שלוש הנקודות". קהל יבנה זרק גזרים על הקוון ולא הפסיק לקלל את המאמן אלי כהן, את שחקני יבנה ואת חיים אזולאי, וחבל הם יוצרים נזק תדמיתי ליבנה

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-02-2018
  • 18:16

 

הכח ר"ג אירחה את מכבי יבנה למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום. הכח שבמחזורים האחרונים מתחילה להתאושש ולהציג יכולת טובה, הגיעה מול מכבי יבנה שלא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים ולמעשה הפער מנס ציונה הוא 12 נקודות, ולמעשה נשאר להם רק להתכונן לפלייאוף. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

המשחק נפתח בצורה שקולה כאשר יבנה שולטת באמצע המגרש והכח ר"ג משחקת על מתפרצות מהירות, יחד עם שלשיית החוד שלה, שלומי דגאני, אסף מדר ופיני מתנה כשליעד ברקוביץ מנווט מאחור ומכניס כדורי עומק. בדקה ה-18 שלומי דג'אני מקבל כדור בתוך הרחבה, עובר את הבלם שלו, ומול עידו לוי כובש וקובע 0-1 להכח ר"ג. 

 

דג'אני כובש וחוגג את שער היתרון של הכח (איתן ידגר)

 

יבנה ניסתה להשתלט על המשחק אבל דווקא הכח שיחקו יותר נכון ולמעשה הכח הגיעו למצבים מסוכנים כפי שקרה בדקה ה-30. יבנה לחצה אך הכח יצאה למתפרצת כשדגאני מכניס כדור ענק לפיני מתנה שהיה טוב במשחק, אך מול שוער יבנה עידו לוי, החמיץ. הזדמנות גדולה הוחמצה.

 

מאבק על כדור גובה בין שחקני שתי הקבוצות (איתן ידגר)

 

בדקה ה-45 יבנה מקבלת כדור חופשי על קו ה-16, אותו לוקח תומר בן חיים, שבועט טוב אך שוער הכח פשכצקי הודף לקרן שלא נוצלה מצידה של יבנה.  שתי הקבוצות יורדות למחצית כשהכח ביתרון של 0-1.

 

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כפי שנפתחה הראשונה. יבנה מחזיקה בכדור אך לא מסכנת את השער של הכח, והכח מתבססת על מתפרצות ומגיעה למצבים טובים. בדקה ה-52 אבי יוסף חוטף כדור לקישור של יבנה, מתקדם ומוסר לשלומי דג'אני שבועט שטוח אך הפעם עידו לוי הודף לקרן.

 

עשר דקות בתוך המחצית השנייה, אסף מדר מהכח פורץ על קו הרוחב כ-20 מטר מהשער, מכניס כדור לדג'אני שמסתובב על המקום, מתקדם נהדר ומקו ה-16 משחרר בעיטה ברגל שמאל היישר למשקוף. בעיטה יפה  ומסוכנת!

 

בדקה ה-60 עמית לוגסי מוחלף, מתעצבן על מאמנו מוריד חולצה והולך להתלבש. לאחר מכן הוא נראה עצבני מאוד ביציע. מהלך שלא נראה טוב בייחוד שהוא הולך ויושב ביציע ולא מכובד מבחינתו במקום לשבת על הספסל ולעודד את חבריו. בדקה ה-62 פיני מתנה מוציא קרן קצרה יחד עם אבי יוסף שמחזיר למתנה שבעט טוב ממרחק של 16 מטר החוצה ליד הקורה. בעיטה יפה. 

 

בדקה ה-70, המשחק נעצר בגלל שהקוון קרא לשופט לאחר שקהל יבנה החל לזרוק גזרים לעברו. יש לציין שעד לדקה זו, קהלה של יבנה לא הפסיק לקלל את המאמן, את חיים אזולאי ובעיקר את השחקנים של יבנה, וחבל שהקהל מתנהג בצורה כה מבישה. 

 

אלי כהן חטף מטר של קללות מאוהדי יבנה (איתן ידגר)

 

15 דקות לסיום, מוטי אוחיון בסלאלום יפה נכנס לרחבה עושה הטעיה, מוכשל ומקבל פנדל, אותו הוא לוקח בעצמו, עידו לוי הודף את הפנדל בצורה יפה ומשאיר סיכוי לחבריו לחזור למשחק. והם עשו זאת ובגדול (!), כי למעשה מהחמצת הפנדל הכח ר"ג נעלמו ושחקני יבנה השתלטו על המשחק והגיעו למצבים ראשונים ומאד מסוכנים ליד שערה של הכח. 

