תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 21

אודי כבודי, מי שמכיר מצויין את ליגה ב' הן כמאמן והן כשחקן ומי שאימן אשתקד והוביל את עמישב פ"ת למשחקי הפלייאוף לעלייה, בתחזית השבועית לקראת המחזור שבפתח. מי ינצח? אור יהודה או בני טייבה? האם עמישב יצליחו לעצור את כפר קאסם? שווה לראות...

  • על ידי: אודי כבודי
  • 15-02-2018
  • 11:33

מ.כ.ע. אור יהודה - שמשון בני טייבה
אור יהודה נמצאת חזק מאוד בתחרות לעליית ליגה מהמקום הראשון והיא לא רוצה לאבד נקודות ובטח שלא בבית. מולה שמשון בני טייבה שמאכזבת מאוד עד עכשיו בליגה. עם סגל השחקנים שיש לה, היא הייתה צריכה להיאבק על עליה לליגה א'. אך במקום זה היא מחפשת איך להיכנס לפלייאוף העליון. הימור שלי: ניצחון של אור יהודה.
 

בני יפו אורתודוכסים - שמשון ת"א

בני יפו מגיעה אחרי ניצחון חשוב מאוד נגד נחלת יהודה, ניצחון שנתן לה קצת אוויר להמשך הליגה. מולה תגיעה שמשון שהפסידה משחק חשוב מאוד במאבק על העלייה מול בית דגן. שמשון לא תרשה לעצמה לאבד שוב נקודות. הימור שלי: משחק קשה מאוד ביפו אבל אני מהמר על ניצחון של שמשון.
 
עופר סער ועדן שעשע חוגגים את הניצחון החשוב בשבוע שעבר. האם יחגגו גם מול שמשון ת"א החזקה?
 

שמשון כפר קאסם - מכבי עמישב פ"ת אלי

שמשון ממשיכה בדהירה לליגה א' עם שלל הכוכבים שלה בקבוצה ועם רצף הניצחונות שלה מתחילת הסיבוב השני. מולה ניצבת עמישב ששוב החליפה מאמן אך גם כעת לא רואים שינוי ולא תוצאות. המשחק בכפר קאסם ולכן עמישב לא יכולים להוציא שם נקודות. הימור שלי: ניצחון של כפר קאסם.

 

א.ס חולון מור - הפועל קרית אונו
קרית אונו במצב לא טוב בטבלה ועם פתיחת סיבוב שני כמעט ללא נקודות. משחק שבו הקריה חייבת לנצח ולהוסיף לעצמה שלוש נקודות בטוחות. הימור שלי: ניצחון בטוח של קרית אונו.

 

דורון דריי, ייצב את הגנת קרית אונו, אך ההתקפה צריכה להתחיל לכבוש וזה מה שצפוי שיקרה מול מור חולון החלשה (גיא צמח)

 

מ.ס. צעירי טייבה - הפועל כפר קאסם שועאע
טייבה נמצאת חזק מאוד בתמונה לעליית ליגה, היא קצת איבדה גובה בשבועות האחרונים אבל תדבר חזק מאוד במשחקי הפלייאוף. מולה כפר קאסם שרוצה מאוד להתברג בחמישייה הראשונה ולהיות במאבקיי הפלייאוף העליון. הימור שלי: המשחק בטייבה לכן אני מהמר על ניצחון של טייבה.

 

הפועל נחלת יהודה ראשל"צ - מ.ס. רו"ח ת"א
משחק בין שתי קבוצות שנלחמות על קיומן בליגה ב'. שתי הקבוצות חייבות לנצח בשביל קצת לטפס בטבלה. משחק טעון עם המון חשיבות להמשך הליגה. הימור שלי: תיקו.

 

ציון עזרא, קבוצתו תארח את רו"ח למשחק על 6 נקודות

 

עירוני בית דגן - הפועל איחוד בני ג'ת
בית דגן היא ללא ספק ההפתעה הכי גדולה בליגה, היא נמצאת בחלק העליון של הטבלה ועושה ניצחונות ענקיים עם תקציב נמוך בהרבה משאר הקבוצות שנמצאות למעלה. מולה ג'ת שנכנסה סוף סוף לליגה ועושה תוצאות יפות ורוצה להבטיח את הפלייאוף העליון. הימור שלי: ניצחון של בני ג'ת.
 

בית"ר פ"ת - הפועל פרדסייה נועם
בית"ר פ"ת מטפסת לאט לאט בטבלה ועושה ניצחונות חשובים מאוד, עם עוד כמה נקודות היא תבטיח את ההישארות מוקדם מהרגיל. מולה פרדסייה שנמצאת בתקופה לא רעה, פרדסייה התחילה לאסוף נקודות ורוצה לברוח מירידת ליגה, אך זה יהיה לה קשה מאוד מול בית"ר פת. הימור שלי: ניצחון של בית"ר פ"ת.

תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 21 (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד (חזי 15-02-2018, 13:18)
    הצעה להתאחדות לכדורגל ליגה ב לשלוח מודיעין אזרחי לכל המשחקים
  2. שיפוט (יוני 15-02-2018, 13:19)
    חייבים לשלוח מודיעין אזרחי לכל המגרשים מפני שיש קבוצות שעסוקות בקניות משחקים ואף אחד לא נתן את הדעת ! לבדוק היטב, ולשלוח שופטים טובים!
  3. שיפוט (יוני 15-02-2018, 13:19)
    חייבים לשלוח מודיעין אזרחי לכל המגרשים מפני שיש קבוצות שעסוקות בקניות משחקים ואף אחד לא נתן את הדעת ! לבדוק היטב, ולשלוח שופטים טובים!
  4. חזי (אוהד 15-02-2018, 14:42)
    ולפי דעתי כל קבוצה שמגיעה למשחק מול אור יהודה באים במלחמה , לבדוק גם אם לא נותנים להם תמריצים .
  5. שערוריה (רפי 15-02-2018, 14:50)
    יש לבדוק שחקנים שמשתמשים בכדורי מרץ! לשלוח דחוף מודיעין אזרחי . ולשלוח למשחקים שנותרו שופטים מהדרג הבכיר.
  6. שערוריה (רפי 15-02-2018, 14:50)
    יש לבדוק שחקנים שמשתמשים בכדורי מרץ! לשלוח דחוף מודיעין אזרחי . ולשלוח למשחקים שנותרו שופטים מהדרג הבכיר.
  7. תמריץ לקבוצות המשחקות מול אור יהודה (שמעיה 15-02-2018, 18:53)
    יש קבוצת צמרת הנותנת תמריץ לקבוצות המשחקות מול אור יהודה על מנת לנצח את אור יהודה, וכל זאת לא ברוח הספורט, ראשי קבוצות מקבלים כסף ואלו נותנים כמחצית מהסכום תמריץ לשחקנים על מנת לנצח את אור יהודה, אני יודע באיזה קבוצה מדובר ולכן העניין בבדיקה מקיפה של מס' ראשי קבוצות, יש לעצור את ליגה ב' דרום א' משחקים נקנים בכסף כך מנסים להגדיל את הפער בצמרת באופן לא ספורטיבי, העונה יש המון כסף במחוז הזה ויש דברים לא קשרים גם עם שופטים, שמשון ת"א איבדה נקודות ועכשיו זה התור של אור יהודה לאבד נקודות מול קבוצות שקבלו תמריץ, אני סמוך ובטוח שהאמת תצא אל האור והקבוצה שעשתה מעשים כאלה תפורק לאלתר מהכדורגל הישראלי, זאת בושה וחרפה והיכן מודיעין אזרחי במשחקים ? מי בודק את העניין הזה ? זה כבר הפך להיות דו שיח בין אוהדים הכל מגרש בליגה ב' דרום א, ואתם של בהתאחדות לכדורגל אגף הליגות הנמוכות תתעררו ומהר
  8. אני לא מגיע יותר למגרשים (שמעיה 15-02-2018, 18:56)
    אור יהודה איבדה נקודות בצורה לא כשרה מול קבוצות שקבלו תמריץ
  9. הכל מכור (יוסי 15-02-2018, 21:00)
    איפה ההתאחדות איפה ראשי הקבוצות יש שמועות שמודיעין אזרחי מתחיל לחקור יש הרבה מאוד כסף בליגה ב דרום אמריקה גם תמריץ לקבוצה זה עברה משכורות של 27000אלף שקל 24000 אלף משכורת לשחקן בליגה ב זה לא נורמלי מאמן 24000 אלף זה בלי מענק חתימה ומענק עליה קבוצות שמקבלות תמריץ או מוכרות יענשו יש תלונות בהתאחדות
  10. אור יהודה בכיינים (אחמד 15-02-2018, 21:35)
    גם ככה תפרקו את טייבה
  11. ליגה ב (אסי 17-02-2018, 00:35)
    אתם טועים אני מבין שיש פה אוהדים של אור יהודה ורק הם מתכתבים פה קבוצות נגדכם פותחות רגליים או יותר נכון שחקנים מכל קבוצה עושים בשבילכם ת עבודה אני רואה כל מיני משחקים ופשוט לא נהנה אזתתעסקו בעיקר ותנצחו כמו גברים על המגרש.....