"באים לקחת נקודות מול נס ציונה"

כך אמר ויקטור גניש, מאמנה המצליח של נורדיה י-ם, שמאז שהגיע הפך את מועדון האוהדים לקבוצה מהחזקות בליגה שמאיימת אפילו על מקום בפלייאוף העליון. עוד מוסיף גניש: "השינוי לטובה בתוצאות נובע בעיקר מהשינוי של השחקנים, שינוי להצליח ולעבוד קשה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-02-2018
  • 16:08

ויקטור גניש, מאמנה של בית"ר נורדיה ירושלים, הגיע לקבוצה לפני 10 משחקים כשהקבוצה הייתה בתחתית ומאז שהגיע עשה 10 משחקים, 5 ניצחונות 4 תוצאות תיקו והפסד בודד שהפך את נורדיה לקבוצה לגיטימית שמתמודדת על מקום בפלייאוף העליון. מחר, הם פוגשים את נס ציונה. גניש חושב לקראת המשחק: "משחק כמו כל משחק, משחק קשהQ מגיעים למשחק מול קבוצה טובה, קבוצה ראויה, קבוצה שנמצאת בזכות איפה שהיא נמצאת, אבל אנחנו נבוא ונעשה את המקסימום כדי לחזור עם נקודות".

 

יש סיכוי לנצח את נס ציונה?

"אפשר לנצח כל קבוצה, אני ספורטאי שעולה כל משחק כדי לנצח. אני מכין את השחקנים שלי באופן רגיל ובאים כמובן לנצח. כמו שבאתי לאזור באזור וכמו שמול מחנה יהודה באתי במטרה לקחת נקודות".

 

איך אתה מסכם את המשחק מול מחנה?

"משחק קשה בבית, מול קבוצה שחייבת את הנקודות. באנו במטרה לנצח, התכוננו כמו שצריך אך לצערנו סיימנו בתיקו. לקחנו את המשחק וממשיכים הלאה לנס ציונה".

 

מאז שהגעת לנורדיה, הקבוצה הפכה לקבוצה מהטובות בליגה? מה השינוי?

"השינוי הגיע מהגישה של השחקנים, הם עובדים כמו שצריך, ממושמעים להוראות שלי, ורואים תוצאות טובות. לבוא ולסכם זה מוקדם, בוא נסכם בסוף העונה, נכון שאנחנו בתקופה טובה ומשחקים טוב למרות ששני המשחקים האחרונים לא ניצחנו אבל זאת הליגה, וממשיכים הלאה למשחק הבא. מגיע לשחקנים כל הכבוד על הדרך והגישה לכל משחק ובעיקר על הרצון לנצח".

 

הקהל תומך וזה עושה כיף וחשק להמשיך הלאה (מני בן ארי)

 

מה זה נורדיה? קהל, הנהלה, תנאים... ספר לנו קצת...

"זה מועדון שקיים שלוש שנים, לקחו את הקבוצה חבורת אוהדים עם אנשי עסקים שתומכים והעלו את הקבוצה מליגה ג' לליגה א' בשלוש שנים! התנאים? מתאמנים במתקן בעמק הארזים, זה מתקן של רמת ליגת העל, רק לבוא ולראות, ציוד מסביב, חדרי הלבשה, מגרשים, אנחנו וקטמון מתאמנים שם. לגבי קהל, רואים לבד בכל משחק ובכל מגרש, את האהבה היפה שלהם לקבוצה, הם מעודדים בבית ובחוץ, הרבה אוהדים מלווים את הקבוצה וזה כיף ועושה חשק להמשיך הלאה. בקשר להנהלה, הם נותנים שקט, יש מוסר תשלומים גבוה, וכל דבר קטן שצריך הם עומדים ודואגים שיהיה וזה חשוב מאד לקבוצת כדורגל. וכייף לעבוד שם".

 

נורדיה שווה פלייאוף העונה? מאז שהגעת התוצאות מראות שכן...

"נורדיה שואפת להגיע לפלייאוף, אנחנו לא מצהירים אבל כן רוצים לסיים כמה שיותר גבוה. אם היית בא לפני 3 חודשים היינו רוצים רק להישאר בליגה וכמה שיותר מהר, עכשיו המצב תודה לאל השתפר, ואנחנו מסתכלים קצת יותר למעלה, והשאיפה שלנו לייצב את הקבוצה ולהתקדם ממשחק למשחק, ולסיים כמה שיותר גבוה. לא מדברים על זה אבל שואפים לכמה שיותר גבוה ומשחק למשחק. יש לנו את נס ציונה ואחרי זה יש משחקים קשים אז נעשה סיכומים בסוף העונה".

 

לסיום, מה נאחל?

"חודש טוב, היום יום חמישי ראש חודש הדר, ושיהיה חודש טוב, בריאות ובהצלחה לכולם בהמשך".

ויקטור גניש, סיפור הצלחה עם נורדיה העונה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה עושה עבודה טובה מאוד ואנחנו שמחים לתמוך בכם מהיציע. בהצלחה לנו (אוהד 15-02-2018, 17:18)
    אתה עושה טובה ואנחנו תומכים בכם מהיציע. בהצלחה
  2. תיקח נקודות בנס ציונה (אבי 15-02-2018, 19:54)
    חחחחחחחח
  3. בו ארוש (משה 15-02-2018, 19:59)
    במקום שוער ב10000 ממחנה ירושלים היית לוקח 2 חלוצים רעבים יותר. רואים כמה משה מקצוען ירושלמי
  4. חחחחח גניש לפחות תהיה צנוע (כתום עולה 15-02-2018, 20:05)
    סקציה שחקו למען הסמל
  5. בן ארוש (משה 16-02-2018, 12:37)
    לך תשחק במלון .אתה לא מבין בכדורגל
  6. יאלה סקציה אימפריההההה (אבי 16-02-2018, 13:13)
  7. אבי חחחח קיבלתם בראש (סמי 16-02-2018, 16:39)
  8. משחק (ירושלמי 16-02-2018, 18:03)
    מישהו אמר 3-2 לנורדיה?