 

מוטי אוחיון מחמיץ פנדל ומפספס הזדמנות להבטיח ניצחון להכח (איתן ידגר)

 

בדקה ה-77 תומר בן חיים, מרים כדור ענק לגורמזנו שנוגח טוב ושוער הכח פשכצקי הודף  טוב הצידה ושחקני יבנה לא מנצלים את הכדור החוזר. בדקה ה-85 התקפה יפה ליבנה,  אביחי וודגה הרים כדור למחליף נבו מזרחי שהוכשל, אבל הכדור הגיע לשרון גורמזנו שנכנס מחליף גם הוא ומול השוער בועט חד ויפה, וקובע 1-1.

 

שרון גורזמנו המחליף קובע שוויון (איתן ידגר)

 

שתי דקות מאוחר יותר אותו גורמזנו מקבל כדור בתוך הרחבה ומחמיץ החמצה גדולה ליבנה. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, שחקני הכח מבצעים הכשלה על נבו מזרחי בתוך הרחבה, תומר בן חיים ניגש לבעוט, בועט  שטוח לפינה וקובע 2-1 דרמטי ליבנה. 

 

פשכצקי מכשיל את גורמזנו עמוק בתוך תוספת הזמן (איתן ידגר)

 

תומר בן חיים כובש וקובע ניצחון דרמטי (איתן ידגר)

 

לסיום, הכח ר"ג היו יותר טובים והרבה יותר מסוכנים, ואם מוטי אוחיון היה כובש את הפנדל אין ספק שהכח היו מנצחים, אבל זה הכדורגל. מוטי החמיץ וכל הכח הפסיקו לשחק ואיפשרו ליבנה להשוות. שחקני יבנה לא האמינו שינצחו את המשחק אבל הם ניצחו. 

 

בן חיים יודע שקבוצתו לא הייתה טובה (איתן ידגר)

 

קפטן יבנה, תומר בן חיים אמר לאחר הניצחון: "היה משחק קשה! אנחנו יודעים שהקבוצות של סירוטקין הן קבוצות טובות ואף פעם לא קל נגדו, וראינו את זה גם היום. אנחנו לא נראים מספיק טוב, לא הגענו לנו לנצח ותיקו היה יותר משקף, ואני שמח על הניצחון. נסתכל קדימה".

 

עידו לוי יכול לחגוג לאחר שהשאיר את קבוצתו במשחק עם הדיפת פנדל (איתן ידגר)

תומר בן חיים חוגג ניצחון דרמטי (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנהלה (ניסים ממן 18-02-2018, 00:18)
    הנהלה בית שימוש חיים אזולאי תתפטר אתה הורס תקבוצה נמאס לנו ממך אלי לא לא אשם
  2. עופר דיין (נורבש 18-02-2018, 00:19)
    עופר דיין ישטן אתה הורס את כל הקהל אתה מונע מאינטרסים תבין לא רוצים את יוסי ביבנה אז אתה מנסה להמריד אנשים נגד אלי שב בבית אל תבוא !!
  3. שחר כהן (ניסים ממן 18-02-2018, 14:09)
    אתה גורם לפילוג בקהל כולם יודעים שאתה נחש
  4. צביעות (עופר דיין 18-02-2018, 15:08)
    ויקו אבוחצירא את רוע מסיט את הקהל בגלל הבן שלך אתה שמח שיבנה מפסידים אבל לא יעזור לך כלום יבנה יעלו
  5. רק לא זוזט (אלי 18-02-2018, 15:33)
    ח בורת אפסים כולכם לפני שנתים היה שילטון פחד אף אחד בקהל לא ציץ יוסי זוזוט תתפטר אלי מאמן מצויין
  6. אתם שפוטים של זוזוט (הלוי 18-02-2018, 17:56)
    אתם שפוטים של משפחת זוזוט אפסים קטנים
  7. תביאו כבר את אורי קרגולה (בני 22-02-2018, 15:14)
    הנהלה יקרה אורי קרגולה כיום המאמן הכי טוב בליגה והוא סמל אצלנו,תפסיקו עם מאמנים סוג ז ותביאו לנו את קרגולה