ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-19 בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"

המחזור ה -19 הסתיים בליגה א' דרום. מחזור נס ציונה כרגיל מנצחת, יבנה נעצרת מול אזור, הכח וכפר קאסם מתחילות להתאושש, מנצחות ועושות סימנים שהן רוצות להגיע ליותר העונה הזאת. בתחתית דימונה שוב מפסידה. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? מי קבוצת המחזור ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-02-2018
  • 10:35

שוער:

אור בנימין (נורדיה ירושלים)

שוערה של נורדיה, היה מצוין מול מחנה, עצר לפחות שני מצבים מצוינים של התקפת מחנה. אור מציג יכולת מצוינת העונה וללא ספק מהווה הפתעה נעימה מאוד. 

 

אור בנימין מציג העונה יכולת נהדרת (מני בן ארי)

 

הגנה:

עומרי כהן (כפר קאסם):

בלמה המצויין של כפר קאסם, סגר את ההגנה ולא נתן לשחקני כפ"ס להתקרב לרחבת ה-16. שחקן נשמה שנותן בכל משחק את הכל כדי שקבוצתו תנצח. עומרי העיף כל כדור מסוכן שהגיע כמה שיותר רחוק וכמה שיותר גבוה כדי למנוע את הסכנה.

 

אדיר עטייה (קרית גת):

מגנה של קרית גת, היה מצוין בחלק ההגנתי כשסגר את הצד שלו. כשההתקפות לא הגיעו הוא יצא והצטרף לעזרת חבריו בחלק ההתקפי, ועשה בישול אדיר ליניב מזרחי החלוץ המצוין שפורח בקרית גת וגם הוא היה במשחק מצוין. 

 

איתמר אופמן (מכבי יפו): 

מגנה של מכבי יפו, היה פעיל מאד על הקו, עשה הגנה, עשה התקפה, הכין מצבים לחבריו וכבונוס כבש שער חשוב והביא נקודה חשובה לקבוצותו במאבק על מקום בפלייאוף.

 

שער חשוב של איתמר אופמן העניק לקבוצתו נקודה יקרה (גיא צמח)

 

קישור:

אייל שן (הפועל אזור): 

המאסטרו של אזור, שחקן הנשמה של אזור, מול יבנה הוא השתלט על מרכז המגרש כהרגלו, ועשה גול סופר גדול עם סללואם יפה. אייל  שחקן נשמה היה מהבולטים בקבוצתו.

 

המאסטרו של אזור - אייל שן (מני בן ארי)

 

דניאל רז (הפועל אזור): 

קשרה של אזור, כבש שער יפה לטובת קבוצתו, אבל מעבר לשער היה פעיל מאד בקבוצתו מול יבנה החזקה. דניאל פורח תחת מאמנו יוסי חכים.

 

תומר בן חיים (מכבי יבנה): כוכב המחזור!

"השחקן הכי טוב בליגה מחוץ לנס ציונה", כבש שער, בישל שער נוסף ומעבר לזה שולט במרכז השדה. הצטרף להתקפה בכדי לעזור לחבריו. שחקן ענק ואולי הכי טוב בליגה א'. לא סתם קוראים לקבוצה מכבי בן חיים יבנה. 

 

השחקן הכי טוב בליגה מחוץ לנס ציונה - תומר בן חיים (מני בן ארי)

 

מוחמד בדיר (כפר קאסם): 

קשרה המצוין של כפר קאסם, היה נייד מאד בקישור של כפר קאסם, חילץ הרבה כדורים לטובת קבוצתו והניע את משחק ההתקפה של קבוצתו. מוחה הוא המנהיג של קבוצתו וכשהוא טוב קבוצתו תנצח. 

 

מוחה בדיר - המנהיג של כפר קאסם (מני בן ארי)

 

ראול גרשומוב (הכח ר"ג): 

קשרה המצוין של הכח ר"ג, הגיע להכח ר"ג מדימונה ותחת מאמנו חיים סירוטקין הוא פורח. ראול קשר שבולט מאד בקבוצתו, בונה את ההתקפות של קבוצתו ויוצר מצבים לחבריו, יחד עם ליעד ברקוביץ הם שולטים באמצע החזק של הכח. 

 

התקפה:

רועי דיין (חולון)

חלוצה של ירמיהו חולון, פורח תחת מוסא בן חיים. כבש שער, היה מסוכן מאד והגיע ללפחות עוד שני מצבים טובים לכיבוש. חלוץ רחבה קלאסי, טכני מאד ומאד מסוכן ברחבת היריב.

 

אסף מדר (הכח ר"ג)

הקשר חלוץ של הכח ר"ג. היה פעיל מאד מול דימונה כבש צמד שערים, ויחד עם פיני מתנה בחלק ההתקפי הביאו ניצחון ענק על דימונה. ניצחון שמקרב את חניכיו של סירוטקין אל עבר הפלייאוף. 

 

מאמן המחזור:

לצורי עטר מגיעה מילה טובה במחנה יהודה, לאוהד בוזגלו מגיעה מילה טובה לאחר שהצליח לחבר את קבוצתו והשיג ניצחון שני רצוף, הפעם מול כפ"ס החזקה. יוסי חכים מאזור הרשים מאד עם תיקו בחוץ מול יבנה החזקה, אבל מעל כולם הרשים השבוע חיים סירוטקין מאמנה של הכח ר"ג, שעשה מספר שינויים בסגל הקבוצה בפגרה והפך את קבוצתו לקבוצה חזקה. סירוטקין יודע את העבודה ולא נתפלא אם הכח ימשיכו להפתיע ואפילו יגיעו לפלייאוף העליון.

 

בדרך לפלייאוף? חיים סירוטקין עם ניצחון חשוב מול דימונה (רמי גרידיש)

 

קבוצת המחזור: מ.ס. כפר קאסם

איזה קבוצה מצוינת יש לכפר קאסם, ורק בשבועיים האחרונים הם מתחילים להראות את הפוטנציאל הטמון בהם. לכפר קאסם יש סגל שחקנים מצוין שחייב להיות בפלייאוף העליון ועכשיו הדרך לפלייאוף נראית בטוחה לאחר שמצאו את ההרכב הנכון. מגיע להם להיות קבוצת המחזור ללא ספק. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך זה יכול להיות (סגול 13-02-2018, 10:49)
    איך זה יכול להיות ששחקן הנוער שלומי דג׳אני לא בנבחרת המחזור?! היה מס׳ בהכח כשהיה על המגרש!
  2. עוד לא קרע נעל וכבר חושב שהוא כוכב? (אחד שקרע כמה נעליים בחיים שלו 13-02-2018, 12:07)
    מתי השלים 90' דקות? כמה פעמים בכלל עלה בהרכב? יש לו בכלל כושר גופני למשחק שלם בנוער לאומית? צניעות לא תזיק. רק התמדה והמשכיות!!! שיחקת מצוין שלומי אבל תישאר צנוע ותעבוד יותר קשה
  3. חמישיה ומשחק התקפי משובח רק 2 מהכח ב11 של המחזור? (רון 13-02-2018, 16:32)
    תהיו רציניים
  4. האתר הזה מתעדכן משמועות ולא מכתבים בשטח (אוהד סגול 13-02-2018, 16:47)
    אם הייתם במגרשים הייתם מביאים לנו ידיעות ולא גחמות
  5. אליאור כהן אתה אוהד הכח (מאיר ששון 13-02-2018, 22:01)
    ואתה גם בכדורסל משהו לא? אז איך הגעת להיות בתפקיד בכפר שלם. זרוק מגבת אחי