בני יפו מנצחת את נחלת יהודה 1:0

שער של עופר סער עשר דקות מהסיום, העניק ניצחון חוץ יקר לחניכיו של ריאן טאהא על נחלת יהודה שמדשדשת בתחתית. עופר סהר: "נלחמנו עד הדקה האחרונה"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-02-2018
  • 09:07

הפועל נחלת יהודה אירחה ביום שישי האחרון את בני יפו, נחלת הגיעה לאחר שני הפסדים רצופים כשאת הניצחון האחרון קבוצתו של ציון עזרא רשמה לפני ארבעה שבועות מול פרדסייה החלשה. מנגד בני יפו הגיעה לאחר ניצחון יקר על שמשון בני טייבה.

 

ציון עזרא, מאמנה של נחלת יהודה, קבוצתו שקועה בתחתית ולא משחקת כדורגל איכותי 

 

המחצית ראשונה היתה שקולה ללא הרבה הזדמנויות בשני צידי המגרש, כשכל אחת המקבוצות מנסה לפתח את המשחק עם כדורי גובה לאור תנאי כר הדשא הקשה כמו אבן בנחלת יהודה.

 

המחצית השנייה נפתחה כהמשך ישיר של המחצית הראשונה. ריאן טאהא מאמנה של בני יפו שלח את המגרש את עדן שעשע ששוב, שבוע שני ברציפות, עשה המון תנועה והכניס הרבה מהירות ומחץ לחלק הקדמי של בני יפו. כבר לאחר מספר דקות כדור עומק של בני יפו מעל כל הגנת נחלת יהודה הגיע לשעשע שעם קצת יותר ריכוז יכל לכבוש ולהעלות את בני יפו ליתרון.

 

ריאן טאהא, ביצע חילופים ששינו את קצב המשחק והבטיחו לקבוצתו ניצחון

 

עדן שעשע, שבוע שני שנכנס כמחליף ומכניס הרבה תנועה ומחץ בקו הקדמי של בני יפו.

 

בני יפו המשיכה בניסיונות ההתקפה כאשר נחלת יהודה ניסתה להגביה כדורים לרחבת בני יפו' אך הגנת יפו לא התקשתה לבלום את הניסיונות. כעשר דקות מהסיום כדור שהוכנס מאגף ימין למרכז הרחבה של נחלת יהודה, הגנת נחלת לא כיסתה היטב את עופר סער שמקרוב הכניע את אלמוג עזריה שוערה של נחלת וקבע 1:0 לזכות בני יפו.

 

בני יפו רושמת ניצחון שני ברציפות והקבוצה כבר ממוקמת במקום טוב במרכז הטבלה. מנגד, נחלת יהודה נמצאת במומנטום לא טוב ולא משחקת כדורגל איכותי כפי שמצופה ממנה, לאור סגל השחקנים המנוסה והאיכותי של הקבוצה. נחלת יהודה תצא שבוע הבא למשחק על 6 נקודות מול רוח ת"א, הפסד ובנחלת יצטרכו לעשות בדק בית.

 

עופר סער כובש שער הניצחון אמר בתום המשחק: "משחק קשה נגד קבוצה עם שחקנים מאוד מנוסים. אני שמח שהצלחנו לנצח, נלחמנו עד הדקה האחרונה. אנחנו בתקופה טובה ואני מקווה שתהיה המשכיות, הפנים כבר לשבוע הבא, יש לנו משחק מאוד קשה מול שמשון ת"א".

שחקני בני יפו חוגגים ניצחון חוץ יקר בנחלת יהודה

הוסף תגובה
תגובות